Cheerleaderit ulos jääkiekkopeleistä
Cheerleadereita ei enää nähdä jääkiekkopeleissä. Kukaan vaan ei tainnut kysyä tanssitytöiltä mitään.
Feministit voitti tanssitytöt hävisivät.
Kommentit (512)
Vähän passiivis-aggressiivinen tuo red catsin postauksen loppuosa :D
Tilalle tulee kuulemma friikkishow ja kääpiönheittoa.
Vierailija kirjoitti:
"Naisten vaatteet tuntuvat olevan hyvinkin paljastavia verrattuna saman lajin edustajien miesten vastaaviin asuihin, enkä löydä asialle mitään käytännöllistä syytä miksi näin olisi."
No, ihan perusbiologia tämän kyllä selittää.
Eipä mielestäni juurikaan selitä...haluatko perustella? Esimerkiksi miksi naisten korkeushypyssä naisten housut on niin pienet että menevät pyllyvakoon ja miesten omat taas eivät lähimainkaan? Tenniksessä naisten mekot/hameet on taas niin kitsaat että peppu vilkkuu ja rantalentiksessäkin naisten urheilasuissa on säästelty kangasta verrattuna miesten omiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten vaatteet tuntuvat olevan hyvinkin paljastavia verrattuna saman lajin edustajien miesten vastaaviin asuihin, enkä löydä asialle mitään käytännöllistä syytä miksi näin olisi."
No, ihan perusbiologia tämän kyllä selittää.
Eipä mielestäni juurikaan selitä...haluatko perustella? Esimerkiksi miksi naisten korkeushypyssä naisten housut on niin pienet että menevät pyllyvakoon ja miesten omat taas eivät lähimainkaan? Tenniksessä naisten mekot/hameet on taas niin kitsaat että peppu vilkkuu ja rantalentiksessäkin naisten urheilasuissa on säästelty kangasta verrattuna miesten omiin
Niinpä mutta onneksi sinun ei tarvitse katsella noitakaan lajeja kun voit nyt mennä avoimin mielin HIFK:n peleihin kun tassitytöt ovat poistettu. Tuskin voit mennä edes kaupungille lämpimänä kesäpäivänä kun joku nuori kaunis nainen on voinut pukeutua vaikka hihattomaan T-paitaan ja kaiken lisäksi todennäköisesti vielä ihan vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö niin että mä tuun sinne tissit paljaana ja reva levällään tanssimaan? Ylipainoakin on ja ikää 40 v. Mutta sitä koreografiaahan siinä katotaan, senkin pervot! N40
: D
Mulle sopii, tulen kyllä katsomaan. Missä sua voi nähdä? Vai oletko tyypillinen huonon itsetunnon omaava suomalainen feministinainen joka huonossa itsetunnossaan häpeää itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös suomalaiset Cheerleaderit voittaneet juuri hiljan maailmanmestaruuden. Mitä feministit siihen sanovat kun tuollaiset puolialastomat naiset kilpailevat maailmanmestaruuksista. Hyi hyi.
En ole ferministi, ehkä enemmänkin konservatiivi arvoiltani ja siksi sanonkin että hienoa työtä, suomen joukkueella taisi muuten olla jonkinlaiset shortsit niiden hameiden alla, joka sekin hyvää edistystä lajin uskottavuuden kannaltakin. Maailman mestariksihan voi tulla missä lajissa hyvänsä, riittää että on tarpeeksi hyvä joten ei se mielestäni poista yksistään puolialastomuuden ongelmaa, samoin kuin monien muidenkin urheilulajien kohdalla naisten vaatteet tuntuvat olevan hyvinkin paljastavia verrattuna saman lajin edustajien miesten vastaaviin asuihin, enkä löydä asialle mitään käytännöllistä syytä miksi näin olisi.
Omien tyttöjen en antaisi lajia alkaa harrastamaan, kuten en mitään voimistelu tai balettijuttujakaan koska ovat fyysisesti ja henkisesti aika kuormittavia ja ehkäpä jopa haitallisia nuoren mielen kehityksen kannalta.
Sulla mitään tyttöjä ole. Olet tyypillinen suomalainen itsensä lihottanut läski ämmä joka ei miestä saa kun olet lihottanut itsesi sipseillä etkä jaksa lähteä liikkumaan ja pitämään itsestäsi huolta.
Tultiin just miehen kanssa vaellukselta viikko sitten. En oikeastaan juuri koskaan syö sipsiä ja veikkaan että olen laihempi kuin sinä, mutta saatan olla väärässäkin jos olet tosi laiha ;)
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni HIFKin kausari vaihtoon, tämmöseen feminismipaskaan ei pitäisi kenenkään lähtä mukaan! En koskaan enää tule käymään Helsingin vanhassa jäähallissa yhdessäkään pelissä!
Et ole käynyt tähänkään asti, et edes asu pk-seudulla, et edes Uusimaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös suomalaiset Cheerleaderit voittaneet juuri hiljan maailmanmestaruuden. Mitä feministit siihen sanovat kun tuollaiset puolialastomat naiset kilpailevat maailmanmestaruuksista. Hyi hyi.
En ole ferministi, ehkä enemmänkin konservatiivi arvoiltani ja siksi sanonkin että hienoa työtä, suomen joukkueella taisi muuten olla jonkinlaiset shortsit niiden hameiden alla, joka sekin hyvää edistystä lajin uskottavuuden kannaltakin. Maailman mestariksihan voi tulla missä lajissa hyvänsä, riittää että on tarpeeksi hyvä joten ei se mielestäni poista yksistään puolialastomuuden ongelmaa, samoin kuin monien muidenkin urheilulajien kohdalla naisten vaatteet tuntuvat olevan hyvinkin paljastavia verrattuna saman lajin edustajien miesten vastaaviin asuihin, enkä löydä asialle mitään käytännöllistä syytä miksi näin olisi.
Omien tyttöjen en antaisi lajia alkaa harrastamaan, kuten en mitään voimistelu tai balettijuttujakaan koska ovat fyysisesti ja henkisesti aika kuormittavia ja ehkäpä jopa haitallisia nuoren mielen kehityksen kannalta.
Sulla mitään tyttöjä ole. Olet tyypillinen suomalainen itsensä lihottanut läski ämmä joka ei miestä saa kun olet lihottanut itsesi sipseillä etkä jaksa lähteä liikkumaan ja pitämään itsestäsi huolta.
Tultiin just miehen kanssa vaellukselta viikko sitten. En oikeastaan juuri koskaan syö sipsiä ja veikkaan että olen laihempi kuin sinä, mutta saatan olla väärässäkin jos olet tosi laiha ;)
Tyypillinen suomalainen porsas joka joutuu lihavuutensa takia ostamaan tämän tästä uudet collegehousut kun ei muut housut mahdu jalkaan. En minä ole lihava mutta muut ovat. Ihan niin kuin ei alkoholistikaan myönnä sairauttaan. Ja edelleen sulla mitään miestä ole kun olet niin ylipainoinen ettet kenellekään kelpaa.
Ihanaa kun tunnut tietävän niin paljon läskien elämästä, melkein voisi luulla että olet itse sellainen ;D
Vierailija kirjoitti:
Muista en tiedä, mutta mulla alkaa aina jöpöttää kun näen noita tyttöjä peleissä... Joten miksi he eivät saisi viihdyttää jatkossakin meitä kiekkojännäreitä?
Sehän niiden ainoa tarkoitus on. Nytkö vasta hokasit.
Mutta se onkin semmonen juttu että me muut ei haluta katsella peliä semmoisessa hetkutus/jöoötys-ilmapiirissä, se ei kuulu sinne.
Mikä feministijankkaus täällä on käynnissä. Minä ainakin olen konservatiivinen, enkä pidä tuollaisesta perseen ketkutuksesta jäähallissa. Täysin tarpeetonta tehdä naisista seksiobjekteja.
Hyvä päätös Hifk.
Joku hauska maskotti tilalle.
Toimii lapsiperheille.
Vierailija kirjoitti:
Eli tytöt työttömiksi, hyvä! Tämä on sitä aitoa feminismiä ja tasa-arvoa missä naisilta kielletään tietyt työt halusivat he sitten tai eivät.
Voi tsiisus, eivät he tuosta saa palkkaa. Ei se ole heidän työ. Monet taitavat olla opiskelijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis HIFK luopuu tästä neljännesvuosisadan mittaisesta tavastaan. Muista liigan joukkueista en tiedä, että tekevätkö saman.
HIFK:n mukaan on aika keksiä muita oheisasioita ottelutapahtumiin.
HIFK lähtee Tepsin perässä seuraavaksi pridemarsseihin, nahkasetien ja transvestiittien kanssa. Uusi uljas HIFK.
Juuri näin HIFK seuraa Tepsin perässä. Kohta on tosiaan sateenkari tapahtuma hallissa jossa transut halaavat ja puristelevat toistensa peppuja. Tämä on täysin hyväksyttävää näiden palstalla olevien feministiääliöiden mielestä. Lihaa syövä suomalainen ansiotyössä käyvä heteromies on se kaiken pahan alku ja juuri vihervassareiden mielestä.
Miehet ulisemassa taas kerran vauvapalstalla.
"Mutta sitä koreografiaahan siinä katotaan, senkin pervot!"
Juu, heh! Mutta setämiehet ovat ovelia kuin ketut tällaisissakin jutskissa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä feministijankkaus täällä on käynnissä. Minä ainakin olen konservatiivinen, enkä pidä tuollaisesta perseen ketkutuksesta jäähallissa. Täysin tarpeetonta tehdä naisista seksiobjekteja.
Minäkin olen konservatiivinen ja tyytyväinen jos cheerleaderit tosiaan poistetaan noista tapahtumista. Jo pitkään miettinyt miksei tähän epäkohtaan olla puututtu, mutta aina jos itse olen asiaa kyseenalaistanut on käytetty kateuskorttia tai leimattu kukkahattutädiksi.
Mielestäni joku maskotti varmasti olisi paljon perhe- ja lapsiystävällisempi korvaavaksi ratkaisuksi.
Olen pahoillani tyttöjen puolesta. Muistan, kun cheerleadereita alkoi näkyä katsomossa pelien aikaan ja jotenkin se aina tuntui jenkeistä tuodulta tuliaiselta. Vaikka olivatkin ns. ilo silmälle, niin tajusin kyllä heti, että silmänruokaahan siinä tarjotaan. Ei sopinut silloin, eikä nyt, suomalaiseen jääkiekkokulttuuriin. Olen tyytyväinen, että HIFK keskittyy toivottavasti enemmän jääkiekkoon tulevaisudessa kuin tanssityttöihin -vaikka olen kyllä todella pahoillani, jos tienesttit menevät tai ottaa päähän. T: Yksi mies
En nähnyt tarvetta tanssitytöille parikymppisenä, en kolmekymppisen tai nyt nelikymppisenä miehenä. He eivät tuo mitään lisäarvoa otteluun, korkeintaan ovat tiellä jos tarvii kesken erän liikkua katsomosta.. Ei se hetkutus ollut minusta tanssia, eikä cheerausta. HIFK:n hallissa fanikatsomo on se todellinen cheerleader, joka aloittaa huudot ja laulut. Muu katsomo liittyy mukaan, jos liittyy. Tanssitytöillä ei ole mitään tekemistä kannustamisen kanssa. En usko monenkaan heihin kiinnittäneen suurempaa huomiota.
Kielletään kaikki kiva. Ihmisen kuuluu vain hammasta purren lapioida sontaa räntäsateessa. Kaikki mikä on yhtään viihdyttävää ja nautittavaa on syntiä ja kiellettävä.
Vierailija kirjoitti:
näin on kirjoitti:
Minun mielestäni oli ihan
Ohi, mutta tanssi, akrobatia, rankka voimistelutreenaus on urheilua.
Kaikki nuo tytöt on treenanneet lähtökohtana liikunta.
Jossain tapauksessa urheiluseura on koko perheen harrastus, junioritoiminnasta lähtien, ja isät tietää missä pojat ja tytöt on. Parempi ettette kommentoi jos ette tajua.==
Käyttäkööt tytöt ne liikuntataitonsa jossain muussa lajissa.
Eli tytöt työttömiksi, hyvä! Tämä on sitä aitoa feminismiä ja tasa-arvoa missä naisilta kielletään tietyt työt halusivat he sitten tai eivät.