Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 160cm-170cm

Vierailija
11.08.2020 |

Minkä kokoisen miehen valitsisit?

Nainen 160cm-170cm

Vaihtoehdot

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran todistettu se että lyhyellä miehellä ei ole naisten mielestä mitään asiaa pariutumismarkkinoille. Itse esimerkiksi 171cm ja ikisinkku.

Kaverini on 168 mies ja naimisissa. Jälleen kerran siis todistettu se, että pituudella ei ole pariutumisen kannalta mitään merkitystä.

Tyhmyys ja epätoivoisuus sua ikisinkkuna pitää.

Vierailija
42/55 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten aika pitkä muttei yli kahtametriä...en tiedä miksi liian pitkäkin voi olla...ehkä siinä mittasuhteet ei ole balanssissa ja varmaan jossain kohtaa turhasta pituudesta alkaa olla vain haittaa.

Sanoisin että ihan minimissään 180cm ja maksimissaan 200cm, Sellainen joka pärjäisi hyvin tappelussa pituuteensa nähden jos olisi tarve puolustautua.

Mä oon aika samoilla linjoilla. Jos mies haluaa pitää mut vain itsellään, niin pitää pystyy puolustamaan. Joskus on käynyt niin, että nuorisoporukka tuli iskemään mua ja mun deitti lähti niitä karkuun.

Kättä pidempää vaan. 

“God made man, Samuel Colt made men equal"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 160cm-205cm olisi varmaan ihan passeli. Oikeasti pituus on viimeinen asia mitä minä miehessä edes mietin. Aivan sama minkä pituinen on, kunhan luonteiden osalta natsaa ja kemiat kohtaa. Lyhin miesystäväni oli 163cm ja pisin 196cm. Nykyinen 175cm. Itse olen 169cm.

Vierailija
44/55 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut vastata. Puuttui 170-180cm. En missään tapauksessa haluaisi alle 170-senttistä, mutta oikeastaan mies voi olla vaikka kuinka pitkä. Itse 165.

Vierailija
45/55 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 170 cm miehellä on pakko olla joku sairaus, eikai noin lyhyitä ole?

Vierailija
46/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuo ensimmäinen vaihtoehto? Eihän tuohon voi vastata, kun en ottaisi 160-165 cm cm miestä, mutta 178 cm mieheni on minusta ihan hyvän pituinen. Yli 180 cm miestä en haluaisi, koska pituuserosta tulisi liian suuri.

-161 cm nainen

Vierailija
47/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran todistettu se että lyhyellä miehellä ei ole naisten mielestä mitään asiaa pariutumismarkkinoille. Itse esimerkiksi 171cm ja ikisinkku.

Karkottaako heikko itsetunto ja ruikutus naiset?

Itse 172cm ja naisten todistaneet ihan muuta kuin mitä väität. Seurasta ei ole ollut puutetta nuorena ja sitä olisi edelleen tarjolla, joskus jopa aika agressiivisestikin.

Kerran, kun oli puhetta asiasta ruikuttavista pätkistä sanoin tavallaan ymmärtäväni asiasta valittavia lyhyitä kavereita, kun olen joskus ollut itse jonkun makuun liian lyhyt. Muutos minusta kiinnostuneen oloisen naisen käytöksessä oli ihan näkemisen arvoinen, kun hänellä löi liinat kiinni.

Vierailija
48/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 170 cm miehellä on pakko olla joku sairaus, eikai noin lyhyitä ole?

Ihan varmasti tiedät itsekin kysymykseesi vastauksen.

Vierailija
49/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm on jostain syystä paras. Itse olen 163 cm.

Suosituin tuntemani mies on muuten 172 cm. Joka viikonloppu 2-3 eri naista, ja naiset suorastaan tappelevat hänestä. Että ei ole pituudesta kiinni.

Vierailija
50/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa? 25% vastaajista on valinnut sinun pituuskategoriasi. Tästä päättelet, että "ei mitään asiaa pariutumismarkkinoille".

Minä en koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, olitpa minkä pituinen tahansa, syynä tuo äärimmäisen heikko looginen hahmottaminen.

Vierailija
51/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

34/141 naisesta hyväksyisi sinut. Ja sinä vielä valitat, katso miten huonot mahikset yli 2 metrisillä on!

Sitä paitsi tämä on hämäävä kysely, kun voi valita vain yhden vaihtoehdon. Ok, klikkasin että ottaisin 185-189 cm pitkän miehen ja kyllä, tykkään pitkistä miehistä eniten, mutta tykkään myös tuota lyhyemmistä ja vielä tuota pidemmistäkin. Montaa vaihtoehtoa ei vain voinut valita, mutta oikeasti olisin voinut valita vaikka kaikki vaihtoehdot, koska lyhyemmissä ja pidemmissä miehissä on omat viehättävät juttunsa. Ei nyt todellakaan ole niin että vain neljän sentin sisällä olevat miehet kelpaisivat! Se voi olla se ultimate-ihanne, mutta en mä nyt ainakaan niin nirso ole ettei mikään muu kelpaisi kuin se ultimate-ihanne.

Vierailija
52/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 ja mies 175. Pituus ei ole itselle kovin tärkeää enkä oikein kiinnitä siihen huomiota, jos toinen ei ole epätavallisen pitkä tai lyhyt. Vastasin siis 160-179, vaikka tuo skaala onkin turhan laaja.

Vierailija
53/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 163 cm ja mies 187. En hahmota, että meillä on juurikaan pituuseroa, mies tuntuu juuri sopivalta. Toisaalta olen seurustellut myös omanpituisen miehen kanssa ja sekin tuntui silloin ihastuneena juuri sopivalta pituudelta, vaikka minä olin korkokengissä pidempi.  

Itse olen 170cm ja mieheni 185cm. Exäni oli 173cm ja meni aika kauan, ennen kuin tajusin, että entisellä ja nykyisellä miehellä on noin iso pituusero. Joten itseäni ainakaan ei liiemmin pituus kiinnosta, mieheni on meistä se, joka aina jankkaa kuinka hän on hyvän pituinen ja miehen pituus on tärkeä asia.

Miten musta tuntuu, että noi pituudet on aina noin päin. Eli että exä on lyhyt ja nykyinen keskimittainen/pitkä :D

Onko täällä naisia, jonka nykyinen mies on lyhyempi kuin ex?

Vierailija
54/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen pituusero on n. 13 cm. Uskon että se lisää myös henkistä lähentymistä kuin jos pariskunnalla olisi liian häiritsevä pituusero. Mielestäni 15 cm on  äärirajoilla. Noin 10 cm pituusero olisi se ihanteellinen.

Vierailija
55/55 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 163 cm ja mies 187. En hahmota, että meillä on juurikaan pituuseroa, mies tuntuu juuri sopivalta. Toisaalta olen seurustellut myös omanpituisen miehen kanssa ja sekin tuntui silloin ihastuneena juuri sopivalta pituudelta, vaikka minä olin korkokengissä pidempi.  

Itse olen 170cm ja mieheni 185cm. Exäni oli 173cm ja meni aika kauan, ennen kuin tajusin, että entisellä ja nykyisellä miehellä on noin iso pituusero. Joten itseäni ainakaan ei liiemmin pituus kiinnosta, mieheni on meistä se, joka aina jankkaa kuinka hän on hyvän pituinen ja miehen pituus on tärkeä asia.

Miten musta tuntuu, että noi pituudet on aina noin päin. Eli että exä on lyhyt ja nykyinen keskimittainen/pitkä :D

Onko täällä naisia, jonka nykyinen mies on lyhyempi kuin ex?

Kuvitteletko että mies on ex lyhyytensä takia? Voi olla kuule aika paljon muitakin syitä, ja paljon todennäköisempiä. Joskus se saattaa olla jopa se lyhyt mies joka on jättänyt, kuten esim. minulla.

Mulla edellinen oli niin lyhyt että siitä lyhyempää en kyllä missään tapauksessa haluaisi, minua vähän lyhyempi. Hänen jälkeensä lyhyet miehet eivät ole edes kiinnostaneet, vaan haen nyt ihan toisenlaista. En halua miestä joka muistuttaa millään tavalla edellistäni, josta ei jäänyt kovin hyvät muistot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme