Miten Amanda harkimo näyttää niin tummalta vaikka suomalaiset vanhemmat?
Ja sisarukset vaaleita. Onko hänellä oikeasti eri äiti?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voi perityä isovanhemmilta tuota näköä. Mun tyttäreni on tullut mummiinsa ja mummiin isään ja setäänsä.
No ei. Ei miehet ihan mitä tahansa usko nykyään.
On tuo isäkin mielestäni tummapiirteinen
Jossain Amanda itse kommentoi tätä huvittuneesti että "pitäis varmaan kysyä mutsilta".
Nuohan ui rusketusvoiteissa. Kaikki feikkeys kun ottais pois ois normi suomalainen harmaa hiiri.
Näköjään aika tumma tuo Oliver-velikin.
Onhan toi isä melko tumma. Paksut mustat kulmakarvat ja ruskeat silmät.
Lisäksi Amandalla on varmaan purkkirusketukset päällä.
Eniten silmään pistää tuo pellavapäinen lapsi. Ovatko Hjallis ja Merikukka olleet naimisissa? En muistanut tätä ollenkaan.
Tummia ovat kaikki. Onko toi veli se hu*mehen käyttäjä, jos hallis aina puhuu
No tuo isä näyttää ihan britiltä.
Ohoohh! Koko perhe on nappi silmäinen! Toi vaalempi lapsi ei sovi yhtään kuvaan xD
Onkohan heillä romanitausta? Mietin että kun molemmat vanhemmat ovat noin tummia. Nehän yleensä toisensa kanssa menevät naimisiin.
Onko aada ja oliver julkisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Ohoohh! Koko perhe on nappi silmäinen! Toi vaalempi lapsi ei sovi yhtään kuvaan xD
Onkohan heillä romanitausta? Mietin että kun molemmat vanhemmat ovat noin tummia. Nehän yleensä toisensa kanssa menevät naimisiin.
Ootko tosissasi? Suomessahan ei voi olla muita ruskeasilmäisiä, kuin Romanit.
oletteko sokeita? Eikö kukaan näe kuinka molemmat vanhemmat ovat yhtä ruskeita ja nappisilmäisiä?
Varmaan voi perityä isovanhemmilta tuota näköä. Mun tyttäreni on tullut mummiinsa ja mummiin isään ja setäänsä.