Mitä mieltä ihmisestä joka haluaa porkkanaa pizzaan?
Anoppi haluaa välttämättä että kun teen pizzaa niin laitan siihen porkkanaa, koska se on terveellistä. Ja poikansa alkanut nyt vielä omaksumaan tän. Mun mielestä helw outoa! En halua laittaa porkkanaa pizzaan!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ennakkoluuloton. Porkkana sopii lasagneenkin.
Porkkana sopii parhaiten porkkanalaatikkoon tai jos tekee lihamakaronimuhennosta, johon lisää herneitä, maissia, paprikaa ja beibiporkkanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän että porkkana on hyvää ja terveellistä. Mutta ei se nyt pizzaan silti kuulu!
-ap
Melko rajoittunutta. Kuka sen määrittelee mitä pitsaan kuuluu? Joku senkin on keksinyt. Jos aina kaikki ajattelee yhtä tylsästi kuin sinä, niin mitään uutta ei enää keksittäis.
Porkkana on tosi hyvää pitsassa. Suosittelen ylittämään ennakkoluulot.
Olen kokeillut anopin ja mieheni mieliksi ja minusta se oli pahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pizzaanhan voi laittaa päälle ihan mitä kukin itse haluaa.
Juuri näin!
Itse laitan porkkanaa pizzaan tulevaan tomaattikastikkeeseen.
Jotkunhan yritti laittaa porkkanaa jauhelihaankin, mutta se taisi flopata?
Floppaamisella tarkoitan tietenkin epäonnistumista, enkä suinkaan korkeushyppyriman ylittämistä takaperoisella tyylillä, ettäs tiedätte.
Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka kopioivat muiden aloitukset? Minä kirjoitin tänään porkkanasta jauhelihasoosissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka kopioivat muiden aloitukset? Minä kirjoitin tänään porkkanasta jauhelihasoosissa.
Huonosti kopioitu, jos kopiointivaiheessa ”jauhelihasoosi” vaihtuu ”pizzaksi”.
Paha lukihäiriö vai epäselvä käsiala?
Italiassa laitetaan porkkanaa pizzojen päälle ihan yleisesti.
Kuulostaa kivalta, pitääpä kokeilla.
Mä ajattelen niin, että porkkana ei kuulu pitsaan.
Muistatteko, kun ammoin joskus ysärillä oli Saarioisten roiskeläpissä kasvisversio? Siinä oli mm. porkkanaa, muistaakseni muitakin juureksia, ja homejuustoa. Kyllä äidit tietää.
Ohuet porkkatikut saattaisivat sopia hyvin. Pitää kokoeilla joku kerta.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa laitetaan porkkanaa pizzojen päälle ihan yleisesti.
Italiassa tehdään myös autoja, jotka ilmeisesti särkyvät, jos niitä katsoo väärin tai on katsomatta kokonaan.
Laita myös punajuurta ja sano että nyt on superfoodia.
Porkkanaraaste sopii just hyvin. Mehevöittää kivasti ja kinkkua ja tomaattia ja juustoa päälle, hyvää tulee!
Melko rajoittunutta. Kuka sen määrittelee mitä pitsaan kuuluu? Joku senkin on keksinyt. Jos aina kaikki ajattelee yhtä tylsästi kuin sinä, niin mitään uutta ei enää keksittäis.
Porkkana on tosi hyvää pitsassa. Suosittelen ylittämään ennakkoluulot.