Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset! Oletko onnellinen?

Vierailija
08.08.2013 |

Mitä elämässäsi on vielä odotettavissa/saavutettavissa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Olen raskaana, joten se lapsen kasvattaminen "oikein" on aivan uskomattoman mahtava tavoite. JIHHUU!

Vierailija
2/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Pari viime vuotta veti elämän ihan sekaisin, olen tajuttomissa veloissa ja onneton. No, ei tästä voi kuin nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin juuri uuden, mielenkiintoisen miehen, joten mitä tahansa on odotettavissa.

=D

Vierailija
4/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen uutta tutkintoa, joten ammatinvaihdos edessä jossain vaiheessa. Jännittää ja kutittaa mukavasti.

Vierailija
5/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähdössä kotoa pois. Miehen kanssa jäämme kahdestaan. Saas nähdä kuinka käy!

Vierailija
6/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtunut enemmänkin. Viimeiset 6 vuotta en ole ollut liitossani onnellinen, miehen kanssa ei ole mukavaa ja rentoa. Ehkä eroan viiden vuoden päästä kun kuopus täysi-ikäinen ja masennun entisestään, kun kukaan ei huoli 5-kymppistä.

Vierailija
7/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin isäni omaishoitajaksi. Nyt pääsen auttamaan häntä, sillä hän on tehnyt niin paljon eteeni elämänsä aikana. Tuntuu hyvälle.

Vierailija
8/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys tuo onnellisuus. Seesteiseltä tuntuu..kai se on sitä onnellisuutta. Elämä on radallaan, on lapset ja mies, asunto maksettu. Varmaan keksitään jotain ukkelin kanssa, luultavasti pidempiä matkusteluja mualimalla.

Vierailija
9/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni 37-vuotiaaksi asti, sitten tuli ero ja konkurssi. Nyt on isot velat päällä, teen pitkiä työpäiviä saadakseni ne maksettua. Vielä olisi 8 vuotta jäljellä, ei aina tiedä, miten jaksaa. Ikää on 41 vuotta ja 2 lasta.

Vierailija
10/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justkohta on asuntolaina maksettu. Lapset 6- ja 8-vuotiaita, eli ovat aivan ihanassa iässä. Ensin kyllä vähän törsään ja sitten varmaan säästetään johonkin kiinteään kohteeseen ehkä jos ei liian leveäksi mene elintavat. (Tosin ihan mukavasti tähänkin asti on eletty...)

Duunissa on ihan kivaa, parisuhde ihan ok vaikka on ollut koettelemuksia.

Ihan rauhallista ja mukavaa on verrattuna siihen helvetilliseen pikkulapsirumbavaiheeseen, joka ei ollut ollenkaan minua varten.

Ehkä nyt odotan eniten sitä, että voin taas nähdä kavereita enemmän ja panostaa myös omiin harrastuksiini.

Vierailija
11/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen onnellinen vaikkei mulla kummosia tavoitteita olekaan. Ei mulla ole oikein koskaan ollut. Menny vaan enkä meinannu.

Vierailija
12/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kyllä sanoa olevani onnellinen. Ihana perhe, parisuhde ja työpaikka. Ainut mikä vähän rasittaa on sairaus, joka estää aina välillä (kuukausiakin vuodesta) elämästä täyttä elämää. Niin ja onhan toinenkin rasite - vanhempi sukupolvi tarvitsisi apua ja samaan aikaan on itsellä pieniä lapsia, yhtälö on vaikea. Ihania ystäviäkin on, parin kanssa pidetään tosi tiiviisti yhteyttä.

Haaveissa on, että pysyis niin terveenä, että vois käydä töissä ja jonain päivänä saavuttaisi taloudellisen riippumattomuuden.

Vierailija
13/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa, vaikka sairastuin vakavasti vuosi sitten, eikä ole välttämättä niin montaa vuotta jäljellä. Ei osaa enää stressata turhasta.

Vierailija
14/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella onnellinen. Olen mennyt juuri uusiin naimisiin, ostanut talon ja odotan vauvaa.

Vierailija
15/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, onnellisesti naimisissa, ihanan pienen pojan äiti ja unelmien ura aluillaan.

Vierailija
16/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän elämäni parasta aikaa, kyllä, olen todella onnellinen! Vanhimman lapsen rippijuhlat tulossa ja nuorin vielä alle kouluikäinen. Vielä riittää haasteita ja paljon odotettavaa tulevaisuudelta. 

Vierailija
17/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Elämä näyttää menevän ihan eri tavalla kuin mitä mä meinasin ja vaikka kuinka ponnistelin saadakseni sen haluamilleni raiteille, niin sitä ei tapahtunut. On kova läksy oppia tyytymään siihen, ettei saanutkaan nallekarkkeja.

Vierailija
18/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mukavasti menee. Miehen kanssa avioliitto onnellinen ja seesteinen, olemme "sielunkumppaneita" vaikka meilläkin välillä väsyneenä äyskitään. Mies kuitenkin ihanan hellä ja rakastava puoliso, uskollinen, hyvä ja perhekeskeinen isä. Olemme sellaisia kotihiiriä.

Olen innostunut käsitöistä, marjastuksesta. Juuri nyt hilloan kovalla innolla erilaisia hilloja. Esikoinen 7 vuotta ja kuopus 2. Töihin palaan syksyllä, se jännittää.

Odotan sitä, että kuopus kasvaa, ja saa vähän enemmän vapautta (omaa aikaa), vaikka rakastankin tätä pikkulapsi vaihetta (meillä lapset olleet todella helppoja tapauksia kaikessa). Kaipaan kyllä välillä sitä, että ei tarvitisi mennä lasten rytmin mukaan, esim. kesällä ei juuri voi itse ottaa aurinkoa ja lukea mökillä kirjaa, kun pitää noita lapsia vahtia silmä kovana, kun ranta on niin lähellä (tietenkin välillä saa omaakin aikaa kun mies vahtii vuorostaan).

Kaikki aika menee kyllä kotitöihin ja lasten hoitamiseen, ruuanlaittoon ja pyykinpesuun, ulkoiluun jne. Odotan sitä, että voin keskittyä omiin harrastuksiin enemmän, käsitöihin, marjastukseen, sisustusjuttujen ompeluun, lukemiseen, kuntoiluun.

Kivaa palata töihin, kun sitten on taas rahaa enemmän käytettävissä. Toivon, että kuopus tottuu tarhaan hyvin.

Kun lapset ovat kasvaneet isoiksi niin sitten tarkoitus on miehen kanssa matkustella enemmän, etenkin kaupunkikohteisiin (minne pikkulapsien kanssa ei jaksa raahautua) koluamaan kulttuurinähtävyyksiä, konsertteihin, ja kaukomaan matkailua talvisin (nyt liian kallista matkustaa koko perheen voimin). Toivottavasti pysytään terveinä ja työkykyisinä, ja työpaikatkin säilyvät tässä YT-Suomessa.

Vierailija
19/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 19:40"]

En oikeastaan. Elämä näyttää menevän ihan eri tavalla kuin mitä mä meinasin ja vaikka kuinka ponnistelin saadakseni sen haluamilleni raiteille, niin sitä ei tapahtunut. On kova läksy oppia tyytymään siihen, ettei saanutkaan nallekarkkeja.

[/quote]

Tuttu tunne. Oli pahasti epäonnea matkalla, itsestä riippumattomia juttuja. Ei voi mitään, pari vuotta asiaa sulattelin ja uin itsesäälissä. Nyt on vain yksi suunta ja se on ylöspäin. Onneksi on ihanat lapset sentään.

Vierailija
20/21 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 19:09"]

Turtunut enemmänkin. Viimeiset 6 vuotta en ole ollut liitossani onnellinen, miehen kanssa ei ole mukavaa ja rentoa. Ehkä eroan viiden vuoden päästä kun kuopus täysi-ikäinen ja masennun entisestään, kun kukaan ei huoli 5-kymppistä.

[/quote]Minäkö tämän kirjoitin?? ikäkin täsmää! Tsemppiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan