Paljonko miehesi urheili/harrasti lapsena ja nuroena?
Tuli tuosta keskustelusta 10v pojan harrastamattomuudesta mieleen.
Kommentit (27)
Paljon - kilpaili jo lapsesta/teinistä lähtien yleisurheilussa SM- tasolla ja tämä jatkui myös aikuisiällä. Asui maaseudulla, joten harrastusmahdollisuudet oli todella rajalliset ts. harjoitteli omatoimisesti. Muuta liikuntaa tuli koulumatkoista sekä kavereiden luokse kulkemisesta.
Oli ja on edelleen aivan älytön urheiluhullu: nuorena pelasi jalkapalloa, jääpalloa, lasketteli, hiihti, juoksi, jotain itsepuolustuslajia, myöhemmin kehonrakennusta kilpatasolla asti, nykyään golfaa, käy edelleen salilla, hiihtää, rullaluistelee, kahvakuulassa käy minun kanssani jne. Ikää 46v ja ihan älyttömän hyvässä kunnossa.
Eipä se tainnut lapsena ja nuorena paljoa muuta tehdäkään kuin urheilla...
Eipä urheillut juuri yhtään, vaan oli liikunnan opettajien inhoama pitkätukkahampuusi :D Nykyään kyllä treenaa tosi paljon ja juoksee pari maratonia vuodessa.
Pikkulapsi/kouluajasta en ole varma, paitsi tennistä harrasti tosissaan ja kilpailikin. Nuoresta aikuisesta alkaen alkoi käydä paljon salilla ja harrastaa juoksua, näitä tekee edelleen.
Mun mies harrasti nuorena jääkiekkoa. Ja lisäksi rakenteli kotipihalla kaikenlaisia kaninkoppeja, myi naapurin mummoille itse valamiaan betoniruukkuja, kalasti, yms.
Nykyisin mies käy uimassa, salilla ja pyöräilee. Kaikenlaista nikkarointia kotioloissa harrastaa myös. Kalastus vähän jäänyt, joskus kalastelee.
Ei harrastanut mitään lapsena eikä nuorena. Liikkui kyllä paljon polkupyörällä, pitkät matkat kouluun ja kavereille.