Yleisin lause jota käytät työpäivän aikana?
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on tilanne?
Miten tässä on näin nyt käynyt?
Onpa kyllä kurja homma. Miten ite aattelit et tää nyt ratkeaisi?
HR? 🤣
AA-kerhon vetäjä.
Sama kuin mottoni: Olenko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Elämme surullisia aikoja kirjoitti:
Meillä opettajilla se on varmaan "Mä en ymmärrä...", koska nykyajan nuoret tuntuvat olevan niin uusavuttomia ja käyttäytyvät usein todella ajattelemattomasti. Nuorten ajatuksen juoksua ei ihan oikeasti vaan ymmärrä.
Mitä siellä opettaja koulutuksessa opetetaan ? Eikö siellä yhtään käydä läpi esim lasten ja nuorten kehittymistä ja kehityspsykologiaa ? Vai mikä mättää opettajalla ?
Ihan varmasti se että ne nuoret on niin vajaaälyisiä tumpeloita.
Vierailija kirjoitti:
-Kuuluuko sinne skypen päähän?
-Liisa, sä oot mutella!
-Pentti tais pudota linjoilta...
Persujen perjantain skypepalsu.
Keitettäänkö kahavia muillekki? Täsähä ois vielä reilu tunteroinen jälellä työ aikaa. Pitäskö sitä ottaa pikku tirsat? Pitäsköhän sitä vähä jotaki syyä? Määpä lähen käymää tuola ruokalasa. Mää aattelin et kysyn huomisen päivän vappaaksi. No liikaa oli nuita lomapäiviäkin. Ei me sellaseen aleta, sitähän pitäs alkaa sitte ihan joka päivä juomaan. On tuo kumma ku sähköki kallistuu ja pitäis joku sähköauto muka hommata. Sellaset sähkövatkaimet ihan turhia lähe talavella ees käyntii. Ootko koskaan ollut tinderisä?
Vierailija kirjoitti:
Näitä hoen itsekseni pitkin päivää: Ja taas se kaatu.. tai Ei käänny ei saatana
Peräkammarin pikkupili pelaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Apina, idiootti, tollo, ei saa*ana, siis mitä, painu jo v siitä. Tätä mantraa hoen joka päivä mutta idiootit senkun lisääntyy.
Kahvion kassa. Eduskunnassa.
Tottakai voin olla avuksi.
Työkaverille sanon etteikö nämä asiakkaat itsekkään tiedä mitä ovat tekemässä. Eli mitä helvettiä taas!
Ei tästä mun ammattia kyllä arvaa :D
Vierailija kirjoitti:
"Tänään on *viikonpäivän nimi*"
Puhemies. Persujen
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Triplan infopiste.
"Laita puhelin pois" tai "*nimi*, ole hiljaa".
Mä arvelisin sen olevan kusettaja.