Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehillä tapana ilahduttaa teitä yllättäen?:)

Vierailija
11.08.2020 |

Olen ihan onnesta soikeana, koska mun mies oli ostanut mulle unelmieni morganiittitimanttisormuksen ja sujauttanut sen kiinni punaisen ruusun varteen:) Ja ennen koronaa hän vei minut viikonlopuksi Lontooseen ostoksille, sillä hän tahtoi ilahduttaa mua ihan muuten vain:)

N23

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoks, on tapana yrittää ilahduttaa yllättäen, vaikka oikeasti en tykkää mistään yllätyksistä. En tiedä, miten ottaisin asian hienotunteisesti puheeksi.

Vierailija
22/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mennyt sormus palautukseen.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on ihanan romanttinen!

Vierailija
24/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, kun mies yllättää. Epäonnistuu noissa yrityksissään aina. Parempi kun ei edes yritä.

Vierailija
25/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen sovinisti joka ei vaivaudu kysymään mielipidettä, itse en tykkäisi ja kuten jo sanoin, sormus menisi palautukseen. Timanttikorut eivät ole minun juttuni.

Vierailija
26/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä.

Vierailija
27/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen sovinisti joka ei vaivaudu kysymään mielipidettä, itse en tykkäisi ja kuten jo sanoin, sormus menisi palautukseen. Timanttikorut eivät ole minun juttuni.

Ehkä AP:n mies tietää millaisista koruista AP tykkää. Ehkä hän näki sellaisen korun ja päätti ilahduttaa vaimoaan.

Tai sitten... Sovinismi!

Vierailija
28/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ns. lokki vai mitä?

Vierailija
29/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, etten välitä lahjoista enkä yllätyksistä. On ollut puhetta, kun on joskus jotain ostanut ja olen laittanut palauttamaan. Mutta lapsihan Ap vielä on.

Vierailija
30/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies ilahduttaa minua tämän tästä. Viimeksi hän leikkasi nurmikon, sitä ennen korjasi pyöräni. Joskus hän on tullut minua vastaan puolimatkaan töistä tullessani ja on ihanaa pyöräillä yhdessä loppumatka. Mies yllätti myös suostumalla kanssani tanssikursseille. Lopultakin saan itselleni oman vakitanssittajan tanssilavoille. Usein mies suunnittelee ja myös valmistaa itse alusta loppuun jotain spesiaalimpaa ruokaa. Olen joka kerta positiivisesti yllättynyt, koska itseltä sujuu vain perusruokien tekeminen. Mies on myös yllättänyt minut iloisesti osallistumalla taloni remontteihin pyyteettömästi. Jaksan edelleen ihmetellä, miten monitaitoisen, ystävällisen, rakastavan ja avuliaan miehen onnistuinkaan löytämään.

Vierailija
31/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista ja kommenteista päätellen mun saamat yllätykset ovat enemmistön mielestä yhtä k*kkaa samoin kuin minä ihmisenä:(

Ap

Vierailija
32/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista ja kommenteista päätellen mun saamat yllätykset ovat enemmistön mielestä yhtä k*kkaa samoin kuin minä ihmisenä:(

Ap

No ite en vaan välitä koruista, yllätyksistä ja ulkomaanmatkoista. Siksi alapeukku.

Vierailija
33/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset innostuvat yllätyksistä, taidat olla hiukkasen lapsellinen.

Vierailija
34/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätyksille, en tykkää lainkaan.

Vierailija
35/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Arvasit nappiin, alahan laputtaa.

Vierailija
36/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häivy!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
37/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset innostuvat yllätyksistä, taidat olla hiukkasen lapsellinen.

Kyllä mä ainakin ilahdun, jos mies on mua varten esim sytyttänyt kynttilöitä vaikka ei niistä itse piittaakaan.

Onpa katkeran kuuloista. Eikö su ikinä muisteta mitenkään?

Vierailija
38/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Alapeukuttakaa tätä, naiset!

Vierailija
39/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kerskakulutus. Sitä on korut ja matkailu valitettavasti.

Vierailija
40/62 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sietää yllätyksiä ja olen sen tehnyt selväksi. Poikkeuksena tästä on ns. arkiset yllätykset, jos minulla on ollut harvinaisen huono päivä niin tekee usein jotain suosikkiruokaani tai hakee illaksi jotain mieleisiä herkkuja. Jos ehtii, usein siivoaa ennen kuin tulen kotiin, koska tietää, että sotkuinen koti nostaa ärtymystasoani. Nämä ovat mukavia yllätyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä