Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat niin nöösejä iskemään naisia

Vierailija
09.08.2013 |

Tuttavapiirissä on parikin mukanaa yli 6-kymppistä poikamiestä, sellaisia vanhan ajan herrasmiehiä. Heillä on ihan eri otea nuorillekin naiislle jutteluun, näiden "naurattamiseen" ja päällä on usein sellainen perusflirtti. Nuoret miehet vaan istuu ja odottaa että naiset hoitaa homman. Ja suuttuvat heti, ellei humalainen törppö seksiehdotus kelpaa.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 19:33"]

Ei saisi noin hirveän arkaja herkkänahkainen olla, ettei pakkeja kestä. [/quote]

Ei se hylätyksi tuleminen ole mihistäkään kivaa ja syö miestä. Faktahan on kuitenkin se että edelleen kontaktin ottaminen on pääsääntöisesti miehen vastuulla. Nainen sitten näyttää vihreää, punaista tai keltaista. Yleensä punaista, koska haluaa itseään paremman miehen, koska naisilla vaan on siihen varaa.

[/quote]

Kai ymmärrät, että tuo on mahdotonta. Miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä suuret prosenttiosuudet nuorissa ikäluokissa ja jos oletetaan että naisista edes 85 % haluaa kumppanin ja/tai lapsia, niin samalla saa naisen 85% miehistä.

Vierailija
22/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 19:54"]

24. mitä ihmeellistä me naiset odotetaan miehistä? Minä kun olen ymmärtänyt, että miehet eivät haluaa sitä perhettä, niin eivät sitten myöskään sitä suhdetta. Tasan tarkkaan nuo naiset ovat marginaalissa, jotka jotain ihmeellistä mieheltä odottaa. Ihan perus käytöstavat omaava, turvallinen mies käy.

[/quote] Laulussakin jo sanotaan että miksi kaikki naiset rakastuvat aina renttuihin.

Tavallinen kiltti perusmies ei kelpaa kuin erittäin pienelle osalle naisia.

Lukekaa av-pastaa jos ette usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 19:33"]

Ei saisi noin hirveän arkaja herkkänahkainen olla, ettei pakkeja kestä. [/quote]

Ei se hylätyksi tuleminen ole mihistäkään kivaa ja syö miestä. Faktahan on kuitenkin se että edelleen kontaktin ottaminen on pääsääntöisesti miehen vastuulla. Nainen sitten näyttää vihreää, punaista tai keltaista. Yleensä punaista, koska haluaa itseään paremman miehen, koska naisilla vaan on siihen varaa.

[/quote]

Kai ymmärrät, että tuo on mahdotonta. Miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä suuret prosenttiosuudet nuorissa ikäluokissa ja jos oletetaan että naisista edes 85 % haluaa kumppanin ja/tai lapsia, niin samalla saa naisen 85% miehistä.

[/quote] Ei tuo muuta miksikään sitä että miehet yrittää ja naiset valikoi.

Lisäksi omasta mielestään naiset joutuvat tyytymään huonoon mieheen ja ottavat myöhemmin eron.

Vierailija
24/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa esimerkin viime viikonlopulla, kuinka mies tuli juttelemaan. Olin aivan otettu ja iloinen siitä. Juttelimme pitkään esim. lapsista, töistä....noin tunti taisi vierähtää ja mietin jo, että pyydänkö puhelinnumeroa, jotta voisimme jatkaa toisella kertaa...en ehtinyt pyytää,kun mies pyysi minua luokseen, oli kuulemma yksin kotona, lapset äidillä...

Siihenpä tyssäsi minun mielenkiinto. Enpä lähde tuntemattoman miehen kotiin kun olemme tavanneet tunti sitten. Olen pahoillani. Mutta kai tämäkin jotenkin minun syyksi ja nirppanokkaisuudeksi kääntyy.

Vierailija
25/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vastaus tullut jo kysyjän otsikossa.

Jos mies ei ole naisen mieleinen supermies, niin hän on nöösi.

Ei kannata yrittää, kun ei ole mahkuja.

Vierailija
26/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että täällä vastailevat miehet ovat koettaneet vaan just niitä ykköspalkintoja (se prosentti jos sitäkään kaikista naisista), saaneet pakit ja nyt yleistävät kokemuksensa koskemaan kaikkia mahdollisia naisia. Ja sitten toitottavat täällä omaa vääristynyttä kuvaansa naisista ja heidän odotuksistaan.

Tämä keskustelu on poikkeuksellisen hyvätasoinen, ja nyt kannattaisikin kuunnella tavisnaisilta suoraan, minkälaista miestä ollaan hakemassa.

Vierailija
27/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:02"]

Voin kertoa esimerkin viime viikonlopulla, kuinka mies tuli juttelemaan. Olin aivan otettu ja iloinen siitä. Juttelimme pitkään esim. lapsista, töistä....noin tunti taisi vierähtää ja mietin jo, että pyydänkö puhelinnumeroa, jotta voisimme jatkaa toisella kertaa...en ehtinyt pyytää,kun mies pyysi minua luokseen, oli kuulemma yksin kotona, lapset äidillä...

Siihenpä tyssäsi minun mielenkiinto. Enpä lähde tuntemattoman miehen kotiin kun olemme tavanneet tunti sitten. Olen pahoillani. Mutta kai tämäkin jotenkin minun syyksi ja nirppanokkaisuudeksi kääntyy.

[/quote]

Jos mies olisi sanonut olleensa koko ikänsä sinkku, niin keskustelu olisi päättynyt siihen. Olisit heti hankkiutunut eroon nöösistä, joka ei ole tähänkään asti kelvannut kenellekkään. Naisia kiinnostaa vain paskaa jauhavat pilluhaukat.

Vierailija
28/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:06"]

[ Naisia kiinnostaa vain paskaa jauhavat pilluhaukat.

[/quote]

No eikö tässä juuri todistettu päinvastaista. Mielenkiinto lopahti, kun mies paljastui pilluhaukaksi.

Harrastatko yleensäkin tosiasioiden vääntämistä vastaamaan omia käsityksiäsi?

Vierailija
29/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:04"]

Minä luulen, että täällä vastailevat miehet ovat koettaneet vaan just niitä ykköspalkintoja (se prosentti jos sitäkään kaikista naisista), saaneet pakit ja nyt yleistävät kokemuksensa koskemaan kaikkia mahdollisia naisia. Ja sitten toitottavat täällä omaa vääristynyttä kuvaansa naisista ja heidän odotuksistaan.

Tämä keskustelu on poikkeuksellisen hyvätasoinen, ja nyt kannattaisikin kuunnella tavisnaisilta suoraan, minkälaista miestä ollaan hakemassa.

[/quote]

Kyllä minä jo tajusin jo nuorena poikana että kun itse on tällainen tavallinen nörtti, niin ei kannata edes yrittää rotunaisia, mutta vaikka olisi yrittänyt tuttavuutta kuinka vaatimattomaan tyttöön, niin aina niillä oli varaa sanoa ei ja haikailivat alfaurosten perään, vaikka silläkin uhalla että jäisivät kertapanoksi.

Kun vihdoin onnistuin pääsemään suhteeseen, niin siitä en ole laskenut irti.

Vierailija
30/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:09"]

No eikö tässä juuri todistettu päinvastaista. Mielenkiinto lopahti, kun mies paljastui pilluhaukaksi.

[/quote] No ei todellakaan todistettu, sillä mieshän pääsi juttelemaan ja teki selvästi vaikutuksen, mutta ilmeisesti halusi pysyvämpää sivusuhdetta, kun meni testaamaan tuttavuuden kertomalla heti vaimosta.

Vierailija
31/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta pääsit kuitenkin suhteeseen ja osaat arvostaa sitä? Eikös kaikki käynytkin just kuten piti?

Vierailija
32/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:11"]

[/quote] No ei todellakaan todistettu, sillä mieshän pääsi juttelemaan ja teki selvästi vaikutuksen, mutta ilmeisesti halusi pysyvämpää sivusuhdetta, kun meni testaamaan tuttavuuden kertomalla heti vaimosta.

[/quote]

Mutta ei skorannut kuitenkaan. MOT.

Vierailija
33/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] No kertokaa toki naiset mitä haette. Miten teitä pitää lähestyä?

Vierailija
34/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:12"]

[/quote]

Mutta pääsit kuitenkin suhteeseen ja osaat arvostaa sitä? Eikös kaikki käynytkin just kuten piti?

[/quote]

No joo, mutta kyllä nuoruuteen jäi paljon tyttöjä joihin olin ihastunut, mutta joille en kelvannut. Jälkikäteen voi olla vähän vahingoniloinenkin, sillä eivät saaneet parempaa miestä, aika harva on namisissa miehen kanssa joka silloin oli heistä parempi.

ed.

Vierailija
35/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:14"]

[/quote] No kertokaa toki naiset mitä haette. Miten teitä pitää lähestyä?

[/quote]

Ystävällisesti, arvostavasti, ihmiselle ihmisenä. Tutustutaan, treffaillaan, mielellään selvin päin. Kerrotaan itsestä, arvomaailmasta, suurista suunnitelmista jos niitä on. Koetetaan hakea se mitä on yhteistä, huumoria ja suurisydämisyyttä roppakaupalla.

Vierailija
36/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:11"]

[/quote] Lapset olivat äidin luona=eronnut mies.

Vierailija
37/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:19"]

No joo, mutta kyllä nuoruuteen jäi paljon tyttöjä joihin olin ihastunut, mutta joille en kelvannut. Jälkikäteen voi olla vähän vahingoniloinenkin, sillä eivät saaneet parempaa miestä, aika harva on namisissa miehen kanssa joka silloin oli heistä parempi. [/quote]

Eikähän samoja kokemuksia ole melkein jokaisella, miehellä ja naisella. Kyllä munkin sydän särkyi monta kertaa nuorena, kun ei ne ihanimmat pojat edes huomanneet.

Mutta minullekin kävi yhtä hyvin kuin sulle, suhteessa ollaan ja sitä pidetään arvossa. En juurikaan muistele vanhoja, elän tätä päivää ja iloitsen päivittäin ihanasta perheestäni.

Vierailija
38/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hieman oudosti ajatteleva mies täällä kirjoittelee, vihaa naisia kohtaan vai mikä vaikuttaa?

Vierailija
39/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän me voisimme kertoa toisillemme suoraan sen mitä haluamme? Eikö siinä säästettäisi kaikkien aikaa. Turhaa jaaritella, jos mielessä on pelkkä pano. Ja taas jos haluaa tutustua toiseen tosissan, mutta ei halua koskaan lapsia, mitä kerrotaan toiselle?

Miehet sanovat, että kuinka helppoa nainen on saada petiin, kun ensi tapaamisella on lettu levällään, joten siitä ei voi olla kiinni että panokaveri karkaa, jos ehdotus tulisi nopeasti.

Vierailija
40/146 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miehet, jos nainen on varattu, pakkohan se on kieltäytyä, jos taas ei muutoin halua tavata, tapana on sanoa ei kiitos, myös tällöin. Se, jos joku antaa pakit töykeästi, johtuu vain ja ainoastaa kahdesta asiasta:1 nainen on nuori, 2. mies on käyttäytynyt töykeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi