Onko mielestänne ymmärrettävää jos 27v mies haluaa naisen jolla ei ole lapsia?
Kommentit (39)
On ymmärrettävää, moni ton ikäinen nainen haluaa samaa. Alle 25v naisista vaan 1/3 on synnyttänyt, että monilla ei ole vielä lapsia tuossa iässä. Mekin alettiin mun miehen kanssa yrittää esikoista kun mies oli 27v ja mä 26v
Vierailija kirjoitti:
On ymmärrettävää, moni ton ikäinen nainen haluaa samaa. Alle 25v naisista vaan 1/3 on synnyttänyt, että monilla ei ole vielä lapsia tuossa iässä. Mekin alettiin mun miehen kanssa yrittää esikoista kun mies oli 27v ja mä 26v
*Tarkoitin alle 35v naisista 1/3 on synnyttänyt, ei alle 25v niistä on varmaan paaaljon pienempi osa synnyttäneitä
On aina ymmärrettävää. Kaikki asetetut kriteerit ovat asiallisia. Eri asia on sitten rajaako jokin kriteeri liiaksi tarjontaa. Tässä tapauksessa ei rajanne.
Tietysti se on normaalia. Haluan kunnon miehen, jolla ei ole lapsia ja joka haluaa perustaa perheen ja sitoutua avioliittoon loppuelämäkseen.
N29
Äärettömän harvalla tuon ikäisellä on lapsia. Suurin osa ihmisistä ei missään vaiheessa saa lapsia, ja niistä jotka saavat lapsia lähes kaikki tekevät lapset vasta kolme- tai nelikymppisenä, kun sitä varten on puitteet kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies oli kun vihdoin kerroit hänellekin että yritätte lasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miesten tulisi ottaa vastuuta. N27
Trollolloo.
Jokainen saa haluta ihan mitä vaan, se on sitten eri asia, että saako sitä mitä haluaa 🤔
Joo. En minäkään ota miestä jolla on lapsia, vaikka itselläni onkin.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies oli kun vihdoin kerroit hänellekin että yritätte lasta?
Ollaan ihan yhdessä sovittu lapsen yrittämisestä 😊 käytiin kylpylä viikonloppua viettämässä sen kunniaksi kun alettiin yrittää
Tuo on ymmärrettävää.
Jos haluat, että nainen on hoikka, isorintainen, urheilullinen, rikas neitsytblondi, se on myös ymmärrettävää mutta ei välttämättä realistista.
Suurempaa itsepetosta mies ei itselleen voi tehdä kuin se että ryhtyy elättämään ja kasvattamaan jonkun toisen miehen lasta. Ja kyllä vaikka naiset kuinka valehtelevat että hänen lapsesta ei tarvi maksaa niin välillisesti niitä kuluja tulee aina ja viimeistään siinä vaiheessa kun nainen tuhlaa omat rahat lapseen ja alkaa vaatimaan miestä maksamaan naisen laskuja. Tämän tekee ihan jokainen nainen jolla on lapsi kun lapsi menee aina kaiken edelle. Onhan siittä ollut julkisuudessakin puhetta viime aikoina kuinka naiset siirtää tukirahoja lapsen tilille piiloon ja vaatii kelalta lisää rahaa pakollisiin maksuihin
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miesten tulisi ottaa vastuuta. N27
Jaa jonkun toisen miehen lapsesta?
Kun se oikea löytyy lasten lukumäärällä ei ole väliä ja jos rakastut, rakastat myös lapsia, he ovat osa rakkaintasi.
On. T.Nainen