Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuifly KBV lähtöselvitys

Vierailija
08.08.2013 |

Hei. Me tulemme lentäen maakunnasta ja odotteluaikaa on rutkasti ennen Krabin lentoa. Maakuntalento on eri yhtiön, joten matkatavaroita ei voida tsekata perille asti.

Onko Tuiflylla mahdollista tehdä lähtöselvitys automaatilla ja jättää matkatavarat tunteja ennen lentoa baggage drop -tiskille? (Olemme tod.näköisesti Helsinki-Vantaalla jo seitsemältä tai viimeistään ennen kymmentä ja KBV lento lähtee 15 jälkeen).  Vai joudummeko roudaamaan ruumaan meneviä tavaroita matkassa ja odottelemaan tiskien aukeamista?

Eikö netissä voi todellakaan tehdä lähtöselvitystä ed. päivänä, mikäli emme halua maksaa istumapaikkoja etukäteen (7 hengelle istumapaikat mennen tullen tulee melko kalliiksi)?

Vastauksista kiitollinen.

Kommentit (3)

1/3 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

 

Online-lähtöselvityksen voi tosiaan teknisistä syistä johtuen tehdä vain jos istuinpaikat on varattu etukäteen. Baggage drop –tiski aukeaa vasta samaan aikaan lähtöselvityksen kanssa, joten laukkuja ei ikävä kyllä voi luovuttaa vielä aamulla.

 

Helsinki-Vantaan lentoasemalle on mahdollista jättää matkalaukut säilytykseen päivän ajaksi (http://www.helsinki-vantaa.fi/palvelut/sailytyspalvelut), mikäli haluatte viettää aikaa esimerkiksi läheisessä Jumbo –kauppakeskuksessa. Kauppakeskukseen pääsee kätevästi bussilla suoraan lentoasemalta.

 

Ystävällisin terveisin,

Mimmi / Finnmatkat

 

myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
2/3 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Onko Tuiflylla mahdollista tehdä lähtöselvitys automaatilla? Ja onnistuuko tämä jo aamulla illalla lähtevälle lennolle vaiko vasta, kun lähtöselvityskin aukeaa? Vaikkei laukkuja voikaan luovuttaa, niin ois kuitenkin tsekattu itsemme ja saatu paikat yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! 

 

TUIFly Nordicilla on ollut aikaisemmin käytössä lähtöselvitysautomaatit, mutta ne ovat olleet kesän ajan poissa käytöstä. Lentoyhtiön kenttähuolitsijalta ei ole tullut vielä ilmoitusta milloin automaatit otetaan uudelleen käyttöön, joten pyytäisin teitä ottamaan yhteyttä vielä lähempänä lähtöä asiakaspalveluumme puhelimitse 03036000 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myynti@finnmatkat.fi.

 

Terveisin,

 

Elsi/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme