Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs nainen kasvattaa teinipojastaan hirviötä!

Vierailija
06.08.2013 |

Tiedän naisen jolla yläasteikäinen poika ja joka on alkanut miettimään liian tarkkaan pojan tulevaisuutta ja suorastaan aivopesee häntä. Isänsä ei ole enää kuvioissa mukana, eikä ole ollut pojan syntymästä saakka, joten poika on äitinsä armoilla joten mitään miespuolista roolimalliakaan ei ole valitettavasti ollut olemassa.

Tässä tämä kummallinen osuus: Kuulin eräältä hyvältä tuttavalta tästä naisesta että oli vienyt poikansa luokkakuvan työpaikalle (ovat samassa työpaikassa), ottanut siitä kopion ja selittänyt aivan tosissaan muille että ketkä tytöistä niin nättejä jotka kelpaisivat vain hänen pojalleen tulevaisuudessa ja oli ympäröinyt heidän kasvot tussilla. Sitten seuraavaksi oli ympäröinyt varakkaiden perheiden nätit tyttäret toisen värisellä tussilla koska näiden tyttöjen isät olivat kuulemma johtajia tai päälliköitä että niissä perheissä riittäisi rahaa joten ovat ensisijaisia liehittelykohteita, sitten oli ympäröinyt kolmannella värillä ne jotka olivat ulkonäkörajatapauksia mutta joiden perheillä rahaa eli kelpaisivat paremman puutteessa. Hän oli myös googletellut tyttöjen sukunimiä työpaikalla ja arvioinut niiden perusteella että mikä on perheiden mahdollinen rahallinen status ja selittänyt salapoliisityötään muille, ihan kuin se olisi normaalia rutiinitoimintaa.

Satuimme kerran samaan illanviettoseurueeseen ravintolassa ja tämä selitti meille että oli ollut poikansa kanssa Helsingin keskustassa ja kuinka oli opettanut poikaansa katsomaan että kellä tytöllä on merkkivaatetta päällä ja mielellään merkkilaukku kädessä. Hän ja poikansa ovat muutenkin ulkonäkökeskeisiä ja yrittävät olla varakkaamman oloisia kuin mitä oikeasti ovat. Nainen on selittänyt töissä että on listannut pojalleen että minkälaisiin tyttöihin ei saa sekaantua, ja että pitää olla tietyn painoinen eikä mitään läskejä saa ottaa, pienet jalat jotta äitikin voi lainata tytön merkkikenkiä joskus, pitää olla vaaleat eli siniset, harmaat tai vihreät silmät eikä ruskeat koska ruskeat viittaavat johonkin alkukantaiseen rotuun joka ei varmasti ole hienompaa Ruotsista tai muualta lännestä tullutta mahdollisesti aatelista tai kuninkaallista sukua, ja kaikkea muuta käsittämätöntä soopaa.

Tuttava kertoi myös että oli nähnyt tämän naisen poikansa kanssa kerran kaupungilla kahvilassa istumassa, ja poika oli arvostellut suureen ääneen äidilleen ikkunapöydästä käsin muutamaa ohikulkevaa tyttöä sellaiseen tyyliin että tuokin karmea isotissinen karjakko-persjalka, rumasti pukeutuva horatsu jota kukaan ei panisi pimeälläkään, ja muuta asiatonta!

Eli millaiset mahdollisuudet tuollaisella pojalla on ylipäätään saada nainen kun äitinsä tekemässä tai on jo tehnyt pojastaan kauhean hirviön? Toivottavasti fiksut tytöt pysyvät erossa tuollaisesta!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustakaa av-palstamammat että harrastatteko itse tuota että valitsette kultapojillenne morsianehdokkaat luokkakuvien + rikkaiden sukunimien perustella!

Kaikenlaisia pinnallisia tyyppejä sitä näyttää tällekin maapallolle mahtuvan!

Vierailija
2/23 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä niin paksua scheissea, ettei uppoa, ja mä en sentään yleensä tunnista trollia vaikka naamalle istuis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! mammatkin menee niin sekaisin tämän päivän materiasta että alkaa tyrkyttämään merkkikasseja jopa pojilleen? :o

Vierailija
4/23 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 14:14"]

No nyt on kyllä niin paksua scheissea, ettei uppoa, ja mä en sentään yleensä tunnista trollia vaikka naamalle istuis

[/quote]

Hmm, aika kummallinen näkemys, sillä minusta nuo sukurutsaus, alapää ja panoketjut ovat niitä trollien aloittamia provoja eli niihin nähden tämä on erittäin todellisen tuntuinen aloitus.

Vierailija
5/23 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nyt en hirveästi jaksaisi tuosta huolehtia, koska jos poika ei älyä pitää äitiään pimeänä niin ne luokan tytöt kyllä tajuaa ja luokan pojatkin varmaan nauraa. En väitä, että materialisteja ei olisi olemassa nuorissa, tietysti on, mutta siinä pidetään yleensä joku tolkku. Siis, että ei nyt ihan täysiä tahvoja olla vaikka materia oliskin se kaikista kovin juttu.

Vierailija
6/23 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tuollaisista pinnallisista ja materialisteiksi kasvatetuista pojista tule juuri sellaisia jotka alistavat tyttöystäviään vähintään henkisesti, eli ensin saattavat tosiaan liehitellä ja antaa jotain mukavia lahjoja, sitten iskeä johonkin heikkoon kohtaan kuten ruumiinosaan "haha miten nuo sinun jalkasi ovat noin suuret, onneksi se ei haittaa minua mutta kaikkia muita miehiä naisten suuret jalat haittaavat ja sanovat niitä epäseksikkäiksi!" tai sanoa pienirintaiselle "onneksi minä pidän myös pienirintaisista naisista kun kaikki miehet kuolaavat aina vain niitä suuria" ja saada nuoren naisen tuntemaan ettei kukaan muu mies koskaan huolisi häntä ja että saa olla tyytyväinen jos joku huolii? :(

Vierailija
7/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu vielä: Ja tosiaan nuo pojan käyttämät naisten haukkumanimittelyt on

tuttavani mukaan oppinut suoraan äidiltään, koska äitinsä käyttää niitä samoja myös työpaikalla muista naisista puhuttaessa! :-(

Vierailija
8/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti stoori sisko.. Luen myöhemmin.

Vierailija
9/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä tällaisia mietit :D

Vierailija
10/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps! Onks tollasta oikeesti?

Vierailija
11/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tällä metodilla kasvatettiin Chris O'Neal ja kuinkas kävikään! 

Vierailija
12/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pinnallista! Ei ihme että nuoret ovat niin merkkituotekeskeisiä nykyään, ja haluavat jo yläaste iässä jotain Vuittoonin laukkuja vanhempien opettaman statuksen takia, minä en olisi sellaista mummomaista kassia halunnut nuorena, olisin sanonut vaan että yök jos joku olisi sellaista ruskea-sinappikuvioista kassia tyrkyttänyt. Vanhemmatkin olisivat nauraneet paskaista naurua jos olisin pyytänyt heiltä 500 euron kassia joskus yläaste tai lukioikäisenä (En halua vieläkään vaikka olen 32v koska se ei vaan sovi minun tyyliini ja koska tykkään leikitellä enkä vakavoitua muodin suhteen. Ehkä sitten kuusikymppisenä) : )

Vierailija
13/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tuo normaalia että äidit valitsevat luokkakuvistaan pojille tytöt? Ihan kuin olisivat jotain hiton parittajia??!

Vierailija
14/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korj. luokkakuvista

Vierailija
15/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että minua huvitti tuo ruskeasilmäisyys ja aatelisuus kun kuulin siitä mitä oli paasannut että ruskeasilmäisyys ei hienoa eikä varmasti aatelista, niin eikö Ruotsin kuningasperheestä valtaosa olekin ruskeasilmäisiä (Victoria, Carl-Philip ja Silvia)? ;)

-aloittaja

Vierailija
16/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeus vahvistaa säännön :)

Noh, ruskeasilmäisiä maailma on pullollaan, joten hankalampaa on metsästää saaliiksi se vaaleampi silmäinen.

Mutta SO??? Eräs nainen ja eräs poika... kyllä maailmaan mahtuu sekoipäisiäkin, kuten sinunlaisiakin ap, ja vielä monenmoisia muita.

Vierailija
17/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos minua pidetään sekopäänä koska aiheesta kirjoitin ja sitä tyttöjen materialistista esineellistämistä ihmettelin, niin poikaansa tuolla tavalla kouluttava äiti on siinä tapauksessa aivan normaali ilmiö tällä palstalla??? Olen aidosti huolestunut jos näin on.

-aloittaja

Vierailija
18/23 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mulla ei ole rikasta vaaleasilmäistä laihaa pienijalkaista tytärtä, jos se vaikka joutuisi tuollaisen pojan tai miehen uhriksi

Vierailija
19/23 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, onnittelut olet bongannut aidon AV-MAMMAN! Ne ovat itse köyhiä surkimuksia, haaveilevat merkkituotteista ja tekevät kaikkensa jotta lapsensa saisivat rikkaat kumppanit!!

Vierailija
20/23 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tyttärien äidit, haluaisitteko tyttärellenne tuollaisen poikaystävä ja vielä anopin kaupan päälle? Minä EN.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan