Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte kun mies ei enää kehu?

Vierailija
07.08.2013 |

Mitä tekisit jos miehesi ei enää kehuisi sinua millään tavalla? Ei sillä että tarvii koko ajan jotain vääntää väkisin mutta jos ei spontaanisti koskaan enää kehu esim, tulipas hienot hiukset tai näytät hyvälle tms.. Koen olevani ruma ja tuntuu pahalta kun oma aviomies ei koskaan näe vaikka on vaivaa nähnyt laittautuakseen. Jos suhteessa on vaikeaa niin ei kai sitä toista huomioi muttei edesautakkaan suhteen pitämisessä. Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla miestä.

Vierailija
2/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenties itsetunto-ongelmia ?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltä olenko hänen mielestään edelleen kaunis ja viehättävä. Kertoisin, ettei tunnu siltä kun hän ei enää koskaan mainitse asiasta ja pyytäisin, että olisi todella mukavaa että hän kertoisi sen välillä.

Puhukaa kumppaneidenne kanssa tarpeistanne, he eivät osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
4/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin motiivia, kun ennen kehui. Että olenko jo niin itsestäänselvyys että moinen olisi silkkaa ajanhukkaa. Kyllä se silti tuntuu pahalta, enkä tiedä miten suhtautua. 

Vierailija
5/5 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollaista. MIes ei tajua yhtään, että kaipaisin positiivista palautetta edes JOSTAKIN, olisi paljon mukavampaa olla. Tunne itseni usein tosi huonoksi, yritän entistä enemmän, yritän olla entistä huomaavaisempi, antaa hänelle sitä mitä itse tahtoisin.

Olemme puhuneet tästä usein. Olemme keskustelleett. Olensanonut kitisimättä ja nitisemättä miksi palautteensaaminen tuntuisi hyvältä. Mutta se ei vain jotenkin irtoahänestä! Päinvastoin muistaa kyllä mainita kaiken negatiivisen.

Tiedän, että en voi olla koko ajan kiitoksekipeä, minun olisi itse arvostettava itseäni ja tekemisisäni, mutta on se välillä vaikeata yksin.