Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana & kaikki ahdistaa :(

Vierailija
07.08.2013 |

Yritimme lasta monta kuukautta. Lopulta plussatestin tehtyäni en ole lainkaan osannut iloita asiasta. Ahdistaa kaikki, kärsin valtavasta uupumuksesta ja pahoinvoinnista. Välillä kaduttaa, että edes ryhdyimme tähän. Eniten pelkään omaa pärjäämistäni. Onneksi raskaus on vasta alkumetreillä, niin kerkeän ehkä tottua uuden vauvan tuloon...

Esikoista odottaessa oli ihan päinvastaiset tunteet. Olin aidosti onnellinen.

Onko muilla ollut vastaavia tunteita aluksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on! Täällä on varmaan tuhansia ketjuja aiheesta. Muakin ahdisti tosi paljon koko raskausaika.

Vierailija
2/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Kaikki muut kokivat euforiaa, minä ahdistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raskaus on aina ihan perseestä! Ihan kamalaa aikaa kaikin puolin. On sekä fyysisesti että henkisesti kamala olo ja kahdella viimeisestä kerrasta, olen ollut varma, etten edes tule rakastamaan lasta. Onneksi niin ei ollut asia. Mutta tsemppiä kovasti, mikään ei ole kauheampaa kuin raskaana oleminen. Hormonit ovat ottaa vallan, et ole oma itsesi juuri nyt!

Vierailija
4/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosi onnellinen koko raskausajan vaikka muuten olenkin masennukseen taipuvainen.

Vierailija
5/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni teki heittää mies mäkeen raskauden alussa, se oli kaikista ärsyttävintä. Lähes jokainen asia, mitä se suustaan päästi (jos vähänkin muisti jotain väärin tms.), sai mut näkemään punaista. Myös tolkuton väsymys ja pahoinvointi oli hirveää. Niin ja rintojen arkuus. Huuuh.

Vierailija
6/6 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoin kovasti lasta, mutta nyt vaan tuntuu rasittavalta kaikki oireet, jatkuva väsymys ja ison mahan kanssa oleminen. Edes keskiraskaudessa en ole alkanut olla energisempi, vaikka niin aina lupaillaan. Toivon vaan, että aika menisi nopeasti ja vauva saataisiin terveenä maailmaan. Olen myös huolissani lapsen terveydestä, onko hän esim. vammainen. Tsemppiä, ihan normaaleilta ajatuksesi kuulostavat omiini verrattuna ainakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi