Mitä mieltä ihmisestä joka haluaa porkkanaa pizzaan?
Anoppi haluaa välttämättä että kun teen pizzaa niin laitan siihen porkkanaa, koska se on terveellistä. Ja poikansa alkanut nyt vielä omaksumaan tän. Mun mielestä helw outoa! En halua laittaa porkkanaa pizzaan!
Kommentit (57)
Ihaaan kreisiii! Porkkanat kuuluu mätääntyä pelloille, eikä pilata pitsoja.
Pitsa on siitä kätevää, että on helppo tehdä samalla kertaa moneen makuun. Laita puolikkaalle niitä porkkanoita ja loput ilman.
Onko palstalle tullut porkkana-hullu?
Tänään ollut jo monta aloitusta porkkanasta..
Ihminen tarvii A vitamiinia !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne jyrsijät!
nauratti todella!
Aikoinaan tänne kun tuli pizzerioita niin niissä oli kyllä mielestäni porkkanaa päällä. Paljon muuta niistä ei pystynyt syömäänkään, kun täyte maistui kissanruoalta.
Joo ymmärrän että porkkana on hyvää ja terveellistä. Mutta ei se nyt pizzaan silti kuulu!
-ap
Makuja on monia. Kuka sinä olet päättämään mikä kuuluu tai ei kuulu pizzaan? Se on syöjästä kiinni.
Vegepizzaan porkkanaraaste toimii ihan kivasti.
Mitä mieltä ihmisestä joka tekee tällaisia aloituksia?
Pizzaanhan voi laittaa päälle ihan mitä kukin itse haluaa.
Päälle vai taikinaan? Raastetta vai paloja/siivuja? Itse voisin hyvinkin laittaa raastetta taikinaan. Päälle en. Muut saavat syödä millaista pizzaa haluavat, makuasioita, mutta en itse tekisi koko pizzaa vain muiden mukaan, jos itsekin syön sitä. Aina voi tietysti laittaa eri täytteitä eri kohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Pizzaanhan voi laittaa päälle ihan mitä kukin itse haluaa.
Ei voi!
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia. Kuka sinä olet päättämään mikä kuuluu tai ei kuulu pizzaan? Se on syöjästä kiinni.
Koska minä kokkaan sen koko pizzan, niin päätän mikä siihen kuuluu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Päälle vai taikinaan? Raastetta vai paloja/siivuja? Itse voisin hyvinkin laittaa raastetta taikinaan. Päälle en. Muut saavat syödä millaista pizzaa haluavat, makuasioita, mutta en itse tekisi koko pizzaa vain muiden mukaan, jos itsekin syön sitä. Aina voi tietysti laittaa eri täytteitä eri kohtiin.
Päälle ja raastetta tai pieniä siivuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko palstalle tullut porkkana-hullu?
Tänään ollut jo monta aloitusta porkkanasta..
Nähtävästi porkkanahullulla ei lanttu leikkaa vaan hänen päähänsä mahtuu vain yksi idea kerralla.
Ennakkoluuloton. Porkkana sopii lasagneenkin.
Voisin kuvitella, että porkkala sopisi kivasti pizzaan.
Jätä ne jyrsijät!