Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävälläni toinen nainen

Vierailija
09.08.2013 |

Sain tietää, että miesystävälläni on toinenkin tyttöystävä. Ovat olleet yhdessä jo ennen minun saapumista kuvioihin. Ei s....tana, että raivostuttaa. Näin tämän naisen ja on pitkä ja kaunis, minä tunnen itseni läskiksi ja tyhmäksi kun olen ollut näin vietävissä. Ei hyvää päivää...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuvioissa jo ennen sinua? Siispä sinä olet se toinen nainen.
Voit joko hyväksyä asian ja jatkaa suhdetta tai jättää pettävän miehen.

Kumman valitset?

Vierailija
2/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TRoivottavasti tarkoitat että "ex-miehelläsi" oli toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 14:45"]

Näin tämän naisen ja on pitkä ja kaunis, minä tunnen itseni läskiksi ja tyhmäksi kun olen ollut näin vietävissä. Ei hyvää päivää...

[/quote]

Kelaa miltä siitä pitkästä ja kauniista tuntuu jos saa tietää, kun ei olekaan miehelle riittänyt.

Vierailija
4/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi jostain parempi mies.

Vierailija
5/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 14:45"]

Sain tietää, että miesystävälläni on toinenkin tyttöystävä. Ovat olleet yhdessä jo ennen minun saapumista kuvioihin. Ei s....tana, että raivostuttaa. Näin tämän naisen ja on pitkä ja kaunis, minä tunnen itseni läskiksi ja tyhmäksi kun olen ollut näin vietävissä. Ei hyvää päivää...

[/quote]

Miten sait tietää asiasta? Oletko puhunut miehen kanssa?

Kuulostat nuorelta, minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen tapaillut fb:ni noin 1½ vuotta. Oli silloin parisuhteessa. Erosi. Nyt uusi ilm kihlattu. Kuitenkin käy "tapaamassa" minua säännöllisesti. No, minä olen tilanteeseen täysin tyytyväinen, mutta veikkaisin, että uusi puoliso ei olisi, jos tietäisi. Nytkin piti maanantaina päästä tapaamaan, kun "niin pakotti" = kotosalla ollut hiljaisempaa..

Vierailija
7/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 15:41"]

Niinpä. Olen tapaillut fb:ni noin 1½ vuotta. Oli silloin parisuhteessa. Erosi. Nyt uusi ilm kihlattu. Kuitenkin käy "tapaamassa" minua säännöllisesti. No, minä olen tilanteeseen täysin tyytyväinen, mutta veikkaisin, että uusi puoliso ei olisi, jos tietäisi. Nytkin piti maanantaina päästä tapaamaan, kun "niin pakotti" = kotosalla ollut hiljaisempaa..

[/quote]

Olet tyytyväinen? Ensimmäisen viestisi perusteella et ole eikä kyllä pitäisikään olla. Sinä olet miehelle vain lelu ja mies kuulostaa kammottavalta tyypiltä. Naisia on varmaan vielä muitakin.

Vierailija
8/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen soitti minulle. Oli käynyt miehen puhelinta läpi kun oli epäilykset herännyt ja nähnyt mun tekstiviestejä. Ihan asiallisesti siis soitti ja vaikutti jopa mukavalta :(. Kysyin suoraan mieheltäkin ja myönsi suoraan. Joo, no ohihan tämä on. Ollaan noin puol vuotta oltu yhdessä.

Ap 

Vierailija
9/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien tästä eteenpäin?

Vierailija
10/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti? Vai näit hänet? Vai provoat?

Vierailija
11/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen soitti. Ja näin naisen pari päivää myöhemmin baarissa.

Vierailija
12/12 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella miehellä ei kukaan tee yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme