Nainen 160cm-170cm
Kommentit (55)
Mun kaikki 3 miestäni olleet 168cm-171cm ja hoikkia. Tykkään pienistä miehistä
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran todistettu se että lyhyellä miehellä ei ole naisten mielestä mitään asiaa pariutumismarkkinoille. Itse esimerkiksi 171cm ja ikisinkku.
Kyllä sä jonkun 160cm pygmin löydät, kai sä ymmärrät, että yli 165-senttiset naiset ovat niin haluttuja miesten keskuudessa, että harvemmin kelpuuttaa tollasen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kookkaista miehistä. Iso kiihottaa, pieni ei.
Sama. Pieni testattu ja todettu ettei vain sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten aika pitkä muttei yli kahtametriä...en tiedä miksi liian pitkäkin voi olla...ehkä siinä mittasuhteet ei ole balanssissa ja varmaan jossain kohtaa turhasta pituudesta alkaa olla vain haittaa.
Sanoisin että ihan minimissään 180cm ja maksimissaan 200cm, Sellainen joka pärjäisi hyvin tappelussa pituuteensa nähden jos olisi tarve puolustautua.
Mä oon aika samoilla linjoilla. Jos mies haluaa pitää mut vain itsellään, niin pitää pystyy puolustamaan. Joskus on käynyt niin, että nuorisoporukka tuli iskemään mua ja mun deitti lähti niitä karkuun.
20% ottaisi yli 190 cm pitkän. Ei ole meillä pitkillä miehillä helppoa.
168-210cm mieluiten. Olen 168cm. Mutta jos mies sattuisi olemaan hiukan lyhyempi ja muuten aivan ihana, ei sillä pituudella ole väliä. Suomessa vaan miehet tuppaa olemaan minua pidempiä.
Mulla on tällä hetkellä 190 ja 170, niin en pysty äänestämään.
Periaatteessa pituudella ei ole kauheasti väliä, olen ollut useamman 170-175 miehen kanssa. Itse 164. Mutta joku noissa oikeasti pitkissä ja isoissa viehättää. Siis 190-200. Nykyinen onkin 198 ja lihaksikas. Niin ihanaa nukkua kainalossa. Vastausten perusteella olen vähemmistöä, joten lyhyempien miesten ei kannata vaipua epätoivoon. Eikä kyllä pitkienkään, kyllä teilläkin ottajia on.
Vierailija kirjoitti:
168-210cm mieluiten. Olen 168cm. Mutta jos mies sattuisi olemaan hiukan lyhyempi ja muuten aivan ihana, ei sillä pituudella ole väliä. Suomessa vaan miehet tuppaa olemaan minua pidempiä.
Missä päin Suomea sä asut? Tai jos asut Helsingissä niin varmaan keskustassa? Olen itse 168cm nainen ja asun Helsingissä ja tuntuu, että about jokainen vastaan kävelevä mies on joko mun pituinen tai sitten korkeintaan sen 10cm pidempi. Yli 190-senttisiin en törmää juuri koskaan ja sen kerran kun törmään niin ne on virolaisia tai vähintään puolivenäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa pituudella ei ole kauheasti väliä, olen ollut useamman 170-175 miehen kanssa. Itse 164. Mutta joku noissa oikeasti pitkissä ja isoissa viehättää. Siis 190-200. Nykyinen onkin 198 ja lihaksikas. Niin ihanaa nukkua kainalossa. Vastausten perusteella olen vähemmistöä, joten lyhyempien miesten ei kannata vaipua epätoivoon. Eikä kyllä pitkienkään, kyllä teilläkin ottajia on.
Olen kateellinen teidän pituuserosta, toi on varmasti ihanaa! Olen sua 4cm pidempi ja oma poikaystävä on 191cm ja täytyy sanoa, että yli 2 metrisen kanssa olisi varmasti ihanampaa..
Mieluiten 175, eksä oli sen pituinen ja korkeusero välillämme oli täydellinen. Uusi mies on 180, vähän liian pitkä mutta on muuten niin ihana, että ei haittaa.
En valitsisi pituuden perusteella, mutta jos saisin valita tuolle unelmamiehelleni uuden pituuden, se olisi 175. Vastasin siten ekan, 160–179. Itse olen 167.
On ihanaa antautua isoille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran todistettu se että lyhyellä miehellä ei ole naisten mielestä mitään asiaa pariutumismarkkinoille. Itse esimerkiksi 171cm ja ikisinkku.
Älä viitti. Sun pituuttasi suurempi turn-off on itsesäälissä rypemisesi. Itse tilaisin unelmamieheni ehkä 183 cm pitkänä, jos se olisi mahdollista. Valitettavasti pituus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa, eikä edes se merkittävin. Kesällä tapailin miestä, joka oli itseäni ehkä pari senttiä pidempi (eli joko sun mittainen tai aavistuksen lyhyempi). Pituus ei siinä kohtaa haitannut kun kundi oli muuten itsevarma, fiksu, älykäs, hauska ja hyvä sängyssä. Tietty jos sä et ole näistä mitään, niin sitten sulla saattaa olla asiat huonosti. Mutta siinäki tapauksessa olisi hieman yksisilmäistä vierittää kaikki syy lyhyyden piikkiin, sillä noiden muiden ominaisuuksien puuttuminen on varmasti merkittävämpi tekijä huonossa treffionnessasi kuin lyhyytesi.
Ps. Kundi ilmeisesti löysi jonkun kiinnostavamman, sillä hän oli se joka lopetti suhteemme. Niin lyhyt jätkä ja silti varaa valita. Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten aika pitkä muttei yli kahtametriä...en tiedä miksi liian pitkäkin voi olla...ehkä siinä mittasuhteet ei ole balanssissa ja varmaan jossain kohtaa turhasta pituudesta alkaa olla vain haittaa.
Sanoisin että ihan minimissään 180cm ja maksimissaan 200cm, Sellainen joka pärjäisi hyvin tappelussa pituuteensa nähden jos olisi tarve puolustautua.
Jos sulle on miehen tappelutaidot tärkeää, niin laita miehesi itsepuolustuskurssille. Se antaa tappelutaitoja paljon enemmän kuin miehen pituus. Tosin jokainen fiksu mies ymmärtää sen, ettei tappeluihin pitäisi hakeutua, vaan ne pitää ensisijaisesti aina yrittää välttää kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ihan minimissään 180cm ja maksimissaan 200cm, Sellainen joka pärjäisi hyvin tappelussa pituuteensa nähden jos olisi tarve puolustautua.Jos sulle on miehen tappelutaidot tärkeää, niin laita miehesi itsepuolustuskurssille. Se antaa tappelutaitoja paljon enemmän kuin miehen pituus. Tosin jokainen fiksu mies ymmärtää sen, ettei tappeluihin pitäisi hakeutua, vaan ne pitää ensisijaisesti aina yrittää välttää kun mahdollista.
Ja myös nainen voi käydä itsepuolustuskurssin ja saavuttaa sellaiset itsepuolustustaidot, että kykenee puolustautumaan melko vahvaakin miestä vastaan.
Onpahan hyvät vaihtoehdot. 160-179cm eli 19cm haitari. Muut vaihtoehdot sitten jotain 5cm haitareilla. Tavoitellaanko tässä nyt sellaista tulosta, että päästään ulisemaan kuinka naisille ei kelpaa alle 180cm pitkä mies? Siis senkö vuoksi vaihtoehtona on valita vähintään 180cm mies, jollei nyt ihan 160cm miehestä kuitenkaan innostu?
Vierailija kirjoitti:
34/141 naisesta hyväksyisi sinut. Ja sinä vielä valitat, katso miten huonot mahikset yli 2 metrisillä on!
Vierailija kirjoitti:
Olen 163 cm ja mies 187. En hahmota, että meillä on juurikaan pituuseroa, mies tuntuu juuri sopivalta. Toisaalta olen seurustellut myös omanpituisen miehen kanssa ja sekin tuntui silloin ihastuneena juuri sopivalta pituudelta, vaikka minä olin korkokengissä pidempi.
Itse olen 170cm ja mieheni 185cm. Exäni oli 173cm ja meni aika kauan, ennen kuin tajusin, että entisellä ja nykyisellä miehellä on noin iso pituusero. Joten itseäni ainakaan ei liiemmin pituus kiinnosta, mieheni on meistä se, joka aina jankkaa kuinka hän on hyvän pituinen ja miehen pituus on tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitti. Sun pituuttasi suurempi turn-off on itsesäälissä rypemisesi. Itse tilaisin unelmamieheni ehkä 183 cm pitkänä, jos se olisi mahdollista. Valitettavasti pituus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa, eikä edes se merkittävin. Kesällä tapailin miestä, joka oli itseäni ehkä pari senttiä pidempi (eli joko sun mittainen tai aavistuksen lyhyempi). Pituus ei siinä kohtaa haitannut kun kundi oli muuten itsevarma, fiksu, älykäs, hauska ja hyvä sängyssä. Tietty jos sä et ole näistä mitään, niin sitten sulla saattaa olla asiat huonosti. Mutta siinäki tapauksessa olisi hieman yksisilmäistä vierittää kaikki syy lyhyyden piikkiin, sillä noiden muiden ominaisuuksien puuttuminen on varmasti merkittävämpi tekijä huonossa treffionnessasi kuin lyhyytesi.
Ps. Kundi ilmeisesti löysi jonkun kiinnostavamman, sillä hän oli se joka lopetti suhteemme. Niin lyhyt jätkä ja silti varaa valita. Mietipä sitä.
Niin totta, pituus ei varmasti ole suurin ongelma.
Olen 168 ja tullut itseäni lyhyemmän hintelän miehen jättämäksi. Ja ihan suoraan sanoi että tarjontaa riittää.
Ihan sama, heitin summan mutikassa jonkun.