Miksi miehet ovat niin nöösejä iskemään naisia
Tuttavapiirissä on parikin mukanaa yli 6-kymppistä poikamiestä, sellaisia vanhan ajan herrasmiehiä. Heillä on ihan eri otea nuorillekin naiislle jutteluun, näiden "naurattamiseen" ja päällä on usein sellainen perusflirtti. Nuoret miehet vaan istuu ja odottaa että naiset hoitaa homman. Ja suuttuvat heti, ellei humalainen törppö seksiehdotus kelpaa.
Kommentit (146)
Hopeakettu häirikkö taas vauhdissa.
On se kumma, kun naisten avaukset kokemastaan häirinnästä poistetaan heti, ja nämä setämiesprovot sen kun pysyy!!
Onko häirikön uhriksi joutuminen joku tabu?
Vai rikos, vai häpeä?
Kevät on saanut häiriköt jo liikkeelle.
Se on joka vuosi yhtä ärsyttävää.
En missään nimessä halua yrittää iskeä ketään ja esittää siinä samalla jotain roolia. Ei energia riitä moiseen, vaan tutustumisen pitäisi tapahtua jotenkin luonnollisemmin. Noh, siksi tässä kai yksin ollaankin, mutta se on ihan ok.
On parempi että nainen tekee aloitteen niin ei tule miehelle häirintäsyytöksiä ja nainen saa puolestaan itse valita keskustelukumppanin eikä joudu sietämään esim. kännisiä ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
On parempi että nainen tekee aloitteen niin ei tule miehelle häirintäsyytöksiä ja nainen saa puolestaan itse valita keskustelukumppanin eikä joudu sietämään esim. kännisiä ääliöitä.
Ja tähän viestiin keskustelun voi hyvin päättää.
No ota ensin muutamat kymmenet pakit ja kerro sitten kiinnostaako tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ulkomaalainen mies ei murru kun saa pakit.
Ulkomaalainen mies ei tosiaan murru vaikka sille sanoo ei. Se ottaa silti.
Jostain syystä suomalainen kasvatus tekee miehet pehmeiksi, kuunteleviksi ja liian empaattisiksi. Miehen pitäisi olla mies, ottaa minkä haluaa.
Tuoko sitten on joku huono asia? Koko ikänsä aikana saa kuulla että naisille pitää olla kiltti ja sitten se ei kelpaakaan. Jepajee.
Joskus teininä tein kyllä rutkasti aloitteita ja sain kyllä monelta tytöltä ihan ala-arvoista käytöstä kiitokseksi. Ei tietysti kaikilta ja ihan hyvännäköisiä tyttöystäviäkin oli. Kuitenkin porukkana suomalaiset naiset olivat niin vastenmielisiä että siirryinpä sitten ulkomaalaisiin naisiin. Nyt sitten kun olette käytöksellänne saaneet mitä ootte tilanneet niin en kyllä ymmärrä miksi pitää tulla tänne mussutamaan että suomalaiset miehet ovat niin "nöösejä" iskemään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ulkomaalainen mies ei murru kun saa pakit.
Ulkomaalainen mies ei tosiaan murru vaikka sille sanoo ei. Se ottaa silti.
Miehen pitäisi olla mies, ottaa minkä haluaa.
Aika moni mies taas ei kiinnostu tippaakaan naisesta joka ajattelee tuolla tavalla.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis mies itse ja tuota mieltä tosiaan.
Pari perusrepliikkiä kärkeen.
- Hei, saanko tulla tähän juttelemaan kanssasi?
- Sopiiko että istun seuraan?
Tällä tavalla kysyt lupaa häiritä toisen rauhaa.
Jos kyseessä ei ole deittitilaisuus, 95% naisista EI ole vailla seuraa. Siitä viidestä prosentista suurin osa ei ole vailla SINUN seuraasi.
Ota tämä huomioon.
Jos kuulut siihen harvalukuisten suomalaisten miesten joukkoon, joiden kanssa on ilo jutella kevyesti että siitä seuraa mitään tunkeilua tai tarkoitushakuista iskuhommaa, saat juttuseuraa useammin.
Mutta totuushan on se, että mies ei turhanpäinen höpise. Jos hän avaa suunsa, voi olla varma että hän yrittää iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on parikin mukanaa yli 6-kymppistä poikamiestä, sellaisia vanhan ajan herrasmiehiä. Heillä on ihan eri otea nuorillekin naiislle jutteluun, näiden "naurattamiseen" ja päällä on usein sellainen perusflirtti. Nuoret miehet vaan istuu ja odottaa että naiset hoitaa homman. Ja suuttuvat heti, ellei humalainen törppö seksiehdotus kelpaa.
Ennenvanhaan lähes kaikilla pojilla oli isä, jolta opittiin herrasmiehen käytöstavat ja olihan toki naisetkin silloin paljon fiksumpia. Nykyisin monilta miehiltä on puuttunut isähahmo ja he ovat pelkästään jonkun yh:n "kasvattamia", niin mitä voi odottaa. Pojat oppivat jo omassa lapsuudessaan näkemään, että nainen on pelkkä panopuu, kun oma äiti näyttää mallia.
Toinen vaihtoehto: yh-äiti ei päädy yksiin uuden miehen kanssa, edes väliaikaisesti --> poika ei näe koskaan minkääntasoista arkielämän yhteiseloa miehen ja naisen välillä --> ei ole mallia siitä että oman ikäluokan naisen kanssa voisi päätyä hyväksytyksi kumppaniksi ja että voisi elää yhdessä.
Moni kiinnostava ja kunnollinen, mutta parisuhdeasioissa ujohko nainen jää ikisinkuksi - koska miehet ovat niin passiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on iskeminen? Ihan olen naisille puhunut vaan ja siitä juttu lähtee jos jutut kolahtaa puolin ja toisin.
Hauska ja hyvä kommentti. Naisen iskemisestä tulee mieleen joku yksittäinen iskurepliikki, jotka nyt usein ovat aika kökköjä. Mutta se ekakin repliikki voi olla osa sitä supliikkikykyä kyllä jos on itse keksitty...
Vierailija kirjoitti:
mua on tullut nuorena noin 20v ikäisenä 2 eri kerralla päivällä mies/poika kysymään treffeille. Toinen oli kun olin naisten vaatekaupassa ja toinen oli uimarannalla. Molemmilla kerroilla kysyjät oli ihan tavallisia, söpöjä, ehkä hieman nörttejäkin. =) Pakko sanoa että arvostin todella. Olin vain varattu silloin ja edelleenkin. Nyt ei ole vuosiin kukaan pyytänyt mihinkään. (35v)
Jos miehet tekee saman nykyään niin pääsevät tähdittämään nettiblogeja missä se sairas sika kehtasi tulla häiritsemään keskellä kirkasta päivää. Vapaat paikat missä on vielä sosiaalisesti hyväksyttyä ventovieraan miehen lähestyä naista ovat baarit joten siellä suurin osa aloitteista tapahtuu.
Aloitteita kirjoitti:
Moni kiinnostava ja kunnollinen, mutta parisuhdeasioissa ujohko nainen jää ikisinkuksi - koska miehet ovat niin passiivisia.
Niin jää moni mieskin kun naiset eivät lähesty.
Ja se ujo nainen todennäköisesti löytäisi miehen jos vaan tekisi sen aloitteen. Ujo mies sen sijaan saisi todennäköisesti pakit, ellei hän sitten ole poikkeuksellisen komea ja miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisiin sukupuolistereotypioihin kasvanut tai itsestään parisuhdeasioissa hieman epävarma nainen ei tee aloitteita eli tämän takia on niin paljon ihan ok-oloisia ja näköisiä ikisinkkunaisiakin.
Kiinnostuneet katseet puolin ja toisin eivät auta mitään, jos mies ei tee selvää aloitetta.
Miesten rooliin kuuluu tehdä aloite, koska muuten moni nainen ei pysty kokemaan itseään tarpeeksi viehättäväksi.
Aloitteita tekevät naiset ovat usein niitä, joilla on todella paljon kokemusta tai muuten vain poikkeuksellisen ittsevarmoja ja päämäärätietoisia.
Vierailija kirjoitti:
Aloitteita kirjoitti:
Ja se ujo nainen todennäköisesti löytäisi miehen jos vaan tekisi sen aloitteen. Ujo mies sen sijaan saisi todennäköisesti pakit, ellei hän sitten ole poikkeuksellisen komea ja miehekäs.
Että miehille kelpaa kuka vain?
Sepä yllättävää.
Olet varmaan nähnyt joskus pariskuntia. Oletko huomannut, että kaikennäköiset ihmiset kulkevat pareittain.
Se johtuu siitä, että kumppanissa ulkonäkö on vain yksi tekijä. Tärkein on luonne.
Jos susta ei naiset tunnu pitävän, niin syynä on besserwisseröinti. Ala kuunnella muita, ja yritä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta että kun saa paineet purettua eli sen pakotuksen pois, ei nainen voisi juurikaan vähempää kiinnostaa. Voisi verrata sitä naista navasta kaivettuun napanöyhtään tai paskakiloon. Naiset voi asettua ko. tilanteeseen sillä tavalla että miettivät kuinka paljoa naisia mahtaa sormienvälissä oleva napanöyhtä tai kilo paskaa kiinnostaa ? Niin, sitähän minäkin . . . . Se tuntuu JUURI siltä.
Jahas, no siinä oli yksi mielipide. Itselläni on haussa nimenomaan pysyvä kumppani jonka kanssa voisi kokea ja nähdä asioita, matkustella, harrastaa ja rakentaa, ja läheisyys ja seksi kuuluvat sitten omalla painoarvollaan yhtälöön. Pitäisi vain löytää joku paikka jossa ehtisi tutustua kunnolla eikä kaikki olisi sen ensimmäisen repliikin varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitteita kirjoitti:
Että miehille kelpaa kuka vain?
Sepä yllättävää.
Olet varmaan nähnyt joskus pariskuntia. Oletko huomannut, että kaikennäköiset ihmiset kulkevat pareittain.
Se johtuu siitä, että kumppanissa ulkonäkö on vain yksi tekijä. Tärkein on luonne.Jos susta ei naiset tunnu pitävän, niin syynä on besserwisseröinti. Ala kuunnella muita, ja yritä uudelleen.
Ei sen naisen kummoisen näköinen tarvi olla että saisi vaikka samantien niistä ujoista seinäruusu-uroista itselleen miehen. Koska monille miehille jo sen naisen huomio tai arvostus itsessään tuottaa mielihyvää ja kohottaa itsetuntoa. Ujot ja rumat tuppisuumiehet vaan eivät kiinnosta naisia koska aloitteen kuuluu tehdä se mies ja mies joka ei tee aloitetta on heidän silmissään todennäköisesti semmoinen karmiva kummajainen ja luuseri.
Suomessa taitaa sekä miehet että naiset olla hieman ujoja. Mitä olen itse ulkomailla matkustellut, niin tuntuu että siellä naiset ovat selvästi aurinkoisempia ja helposti lähestyttävämpiä