Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei IKINÄ pääse aloittamaan siivousta lastenhoidolta??

Vierailija
07.08.2013 |

Aamusta se alkaa, kun kaaos vyöryy päälle. Aamukahvin jälkee iskee armoton himo päästä aloittamaan perusteellisempi siivous. Mutta kun ei. Ei ehdi. Hyvä kun ehtii pyörittää sen pesukoneellisen pyykkiä ja astioita, tahi roskat viedä. Epämääräiset roinakasat kasvaa joka nurkassa, lattia saa tahroja päivä päivältä enemmän, matot ovat imeneet hiuksia ja pölyä, puhtaat pyykit odottavat isoissa säkeissä kaapissa, makkarin petivaatteet ovat edelleen laittamatta..

Ei tule valmista ei. Ei ikinä. Töitä ja lastenhoitoa vaan. Illalla on niin rätti, ettei voi kuin kaatua sänkyyn. Joo, eikä ole miestä tai muita apuja.

Ahdistaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä lapsissa nyt niin hoitoa vaatii? Anna yhdelle imuri, toiselle moppi ja ruope käymään niitä roinakasoja läpi. 

Tietty jonkinlainen tukiverkosto olis hyvä olla. Jos lapset ei koskaan nää isäänsä niin sitten ehkä mummo tai kummi tai vie lapset naapuriin leikkimään?

Vierailija
2/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nousen neljältä, lapset kahdeksalta. Ja illalla on pari tuntia omaa aikaa myös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin olen saanut kolmen lapsen kanssa siivottua aina. Ei täällä kukaan muukaan siivonnut, enkä todellakaan halunnut käyttää perheen yhteistä aikaa siivoamiseen kun kerran lasten kanssa päivät pitkät kotona vuosia olin. Lapset ovat vain tekosyy, ei kunnon syy. Alat vain tekemään, jätät turhat palstailut, puhelimessa puhumiset, kahvittelut sun muut vähemmälle ja teet.

Vierailija
4/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai!  pue lapsesi rätteihin ja pyörittele pitkin lattioita. saavat vastustuskykyä ja talo pysyy siistinä. Tietenkin lapsia vahingoittamatta. Symppään suo. Minunkin talossani on siisteys auer tasolla :)

Vierailija
5/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esikoiseni on edelleen sellainen etten jaksa aloittaa mitään suurempaa kun hän on kotona. Kämppä hajoaa jostain muualta jso keskityn siivoamaan toisaalla... Lapset on niin erilaisia. Kuopukseni taas siivoaa apulaisena. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi