Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten kukaan voi pitää hiuksiaan auki!?

Vierailija
08.08.2013 |

Mulla on aina hiukset kiinni, aina, yleensä suihkun jälkeen anna olla auki että enimmäkseen kuivahtaa, sit on pakko laittaa ponnari tai hainhammas tms. että saan ne pois roikkumasta.

Mulla on aika ohut hius, on ollut ennen ohuempikin, nyt paksuntunut, mutta todella suora ja liukas tukka. Vaikka kuinka laittaisin suoristusraudalla tai föönillä ja vaahdoilla ja lakoilla niin se tukka lässähtää kymmenessä minuutissa ja taas ponnari kutsuu. Tai joskus, ihan tosi tosi joskus jos tukka pysyyykin kivan näkösenä pitempään se näyttää tosi oudolta takaraivolla, en tiedä onko mulla sieltä kallo jotenkin oudon mallinen vai miksi, mutta ei se tukka kenelläkään muulla naisella näytä niin oudolta sieltä takaa kuin mulla. Jotenkin se vaan menee suoraan alas lässähtäen vaikka tupeerais tai takis mitä!!!

Toisekseen mua ärsyttää, varsinkin näin kesäisin, kun se tukka liimaantuu märkänä niskaan tai roikkuu otsalla/ohimoilla ja liimaantuu niihinkin kiinni. Multa irtoo aika paljon hiuksia ja sitten niitä on vaatteissa ja huonekaluissa ja matoissa kiinni, ruuasta puhumattakaan.

Yöllä en voi nukkua hiukset auki tai palmikolla kun jos ne hiukset ja pään ja tyynyn väliin huonosti / kiristyen, hermostun. Aina päälaella nutturalla kun nukun.

Tykkkään kuitenkin puolipitkistä hiuksistani kun niitä aina saa kampauksille, niin, tai sitten sille ponnarille kuten yleensä. Minusta olisi ihanaa pitää hiuksia auki, aaltoilevilla kiharoilla tai piikkisuoraksi suoristettuna, ihan miten vaan, mutta en pysty / osaa / osaa laittaa hiuksia niin että se näyttäis edes vähän kivalta.

Tyvikohottajaa joskus hipelöin kaupassa mutta päätin että en halua mikään häkkyrä päässä kulkea :D Hiukset vois varmaan leikkauttaa jotenkin hienosti kerroksittainkin mutta sitäkin olen monena vuotena harrastanut ilman tyydyttävää tulosta.

Nimimerkillä "Kaljuksi ja peruukki päähän(kö)"

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös latvat klimppiintyy ja takkuuntuu tuulossa ruman näköisiksi! 

Enkä usko että kyse on täälläkään ainakaan ihan kokonaan tiedon tai taidon puutteesta. Olen omistanut liian suuren osan elämästäni erilaisten kampaamotuotteiden ostamiselle ja kokeilemiselle. Miehen lempipuuhaa onkin aina iltaisin arvella että kuinka montaa tuotetta tänään käytän. Kampaajani on myös huippuammattilainen. Olen käynyt muillakin kampaajilla, eivätkä heidän neuvot ole poikenneet suuresti omani ohjeista. Ehkä omaa kuontaloa tarkastelee aina niin kriittisesti. Hiukset on kuitenkin merkittävä osa ulkonäköä.

10

Vierailija
42/43 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi ihmettelijä, mutta päinvastainen tilanne.

Minulla on todella paksut (kampaajien mukaan n. kolminkertasesti keskiverto suomalaisen) hiukset!

Olivat aiemmin todella pitkät, nyt pyrkinyt säännöllisesti leikkauttamaan niin, että yltävät rinnuksille.

Ovat luonnonkiharat, sähköiset käkkärät, joten useimmiten suoristan ne, jos haluan pitää hiuksia auki. Silloinkin yleensä nostan päällimmäisen osion ponnarilla tai hainhampaalla ylös, jotta pysyvät vähän paremmin aisoissa.

Yksinkertainen ponnari tai nuttura on se helpoin ja nopein kampaus, kun jonnekin lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vertaistukiketju. Mulla on hiukset vähän yli olkapäiden, enkä pysty pitämään niitä auki. Jotenkin se tuntuu inhottavalta. Ensin ne pitäisi suoristaa tai kihartaa kunnolla, luonnostaan ne ovat vähän taipuisat ja latvat aina leijuvat epämääräisesti. Mulla on aina pörröiset ja takkuuntuvat hiukset, jotka näyttävät aukinaisina epäsiisteiltä.

Tämä on hiuslaatukysymys, koska selvästi osalla ihmisistä tukka vaan valuu siistinä ja sileänä. Yksi lapsen kaveri oli taannoin yötä, ja aamulla aamupalalle marssi kaksi hyvin erinäköistä päätä: kaverin tukka näytti vastakammatulta ja siloitellulta, oman lapsen tukka muistutti lähinnä harakanpesää (keltä lie perinyt, lapsiparka..).

Toisaalta jos tunkee tukkaan mömmöjä niin se rasvoittuu nopeasti ja pitäisi pestä joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme