Onko teidän miehillä tapana ilahduttaa teitä yllättäen?:)
Olen ihan onnesta soikeana, koska mun mies oli ostanut mulle unelmieni morganiittitimanttisormuksen ja sujauttanut sen kiinni punaisen ruusun varteen:) Ja ennen koronaa hän vei minut viikonlopuksi Lontooseen ostoksille, sillä hän tahtoi ilahduttaa mua ihan muuten vain:)
N23
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kerskakulutus. Sitä on korut ja matkailu valitettavasti.
Voihan sitä muutenkin yllättää toisen. Ei AP sanonut että vastaukset voivat sisältää vain tavaroita tai matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista ja kommenteista päätellen mun saamat yllätykset ovat enemmistön mielestä yhtä k*kkaa samoin kuin minä ihmisenä:(
Ap
Kaltaisiasi ei täällä kaivata, joten menehän suunnittelemaan seuraavaa ulkomaanmatkaa, jookosta?
N46
Eikös nyt tasa-arvon aikakaudella tällainen käytös pidä julistaa ei-toivotuksi? Sukupuolet ovat täysin saman arvoisia, mies ei saa yllättäen ilahduttaa naista jos ei ole etukäteen saanut siihen lupaa.
Ja naisen pitää ensin tai välittömästi ilahtumisensa jälkeen, yllättäen ilahduttaa miestä, ettei eriarvoisuutta pääse syntymään.
T: vasemmistoliitto
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi sietää yllätyksiä ja olen sen tehnyt selväksi. Poikkeuksena tästä on ns. arkiset yllätykset, jos minulla on ollut harvinaisen huono päivä niin tekee usein jotain suosikkiruokaani tai hakee illaksi jotain mieleisiä herkkuja. Jos ehtii, usein siivoaa ennen kuin tulen kotiin, koska tietää, että sotkuinen koti nostaa ärtymystasoani. Nämä ovat mukavia yllätyksiä.
Kuulostaa siltä että mies pelkää sinua ja olet aika vaativa nainen.
Jonkun mies haluaa hemmotella puolisoaan ja järjestää hänelle yllätyksiä joista kirjoittaja selvästikin pitää. Reaktiot palstalaisilta: alapeukkuja, haukkumisia, halveksuntaa "lapsellisuudesta" ym ym.
Kyllä me lukijat ymmärrämme miksi joillakin on tarve suhtautua puolisoa huomioivaan mieheen ja siitä iloitsevaan puolisoon noin negatiivisesti. Kun ei itse saa, raivostuttaa se että joku toinen on onnekkaampi. Ihanaa että edes täällä pääsee haukkumaan sen onnekkaan maan rakoon. Todella pätee se vanha sanonta että kell' onni on, se onnen kätkeköön.
Oikeasti normaali ihminen joka ei niin välitä yllätyksistä olisi kommentoinut ettei itse oikein pidä niistä ja on sovittu että yhdessä keskustellaan hankinnoista tai matkoista, mutta kiva että sinun puolisosi niitä järjestää jos ne tuottavat sinulle iloa.
Ei, eikä silloinkaan vaikka pyytäisin.
Olen nainen ja tykkään yllättää mieheni esim. tekemällä hänen lempiruokaansa tai ostamalla hänelle jotain mistä on maininnut tykkäävänsä. Tekeekö tämä miehestäni lapsellisen ja turhamaisen ihmisen?
Kuulostaa alisteelliselta suhteelta, Ap:n suhde, ei millään pahalla. Nuo ovat yllätyksiä, joilla ostetaan nainen. Jäänteitä aikakaudelta, jolloin naiset olivat tahdottomia olioita. Palauttaisin sormuksen Ap:na.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää, etten välitä lahjoista enkä yllätyksistä. On ollut puhetta, kun on joskus jotain ostanut ja olen laittanut palauttamaan. Mutta lapsihan Ap vielä on.
Minäkään en välittänyt yllätyslahjoista, mutta kun alkoi tätä yllättämisentarvettaan purkamaan työkaverinaiseen.. Niin nyt otan niska-hartiahieronnat, jalkahoidot, herkut kaupasta ja itsekokatut illalliset vastaan. Nolottaa, jos joku toinen niistä joutuu kärsiä. Itsepä miehen otin. Pitää olla joustava ja antaa toisen toteuttaa ritarillisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nyt tasa-arvon aikakaudella tällainen käytös pidä julistaa ei-toivotuksi? Sukupuolet ovat täysin saman arvoisia, mies ei saa yllättäen ilahduttaa naista jos ei ole etukäteen saanut siihen lupaa.
Ja naisen pitää ensin tai välittömästi ilahtumisensa jälkeen, yllättäen ilahduttaa miestä, ettei eriarvoisuutta pääse syntymään.
T: vasemmistoliitto
Parempi kun ei yllätä kun yllätykset eivät ole mieluisia. Korutkaan eivät erityisemmin kiinnosta, jäävät lojumaan vaan laatikon pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista ja kommenteista päätellen mun saamat yllätykset ovat enemmistön mielestä yhtä k*kkaa samoin kuin minä ihmisenä:(
Ap
No, aika hyvä arvio...
Tuon ikäinen kun olet, ehtii ukkosi kyllästyä sinuun vielä moneen kertaan. Silloin ei kissankultasormukset merkkaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, aika hyvä arvio...
Lapsellinen ja erittäin vastenmielinen ihminen.
Jos epäsiistiin kämppään palaaminen työmatkan jälkeen lasketaan sellaseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, aika hyvä arvio...
Ukkonsa tainnut olla melkoisessa puutteessa kun on tuollaiseen tomppeliin sortunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, aika hyvä arvio...
Huh, mikä ketju. Tähän ei eläin pysty. Oletteko naiset näin hemmetin ilkeitä normielämässä?
Vierailija kirjoitti:
Morganiitti on ku**n värinen kivi. Lisää 'se' väliin.
Kannattaa käydä lääkärissä jos kusesi on punertavaa.
Olisinpa nainen. Saisi vain odottaa hemmottelua miehiltä eikä tarvisi itse tehdä mitään. <3
Saattaa se joskus harvoin tuoda suklaapatukan.