Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette pidä miestenne naispuolisista ystävistä?

Vierailija
15.07.2006 |

Olen vähän ihmeissäni nyt, kun jälleen kerran eräs ystäväni avovaimo kielsi miestään tapaamasta minua. Ei ole ensimmäinen kerta, kun näin käy. Minulla on lapsuudesta pitäen ollut enemmän miespuolisia kuin naispuolisia ystäviä, ja noin 9:n kanssa olen edelleen tekemisissä jatkuvasti. Nämä miehet ovat hyviä tyyppejä, ja meillä on aina hauskaa kun tapaamme.

Jostain syystä aina jonkun alettua seurustelemaan tapahtuu se, että uusi tyttöystävä alkaa katsoa minua pahasti. Ensin tulee mulkoilu, sitten kuulen että selän takana on puhuttu, ja lopulta tyttis kieltää miestään tapaamasta minua (osa tosin sallii tapaamiset, jos saa itse olla mukana). Itse olen seurustellut 5 vuotta mieheni kanssa, ja olen onnellinen näin. Kavereiden kesken meillä on aina ollut ns. hyväntahtoista kiusoittelua, halailemme paljon ja vietämme usein aikaa terasseilla tms. Myös mieheni on ystävystynyt näiden miespuolisten ystävieni kanssa, ja on nyt ' yksi äijistä' .

Mitä ihmettä teen väärin?

Onko tosiaan niin, että kaikki nämä ystävieni tyttöystävät/avovaimot ajattelevat minun vokottelevan miehiään? Yhtäkään heistä en ole koskaan suudellut, saati ollut heidän kanssaan sängyssä. Ja lisäksi olen ollut ystävällinen myös heidän puolisoilleen, enkä ole heidän parisuhteeseensa puuttunut. Siksi kaikki naiset tuntuvat karttavan minua..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ihan vielä ole toivosta luopunut :)

Täytyy yrittää keksiä jotain puuhaa, mistä nämä naisetkin pitäisivät.. Jos menis vaikka keilaamaan, naiset vastaan miehet? Tämmöinen olisi aika helppokin organisoida.

Toivottavasti sulle 44 tulee parempia kokemuksia näissä tilanteissa!

ap

Vierailija
42/45 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tuli puhelu, että pari avovaimoakin on tulossa meille myös, jotenka yritän nyt parhaani mukaan tsempata ja koettaa murtaa jäätä..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukapa vaimo/mies sitä toivoisi jos sen voi välttääkin!

Vierailija
44/45 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tois joskus kotiinki, niin voitas olla kolmistaan silleen..

Vierailija
45/45 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin heidän välinsä ovat sellaiset, että ovat kuin veli ja sisko... :) Toki työkavereina ymv. voi olla kumpaa sukupuolta vaan, tarkoitan nyt YSTÄVINÄ!:)