Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-25-vuotiaille pitäisi olla kokonaan omat baarit.

Vierailija
07.08.2013 |

Samoin yli 25-vuotiaille. Näin eivät teinit eksyisi aikuisten kanssa samoihin paikkoihin. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskemään sun miestä?

Vierailija
2/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain perustamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillehän on! Ainakin oli silloin kun mä olin n. 20v (Helsingissä esim. Roba ja Arkku :D)

Vierailija
4/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tuskin kukaan esim. 28-vuotias haluaa hengailla joidenkin 20-22-vuotiaiden kanssa. Ihan eri maailmat. 

Vierailija
5/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niillehän on, yökerhot on teineille, pubit on vanhemmille. Tosin pubeihin mennään, kun yökerhoissa ei tosiaan ole muita kun teinejä.

Vierailija
6/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:43"]

No niillehän on, yökerhot on teineille, pubit on vanhemmille. Tosin pubeihin mennään, kun yökerhoissa ei tosiaan ole muita kun teinejä.

[/quote]Anteeksi nyt vain, mutta parikymppiset eivät ole teinejä. 

Vierailija
7/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 10:48"]

Totta. Tuskin kukaan esim. 28-vuotias haluaa hengailla joidenkin 20-22-vuotiaiden kanssa. Ihan eri maailmat. 

[/quote]

Ai? Kyl mä vaan hengaan mielelläni mun 21-vuotiaan ystävän kanssa. Ja myöskin liki 40-vuotiaiden seurassa. Ihan on yhteiset maailmat, ei ne niistä numeroista ole kiiinni.

27v.

Vierailija
8/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua harmittavat yöelämässä ne yli 25- ja jopa yli 40-vuotiaat, jotka käyttäytyvät kuin teinit...

Mutta itse asiaan, ainakin Seduloihin menee kypsyysjakaumaltaan nuorempaa porukkaa joten niitä on hyvä vältellä jollei halua olla samassa tilassa "pissisten" kanssa.

Vierailija
9/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:09"]

Enemmän minua harmittavat yöelämässä ne yli 25- ja jopa yli 40-vuotiaat, jotka käyttäytyvät kuin teinit...

Mutta itse asiaan, ainakin Seduloihin menee kypsyysjakaumaltaan nuorempaa porukkaa joten niitä on hyvä vältellä jollei halua olla samassa tilassa "pissisten" kanssa.

[/quote]Miksi kuvittelet, että kaikki nuoret naiset ovat pissiksiä? 

Vierailija
10/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollut taas lomalla? vai oliko lapset sulla niin et ehtinyt kirjoittelemaan? Mitenkäs se eksän uuden raskaus sujuu? =D

Vierailija
11/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:11"]

[/quote]Miksi kuvittelet, että kaikki nuoret naiset ovat pissiksiä? 

[/quote]

Miksi kuvittelet, että kuvittelen kaikkien nuorten naisten olevan pissiksiä? Päinvastoin. Sedula-ihmisten kyllä kuvittelen muita useammin olevan sellaisia.

Vierailija
12/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on kyllä totta.

Vierailija
13/13 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän "meille" on omat paikkamme. Itse en vaan ikinä yökerhoissa ole viihtynyt ja mikäli jonnekkin haluan istumaan iltaa, niin kerään muutaman ystävän ja istumme sitten pubissa parilla tuopillisella, jonka jälkeen kaikki lähtee koteihinsa. Ikää on se 21 v ja en usko, että meidän seurue on ainakaan ikinä häirinnyt yhtään ketään siellä nurkkaloosissa. Pitääkö tädin ihan itse hakeutua jonnekkin sakkoliha-valtakuntaan? Kyllähän sen nyt näkee jo baarin kotisivujen perusteella, että ketkä siihen asiakaskuntaan enimmäkseen kuuluu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan