Mitä asioita et kehtaa kertoa ystävillesi?
Itse en oikein kehtaa mainita, että käytän kotioloissa kestositeitä.
Toinen hivenen piilossa pidettävä asia on, että minulla on oman miehen lisäksi ystävyyssuhde kahteen muuhun mieheen netin kautta ja että pidämme heidän kanssaan päivittäin yhteyttä.
Kommentit (19)
Siis eihän se sanomattomuus ole kehtaamisesta kiinni. Sinullako olisi tarve kertoa ystävällesi, että käytät kestositeitä.....
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 15:43"]
Että panen kaverin eksää, josta se ei ole päässyt vielä yli. Ja saan usein kuulla mieheltä, miten häntä kuvotti kaverin pienet rinnat, ja oli kuulemma huono sängyssä. No, jotkut naiset vaan osaa asiat paremmin ;)
[/quote] Miehet nyt sanovat kaikenlaista saadakseen pesää. Luultavasti sanonut toisinpäin exälleen. Sorry sulle.
Kehtaan kertoa ystävilleni kaiken. Jos olisi asia, mistä en voi puhua henkilölle X, ei henkilö X luultavasti olisi kovin hyvä ystävä.
En sanoisi ikinä että mies on ollut jo 5 vuotta aika täysin imbotentti, ja siksi meille ei kuulu lastakaan.
Että etsin minua määräävää ja hallitsevaa miestä.
Että olen pannut hänen työkaverin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 15:43"]
Että panen kaverin eksää, josta se ei ole päässyt vielä yli. Ja saan usein kuulla mieheltä, miten häntä kuvotti kaverin pienet rinnat, ja oli kuulemma huono sängyssä. No, jotkut naiset vaan osaa asiat paremmin ;)
[/quote]
Kuulostat herttaiselta kaverilta.
Että ystävän mies pettää häntä. En halua vaarantaa ystävyyttä ja toisaalta ei kai se ole ystävältä pois, jos ei itse aavista mitään.
Pelkään, että he hylkäävät minut.
Liian kauheita asioita. Toisaalta, eivät ne heille kuulukaan.
Luokittelen liian kauheiksi asioiksi esim. sen, miten faija on aikanaan puhunut minulle mutsistani. Olen kertonut vain lyhyesti, että faija puhui mutsista rumasti, mutta en kehtaisi toistaa hänen puheitaan sananmukaisina. En myöskään hennonut kertoa yhtä historiallista juttua, jonka kuulin äidiltäni, sanasta sanaan. Kerroin vain, että ne lapset kuolivat ihan pieninä vääränlaiseen ravintoon. En kehdannut kertoa, että vääränlainen ravinto aiheutti ummetusta ja suolitukoksen. Taaperoikäiset kuolivat siihen, että suoli oli täynnä sitä itseään. Kauhea kuolema varmasti. Kun kerroin heidän kuolleen vääränlaisen ruoan takia, muuan ystävä kommentoivat, että eihän se sitten ollutniin kovin kauheaa. Mietin sitten, olisinko täsmentänyt, mutta tuntui, etten voi.
Ei mulla ole tarve jakaa kaikkea ystävieni kanssa. Tai mä en luota ihmisiin nykyään, koska niin moni ystävä on pettänyt luottamukseni lörpöttelemällä. Joten uusille ystäville en kerro oikeestaan yhtään mitään.
Mieheeni luotan ainoa tosi ystäväni.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:10"]
Tai mä en luota ihmisiin nykyään, koska niin moni ystävä on pettänyt luottamukseni lörpöttelemällä. Joten uusille ystäville en kerro oikeestaan yhtään mitään.
[/quote]
Voi miten sääli! Antaessaan saa. Toivon, että saat vielä hyviä ja luotettavia ystäviä elämääsi.
En kehtaa kertoa, että mieheni olessa työmatkoilla juon melkein joka ilta siideriä, kun lapset menevät nukkumaan. Joskus pullollisen, joskus hiprakkaan asti. Miehenikään ei tiedä tästä. On mun rentoutumiskeino.
En myöskään kerro, että sekstaillessa mies joskus työntää sormen mun peräaukkoon, ja tykkään siitä :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:10"]
Tai mä en luota ihmisiin nykyään, koska niin moni ystävä on pettänyt luottamukseni lörpöttelemällä. Joten uusille ystäville en kerro oikeestaan yhtään mitään.
[/quote]
Voi miten sääli! Antaessaan saa. Toivon, että saat vielä hyviä ja luotettavia ystäviä elämääsi.
[/quote]
Mulla on samanlainen luottamuspula. Ystävät ei välttämättä tarkoituksella puhu mun asioita, mutta ovat vain suurin osa niin lörppiä, että juttuja livahtaa ohi suun. Vähän tylsää, ettei voi puhua kenellekään yhtään henkilökohtaisemmista asioista, mutta mieluummin näin, kuin että niistä tietäisi sitten joku ylimääräinen.