Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsalaisyhtye tullut Ranskasta Suomeen promokiertueelle, ei karanteenia

Argh
11.08.2020 |

Eräs melko tunnettu ruotsalainen metalliyhtye on paraikaa Suomessa haastatteluja antamassa ja promoa tekemässä. Ovat tulleet Puolasta Saksan ja Ranskan kautta. Miten tällainen voi olla mahdollista korona-aikana? Mitä ihmettä ne oikein ajattelee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt jo rauhoittua. Oot jauhanut tätä samaa jo useamman tunnin. Ne on nyt täällä ja sillä siisti. Sun vaahtoaminen av-palstalla ei sitä muuksi muuta.

Vierailija
2/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä saa tällä palstalla kesksutella, kaikki aloitukset poistetaan, pian tämäkin. Vauvan suojeluksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikot nyt hiljaa ja nukkumaan. Ajatelkaa mitä kaikkia kuolemansairauksia teille voi tulla jos ette nuku tarpeeksi...

Vierailija
4/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteerikot nyt hiljaa ja nukkumaan. Ajatelkaa mitä kaikkia kuolemansairauksia teille voi tulla jos ette nuku tarpeeksi...

Maskipakko nukkujillekin!

Vierailija
5/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nää osaa ajatella itse, iltapäivälehtien pitää ensin pelotella

Vierailija
6/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nää osaa ajatella itse, iltapäivälehtien pitää ensin pelotella

Joo ajattelu tästä on kyl ollu kaukana!

Vierailija
7/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karanteeni koske julkkiksia, niin kulki Gordon Ramsaykin Oulussa joka puolella, eikä varmasti ollut pitänyt 2 viikon karanteenia ja ihan varmasti oli vastikään oleillut korona-briteissä.

Vierailija
8/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mä Elize Rydiä painaisin perseeseen vaikka sillä olis korona, aids ja hiv.

Vierailija
9/9 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyl mä Elize Rydiä painaisin perseeseen vaikka sillä olis korona, aids ja hiv.

Nyt on mahis, kimppuun vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän