Olipa tapaaminen vanhan ystävän kanssa, huh
Tapasin tänään ystäväni, jota en ollut nähnyt kolmeen vuoteen. Hän opiskeli hetken toisaalla ja itsekin asuin välissä ulkomailla, sain lapsen yms. Olimme aikaisemmin hyviä ystäviä, joten odotin tapaamista innolla.
Sovimme, että näemme drinkeillä baarissa ja katsomme sitten mihin menemme. Olimme järjestäneet niin, että mieheni lähtee aikaisemmin töistä, jotta voi olla illan vauvan kanssa. En ole ollut missään ulkona piiitkään aikaan ja odotin innolla pääseväni syömään ja juomaan, juoruilemaan ja tanssimaan.
Olikin tosi kivaa nähdä. Ihanaa kuulumisten vaihtoa, iloista naurua ja sellaista - koko sen 45 minuuttia, jonka kaverini oli varannut tapaamiseen! Kuohuviinilasillisen jälkeen kyselin, mihin kaverini haluaisi mennä syömään. Hänpä ilmoittikin siinä vaiheessa vähän anteeksipyytelevänä, että hänen pitäisi jo kohta lähteä, koska tänään ovat erään hänen hyvän ystävänsä synttärit.
En voinut uskoa korviani. Kyseessä oli toki typerä väärinymmärrys omaltakin osaltani, olisi pitänyt sopia tarkemmin mitä tehdään. Silti, tästä tapaamisesta on puhuttu niin pitkään tyyliin "mä haluan sitten kuulla kaikki, mitä tämän kolmen vuoden aikana on tapahtunut!" yms., että odotin ihan muuta.
Olinpahan sentään jo puoli yhdeksän uutisiksi kotona. Tuon naisen kanssa en kyllä ihan hetkeen aio harvoja vapaailtojani tuhlata :(
Kommentit (12)
Ehkä hieman lyhyt tapaaminen, mutta ei välttämättä häneltä tahallista loukkaamista tai keskusteluaiheiden puutetta. Voi olla, että hänellä on liikaa menoja ja saanut tietää ystävänsä synttäreistä ihan viime tipassa. Halusi ehkä nähdä sinut joka tapauksessa eikä uskaltanut sanoa, että on muutakin menoa.
Kyllä näkisin häntä paremmalla ajalla uudestaan. Toki sanoisin hänelle, että jäi vähän lyhyeksi tapaaminen, haluaisit jatkaa juttelua.
"Kyseessä oli toki typerä väärinymmärrys omaltakin osaltani, olisi pitänyt sopia tarkemmin mitä tehdään...Tuon naisen kanssa en kyllä ihan hetkeen aio harvoja vapaailtojani tuhlata :("
Niin, unohdit itse tarkentaa suunnitelmat, ja vika oli tuon paskan naisen. Merde.
Oi voi.. Kolmen vuoden kuulumisten vaihtoon ei kyl kolme varttia riitä jos ei nyt ihan kamalan tapahtumaköyhää elämää vietä. Ja muutenkin, pari tuntia vähintään olisi olettanut tapaamisen kestävän. Nolo kaveri.
Harvoja vapaa-iltoja? Sullahan on mies!
Minulla on tällainen ystävä. Kun sovimme tapaamisen esim. klo 16, niin klo 17 vie koiran ulos, klo 18 tapaa toisen ystävän ja klo 20 menee jonkun kaverin tupareihin. Tämä on hänestä ihan normaalia. Ei jaksa keskittyä yhteen kaveriin kunnolla.
No musta olis ollut kaverin asia sanoa, että on aikaa vain pikatreffeille. Tosin tanssimiset mun mielestä tuntuu aika liiallisilta suunnitelmilta toiselta kysymättä. Eli musta "perustreffit" on syömässä käynnit ja aikaa 2-3 tuntia. Muusta sit sovitaan erikseen.
No musta olis ollut kaverin asia sanoa, että on aikaa vain pikatreffeille. Tosin tanssimiset mun mielestä tuntuu aika liiallisilta suunnitelmilta toiselta kysymättä. Eli musta "perustreffit" on syömässä käynnit ja aikaa 2-3 tuntia. Muusta sit sovitaan erikseen.
Tätä tapaamista oli tosiaan järjestetty viikkokaupalla ja olin kertonut, että hoidan sitä varten lapsen hoidon yms. Aikaisemmin kaveri oli perunut treffejä viime tingassa sanoen syyksi, että on seuraavana aamuna aikainen herätys. Tästä kaikesta sain käsityksen, että ollaan näkemässä pidemmällä kaavalla.
Mieheni on vuorotöissä, joten vapaita ILTOJA, on harvemmin. Kummallakin on kuitenkin myös harrastuksia ja muita vakiomenoja.
Ap
Oho, olipas sulla kaveri. Mutta jospa hän huomasi, ettei teillä enää olekaan niin paljon yhteistä ja lähti tekosyyn varjolla?