Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää aurinkoihottuma on kuin tippa i:n päälle...

Vierailija
08.08.2013 |

Ei nyt muutenkaan elämä ole oikein mallillaan ja sitten tuli alkukesästä riesaksi aurinkoihottuma! Käytän aurinkorasvaa ja suojaavia vaatteita (ostin muutaman sellaisen korkeakauluksisen urheilupaidan ulkoiluun, mulla ihottuma tulee ärhäkkäimmin niskaan ja kaulaan) enkä ole jatkuvasti pitkiä aikoja ulkona, mutta silti varsinkin niska tuntuu ärsyyntyvän ihan jatkuvasti.

Lisäksi aina, kun ihottuma vähän ärsyyntyy, mulle tulee huono ja väsynyt olo. Ja auringosta tulee paha olo ja oikein tunnen, miten se ärsyttää ihoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävät mielikuvat sulla.

aurinkoihottumasta jos kärsii niin vaatteitten pitäisi olla suojaavuuden lisäksi väljiä ja viileitä. Kylmiä suohkuja ja hattua suosittelen myös.

Vierailija
2/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jänniä mielikuvia? 

Mun pitää nyt mennä näillä vaatteilla mitä on. Mä ostin hatun, mutta se ei oikeasti toimi, koska asun tuulisella paikalla - kuulostaa huonolta tekosyyltä, mutta yrittäkääs pitää leveälieristä hattua (siis sellaista, joka antaa suojaa myös niskaan) kovalla tuullella ja tehdä samalla jotain. Ei onnistu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sen elämän olla karmealla tolalla, kun koko päivän pilaa se miten oikein aurinko ärsyttää ihoa. Voisikohan tuossa kohtaa kokeilla sateenvarjoa kesät-talvet ja pysytellä muutenkin maakuopassa mahdollisimman paljon?

Vierailija
4/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippa i:n päälle. Jännittäviä kielikuvia sulla.

Vierailija
5/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:50"]

Täytyyhän sen elämän olla karmealla tolalla, kun koko päivän pilaa se miten oikein aurinko ärsyttää ihoa. Voisikohan tuossa kohtaa kokeilla sateenvarjoa kesät-talvet ja pysytellä muutenkin maakuopassa mahdollisimman paljon?

[/quote]

Etkä itse tykkää ulkoilla kesäaikaan? Mä tykkään. Tai tykkäisin, mutta kun se ei oikein nyt käy. En voi ajatellakaan esim. lenkkeilemistä, koska en yksinkertaisesti pysty olla suorassa auringonpaisteessa niin kauaa. Mulla on taaperoikäinen lapsi, jota en todellakaan voi jättää ulkoilemaan itsekseen, joten hänkin joutuu kökkimään paljon sisällä.

Joten jos sua ei haittaa se, ettet voi ulkoilla, suosittelen itsellesi tuota maakuoppahoitoa.

Tiedätkö edes, mitä aurinkoihottuma on?

Ap

Vierailija
6/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jäin miettimään kamelin selän katkaisevaa pistettä tai viimeistä olkea, joka saa maljan vuotamaan yli. Tulee ihan mieleen erään naiskirjailijan kieli. ohis

Vierailija
7/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:57"]

Minäkin jäin miettimään kamelin selän katkaisevaa pistettä tai viimeistä olkea, joka saa maljan vuotamaan yli. Tulee ihan mieleen erään naiskirjailijan kieli. ohis

[/quote]

Et ole koskaan kuullut sanontaa "tippa i:n päällä"? Sehän on vain variaatio sanonnasta "piste i:n päällä".

Ap

Vierailija
8/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole. Mutta paljon muita uudissananlaskuja kyllä. Parempi pyy bipossa kuin kymmenen taskussa. Pajassa palvi pahenee.

Vierailija
9/9 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa kielikuviisi - oletko kokeillut aurinkokapseleita? Minulla auttoivat aurinkoihottumaan, tosin niitä kannattaisi alkaa syödä pari viikkoa ennen aurinkoaikaa.