Minkä ikäisenä lapsenne on painanut 12 kg ?
Kommentit (35)
2v neuvolassa oli 12,2kg, pituus 88,5cm ja poika kyseessä.
Esikoinen (tyttö) 2,5-vuotiaana, kuopus (poika) 1-vuotiaana.
Noin vuoden ikäisenä. Poika kyseessä.
2,5 vuotta on tyttö, joka painaa tämän. Pitkä tyttö on.
Tyttö taisi olla lähemmäs 2-vuotiaana tuon painoinen. Poika taas kasvanut siihen tahtiin, että varmasti vuoden iässä alkaa olemaan paino sitä luokkaa.
Muistaakseni tyttö painoi tuon 12kg noin puolitoistavuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:41"]
2,5 vuotta on tyttö, joka painaa tämän. Pitkä tyttö on.
[/quote]
Tosiaan! Minua kiinnostaisi tietää myös lasten iän lisäksi minkä pituisia ovat olleet tuolloin. -ap
Minulla on tyttö, 2v.10kk, painaa 12,5 kg ja pituutta on 95cm.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:38"]
Noin vuoden ikäisenä. Poika kyseessä.
[/quote]
Pituutta pojalla oli tuolloin noin 77 senttiä.
vanhin poika oli 2-vuotiaana tota luokkaa, keskimmäinen ja kuopus siinä 1,5-vuotiaina... (Minulla on siis 3 poikaa) Pituuksia ei muista ilman neuvolakortteja, enkä jaksa lähtee alakerrasta ettiin enää...
9 kk, tyttö ja pelkästä rintamaidosta, ei suostu muuta syömään, on kyllä jo pian 80 cm.
3-vuotias poika, runsaalla rintamaidolla 7kk asti, 1,5v. imetetty kaiken kaikkiaan. Hyvin syö, ruokailussa ei ongelmaa. Pienkasvuinen ja erittäin vilkas poika :)
Meillä ja monella muullakin paino mennyt niin, että esi. 8 kk niin paino alkaa 8 kg ja risat, joten 12 kk on noin 12 kg...jne...muu lienee ylipainoa?
Tyttö painaa justiinsa nyt tuon 12kg, on 2v 8kk. Aika pieni (86cm), keskosena syntynyt.
Poika oli jo vauvana pitkä ja painava, taisi painaa tuon 12kg noin 1-vuotiaana, pituutta oli silloin 89cm.