Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään mun pitää jaksaa 19-vuotiasta poikapuolta

Vierailija
07.08.2013 |

joka ei saanut kesätöitä ja on koko kesän valvonut yöt ja nukkunut päivät, odottanut että ruoka kannetaan nenän eteen, pyykit pestään valmiiksi, yövieraita voi tuoda kysymättä kolmeksi päiväksi jne? Miehen mielestä nuori on vaan nuori ja mulla vituttaa jo katsella tuota lotkottamista pitkin päivää!! Yöt kukutaan, ravataan vessassa ja jääkaapilla että koko ajan heräillään. Jos tuo olisi oma, olisin aikapäivät sitten tehnyt stopin hommalle, nyt olen vain yrittänyt saada miestä puuttumaan. No, yhden kaverin kyläilyille se laittoi stopin, kun tämä neljättä päivää käveli aamulla aamupalapöytään ja tästä ei oltu sovittu mitään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 09:46"]

Ei tuo ole enää normaalia 19v. AIKUISEN miehenalun käytöstä. Kyllä tollasen kukkumisen, vetelehtimisen ja saamattomuuden kesällä ymmärtää murrosiässä (14-17v.). Itse asuin tuossa iässä jo visusti omillani sekä yli puolet kavereistani (sekalaisesti mies- ja naispuolisia). Siitä nyt on aikaa 5 vuotta, joten tuskin maailma niin kovin on muuttunut ja sehän oli ihan itsestään selvää, että ainakin kesällä tehtiin töitä (se oli selvä homma jo siitä lähtien, kun täytti 15v.). Aina ei tietysti töitä saa ja se nyt on tämä nykyajan ongelma, MUTTA kyllä hakea silti pitää ja yrittää.

Oletteko te ihan suoraan sanoneet pojalle, että muuttaisi omilleen? Eikö se hänestäkin olisi kiva, että vähän itsenäistyisi? Vai onko teillä pelko, ettei hän tule pärjäämään ja elää loppuelämänsä pelkillä tuilla ja lorvii samankaltaisten kavereiden kanssa? Se vaihe kuitenkin aika monilla menee ohi, kun huomaa siinä päälle parikymppisenä, että hei, muutkin tekevät töitä, jotkut jopa perustavat silloin perhettä, että mitäs nyt... Kyllä sitä sitten ottaa niskasta kiinni.

[/quote]

On sanottu, mutta vastaus on, että ei voi muuttaa kun ei "saa" rahaa mistään elämiseen.

Vierailija
42/47 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuna kaikkeen aina lähdöllä uhkaaminen. Se on rakentava tapa hoitaa parisuhteen ongelmia.

Jos en saa tahtoani läpi niin lähden. Itse sanon aina vaimolle kun se uhkaa tuolla, että sopii sitten lähteä samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 10:48"]

Ratkaisuna kaikkeen aina lähdöllä uhkaaminen. Se on rakentava tapa hoitaa parisuhteen ongelmia.

Jos en saa tahtoani läpi niin lähden. Itse sanon aina vaimolle kun se uhkaa tuolla, että sopii sitten lähteä samantien.

[/quote]

Me emme ole uhanneet vaan olemme ehdottaneet: saisi opetella itsenäistä elämää, tulla ja mennä niin kuin haluaa. Mutta kun ei rahaa tipu taivaasta niin asuu kotona

Vierailija
44/47 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:09"]

Oikeasti se kasvaa ihan kunnon ihmiseksi vaikka se on 19v tuollainen, tosin omallani oli tuossa iässä kesätöitä, missä on pojan suhteet eli miksi että ole hankkineet kesätöitä? Suurin osa nuorten kesätöistä saadaan suhteilla.

Vetelehtimisen ymmärrän ja valvomisen, mutta yöllä ollaan hiljaa niin että toiset saavat nukkua ja yövieraat häipyy seuraavana aamuna.

[/quote]

Kaikilla meillähänon suhteita, hohhoijaa. yhtään työtä en ole saanut suhteilla, ihan on itse pitänyt vaivautua hakemaan...

Vierailija
45/47 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt tämän kesän 17 vuotiaan juipin kohdalla ihan samaa! Oon niin kypsä!

Seinässä on ollut koko kesän kotityölista, josta tehdä vähintään 1 homma per pv. Hommat on olleet roskien viennistä lähtien sellaisia, jotka ei pikku aivoa suuremmin rasita, kunhan olisi saanut p****sä ylös penkistä. Koko kesänä oma huone on siivottu kerran.

Kundi ei ole tehnyt muuta kuin tuijottanut mitä tahansa ruutua koko kesän ja maannut ahteri homeessa. Mikään ei ärsytä mua enempää, ihan sietämätöntä katseltavaa.

Nyt päätin, että lopetan vaatehuoltopalvelut kokonaan. Pesköön itse vaatteensa, jos haluaa puhtaita päällä pitää. Kuukausiraha ja puhelimen saldo tippuu vasta kun on muutakin kotihommaa tehty kuin oman huoneen siivous.

Ei voi olla, että työpäivän jälkeen minä ja isänsä tehdään koko ilta jotain kotihommaa, kun 17v ensin a) nukkuu, sitten b) makaa, sitten c) pelaa, sitten d) siirtyy toiselle pelikoneelle, sitten e) siirtyy television ääreen, sitten f) siirtyy puhelimelle pelaamaan.

Vierailija
46/47 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18-vuotias. Todella sopii aikuisten kanssa yökyläilyt,koska asuu meidän talossa. Ei meillä aikuisetkaan kutsu sopimatta yökylään väkeä. Ruoka tehdään, se otetaan itse,jäljet korjataan. Valvomista en vahdi, mutta ääntä ei öisin pidetä.

Vierailija
47/47 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas paikalla. Nyt alkaa miehelläkin pinna loppumaan noiden pojan yövalvomisten takia. On viime yönä valvonut 3h kun poika tuli kahdentoista aikaan reissuiltaan ja herätti miehen. Minä olen onneksi saanut nukkua koko yön.. Mies sanoi aamulla että nyt tuli loppu pojan yökukkumisiin..saas nähdä