Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi jo etukäteen, mutta ne isot käsilaukut

Vierailija
06.08.2013 |

on pääsääntöisesti aika naurettavan näköisiä. Mitä nuorempi tyttö/nainen, sitä suurempi käsilaukku jota kannetaan käsi ylöspäin koukussa lonkka kenossa.

Tuli mieleen kun nyt katson maikkarilta tuota KOTIA KOHTI -sarjaa ja siinä tolla vaalealla naisella on kans tuollainen järkyttävän kokoinen käsilaukku.

Mitä niissä edes kannetaan mukana? Puhallettavaa patjaa äkillisen sängyntarpeen tyydyttämiseksi?

Mulla on kans käsilaukkuja, ja pari isompaa mutta niitä käytän vain kun oon lähdössä koko perheen kanssa liikkeelle matkoilla ja pitää olla vaihtovaippaa ja maitopulloa tms. enkä halua kuitenkaan kanniskella mitään hoitolaukkua.

Mutta normaaliin kauppareissuun tuollainen? En tajua.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:01"]

Onneksi mulla on auto ei tarvitse koko ajan kantaa koko omaisuutta mukana, onhan se kalliimpi kuin joku Vuittoni mutta sinne mahtuu tosi paljon enemmän tavaraa.

[/quote]

Sama homma. Ja mielenkiintoista on seurata, kuinka tämä laukkualma-porukka 10 vuoden päästä kulkee jonossa fysioterapeuteille skolioosin takia.

No, onpahan tiedossa lisää rahaa, että voi vaihtaa uuden auton.

t. reppua kantava fysioterapeutti

[/quote]

Skolioosia ei saa laukun kantamisesta. Kulumia kylläkin.

[/quote]

Toiminnallisen skolioosin saa, kun toisen puolen lihakset kiristyvät.

fys.terapeutti

Vierailija
62/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Michael Korsin Selma-laukku isommassa koossa. Siellä on tänään sheikkeri (jossa mun aamupalasmoothie), lounaseväät, omena, pokkari, harja, kännykkä, lompakko, avaimet, matkakortti ja neuletakki. Hyvin täyttyy laukku, n. 2/3 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä käsilaukkua. Lompakko ja puhelin kulkevat taskuissa. Jos menen salille tai kauppaan, siihen tarkoitukseen on omat kassinsa. Retkeillessä on reppu tmv. Ylipäätään merkkituotteilla pöyhkeily on turhinta ja tarpeettominta maailmassa.

Vierailija
64/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitää luetella laukkunne sisältö? APkö päättää millaista laukkua pidätte?

Vierailija
65/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:26"]En käytä käsilaukkua. Lompakko ja puhelin kulkevat taskuissa. Jos menen salille tai kauppaan, siihen tarkoitukseen on omat kassinsa. Retkeillessä on reppu tmv. Ylipäätään merkkituotteilla pöyhkeily on turhinta ja tarpeettominta maailmassa. [/quote]

Oletko mies! Nainen ilman jotakin laukkua on varsin outo näky.

Vierailija
66/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIhin te tarvitsette sitä neuletakkia kun se pitää olla aina matkassa? Tai vesipulloa? Mun käsilaukussa on kännykkä, lompakko ja avaimet, ehkä huulipuna ja puuteri? Varsinkin vesipullon roudaaminen joka paikkaan on jenkkiläistä hömpötystä jota en tajua. Kuka kuolee janoon jos ei saa vettä heti?

Vierailija
67/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:30"]

MIhin te tarvitsette sitä neuletakkia kun se pitää olla aina matkassa? Tai vesipulloa? Mun käsilaukussa on kännykkä, lompakko ja avaimet, ehkä huulipuna ja puuteri? Varsinkin vesipullon roudaaminen joka paikkaan on jenkkiläistä hömpötystä jota en tajua. Kuka kuolee janoon jos ei saa vettä heti?

[/quote]

Kun liikkuu julkisilla ja on koko päivän liikkeessä, niin neule on hyvä olla siltä varalta, että illemmasta tulee viilempää.

Vesipullo taas kulkee mukana, että tulisi juotua tarpeeksi päivän mittaa. Ilman vesipulloa mulla ainakin jää ihan liian vähälle juomiset.

Kirja pitää olla mukana, että on tekemistä niisttä julkisissa istuessa.

Sateenvarjokin on monesti mukana siltä varalta, että alkaa satamaan. 

Eri asia taatusti, jos kulkee kaikki matka autolla ovelta ovelle. Julkisten varassa liikkujalla kuitenkin näin.

Vierailija
68/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:54"]

ite kannan siksi isoa laukkua, että saan sinne kaikki ruokaostokset plus muut ostokset.. 

ainii äipät oon siis sinkku jonka ei tarvi ostaa kauppareissulla kärryllistä ruokaa!

[/quote]

Ok. Itse en voisi ajatella laittavani ruokaostoksia käsilaukkuun. Kiva jos joku maito, jugurtti tai mehu vuotaa sinne kännykän yms. päälle. Ruokaostoksia varten mulla on käsilaukussa sellainen kukkaron kokoon menevä kassi.

Ja ei, laukkuni ei ole mikään ihan pieni, mutta ei isokaan :)

Vierailija
69/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:37"]

[/quote]

Kun liikkuu julkisilla ja on koko päivän liikkeessä, niin neule on hyvä olla siltä varalta, että illemmasta tulee viilempää.

Vesipullo taas kulkee mukana, että tulisi juotua tarpeeksi päivän mittaa. Ilman vesipulloa mulla ainakin jää ihan liian vähälle juomiset.

Eri asia taatusti, jos kulkee kaikki matka autolla ovelta ovelle. Julkisten varassa liikkujalla kuitenkin näin.

[/quote]

OMG, jotta tulee juotua riittävästi... Eli jos et raahaa sitä hemmetin vesipulloa mukana niin kuivahdat kokoon? :D Aika hyvin on saatu porukka aivopestyä.

Vierailija
70/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:41"]

http://www.mtv3.fi/viihde/muut.shtml/hoikka-elina-kiikko-kaansi-katseet-senaatintorilla/2012/06/1571828

Jep. Mulla ei ole tuollaista edes kuukauden mökkireissulle lähtiessäni, saati johonkin avajaisiin.

Ihan en tätäkään ymmärrä. Minulla on viikonkin mökkireissulle iso urheilukassi ja joku selviää pikku käsilaukullisella kuukauden?

[/quote]

Vierailija
71/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Minä olen ikäni kulkenut pyörällä ja julkisilla. Ei ole korttia vieläkään ja ikää on 50v.

En ole ikinä raahannut vesipulloja ja muuta rompetta matkassa. Kyllä on tullut juotua ihan tarpeeksi, vaikka ei vesipulloa ole megakassissa raahannut :)

Naisille on vain taas saatu syötettyä tarpeita, että he ostaisivat kalliita laukkuja, jotka kokevat välttämättömiksi.

Samoinhan tupakkaakin mainostettiin alussa. Jopa mentholitupakkaa myytiin apteekissa astmatupakkana. Luotiin tarpeita isolla rahalla rummuttamalla ja ihmiset on niin tyhmiä, että menevät tähän matkaan. Sitten myydään heille muka ns. tarpeellisia laukkuja. 10 vuoden päästä nauretaan näille kenossa kulkeville nuorille naisille. On jo uudet hullutukset menossa ja kansa menee aina matkaan niihin :)

Ette edes arvaa, paljonko mainosmiehet saa palkkaa, että ne  keksii teille näitä tärkeitä tarpeita, joihin lankeatte.

Vierailija
72/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:38"]

OMG, jotta tulee juotua riittävästi... Eli jos et raahaa sitä hemmetin vesipulloa mukana niin kuivahdat kokoon? :D Aika hyvin on saatu porukka aivopestyä.

[/quote]

En kuivahda kokoon, mutta juomiset jää reippaasti alle 2l/päivä, jos vesipullo ei kulje mukana. Vesipullon kanssa saan juomamäärän noin 3l/päivä, mistä elimistö (erityisesti iho mulla) tykkää.

Vierailija
73/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:46"]

[/quote]

En kuivahda kokoon, mutta juomiset jää reippaasti alle 2l/päivä, jos vesipullo ei kulje mukana. Vesipullon kanssa saan juomamäärän noin 3l/päivä, mistä elimistö (erityisesti iho mulla) tykkää.

[/quote]

Näin. Kyllä se on ihan suositeltavaa juoda ainakin se 2 l vettä päivässä. Jos olet koko päivän liikenteessä, oma vesipullo on sekä taloudellinen että ekologinen valinta sen sijaan, että ostaisit joka päivä uuden pullon.

t. vesipulloa mukana roudaava (joskaan en omista jättkokoisia luksuslaukkuja)

Vierailija
74/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:26"]En käytä käsilaukkua. Lompakko ja puhelin kulkevat taskuissa. Jos menen salille tai kauppaan, siihen tarkoitukseen on omat kassinsa. Retkeillessä on reppu tmv. Ylipäätään merkkituotteilla pöyhkeily on turhinta ja tarpeettominta maailmassa. [/quote]

Kyllä myös reppuja ja housuja/takkeja/minkä ikinä taskuissa tavaroitas sitten kiikutatkaan, saa merkkituotteina. Joten laukun käyttö tai käyttämättömyys ei liity pöyhkeilyyn mitenkään.

Vierailija
75/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole kyse kuivahtamisen välttämisestä, vaan mukavuudesta ja ulkonäöstä huolehtimisesta. Mun on aika hankala juoda kaks litraa vettä kerralla, joten juon pikkuhiljaa päivän mittaan, ja jotta se on mahdollista on oltava vettä (lähes) koko ajan saatavilla.

Vierailija
76/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 08:17"]

Ei kai sinun ap tarvitsekaan tajuta. Muuten, kokeileppa kävellä ison laukun kanssa silleen käsi pystyssä, se on tosi mukavaa ja tuntuu oikealta tavalta kantaa juuri tuollaista isompaa laukkua. Tuota lonkka vinossa... en allekirjoita, sen lisäsit siihen muuten vaan, en ole nähnyt kellään lonkkaa vinossa.

[/quote]

Seuraas joskus kaupungilla hetki sellaista nuorten naisten laumaa joka saapuu noiden "hirvenkohtujen" kanssa. Huomaat, että jo vain heillä on lonkka vinkurassa.

Ihan samalla tavalla kuin niillä naisilla, joilla on toispuoleinen hiusmalli (hiukset roikkuu esim. vasemman silmän päällä) kulkevat pää kenossa.

[/quote]Ja olet itse sellainen tyyliniekka että voi arvostella? Oma hiusmallisi hivelee muidenkin silmää... :D

Vierailija
77/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kannatta mukananne tollasta tavaramäärää? Monesti menen kaupungille toisessa taskussa pankkikortti ja toisessa kännykkä. Hyvin pärjää. Inhoan raahata mitään turhaa mukanani. Enkä koskaan laittaisi rahojani niin turhaan kuin johonkin merkkilaukkuun (en edes tiedä niistä mitään, ne eivät merkkaa minulle mitään).