Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi jo etukäteen, mutta ne isot käsilaukut

Vierailija
06.08.2013 |

on pääsääntöisesti aika naurettavan näköisiä. Mitä nuorempi tyttö/nainen, sitä suurempi käsilaukku jota kannetaan käsi ylöspäin koukussa lonkka kenossa.

Tuli mieleen kun nyt katson maikkarilta tuota KOTIA KOHTI -sarjaa ja siinä tolla vaalealla naisella on kans tuollainen järkyttävän kokoinen käsilaukku.

Mitä niissä edes kannetaan mukana? Puhallettavaa patjaa äkillisen sängyntarpeen tyydyttämiseksi?

Mulla on kans käsilaukkuja, ja pari isompaa mutta niitä käytän vain kun oon lähdössä koko perheen kanssa liikkeelle matkoilla ja pitää olla vaihtovaippaa ja maitopulloa tms. enkä halua kuitenkaan kanniskella mitään hoitolaukkua.

Mutta normaaliin kauppareissuun tuollainen? En tajua.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pärähdin ääneen nauramaan viiden hengen blondirivistöä, jotka lonkat kiikallaan liikehti kohti. Jokaisella toistaan isompi ja upeempi vuittoni kyynärvarressa.

Tuo armeija valmensi erästä pikkutyttö joukkuetta. Pienemmillä tytöillä oli tarvetta hiuslakalle, pinneille, valkille, hiusverkoille, ponnareille, eräs tyttönen tarvitsi kilpapukuun paikkausta ompelutarvikkeiden muodossa... ei vara trikoitakaan, teippiä.. (meikeistä puhumattakaan)

Yhdelläkään heidän valmentajillaan ei noita tarvikkeita ollut veskoissaan. Joten lainailivat sitten meidän porukalta. Ehkä niissä kasseissa on jotain salaistakin salaisempaa ja vain omaan käyttöön (sinänsä ymmärrän esim meikit, ettei pöpöjä tule ja kampausvehkeet, ettei täit tartu)

Mutta kun valmentavat eikä ollut taatusti ekaa kertaa kisoissa. Pääasia, että komeet kassit pääsi ulkoilemaan, kauniiksi rusketetuilla käsivarsilla tammikuussa.

Kyllä me toisen joukkueen pullukat äidit naurettiin ja hihiteltiin ja pyöritettiin päitämme, verkkareissa ja urheilukassit heiluen.

Vierailija
22/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa kun meidän teinipoika kulkee putkikassi kainalossa joka paikkaan.

Vierailija
24/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Luis Vuittonin Neverfull iso laukku ihan jokapäiväisessä käytössä. Laukku käytännöllinen koska siihen mahtuu kaikki tarpeellinen, eli lompakko, meikkipussi, pieni lääkelaukku, iso kalenteri, puhelin, avaimet, silmälasikotelo ja kirja. Tilaakin jää vaikka villatakille tai pikkuostoksille.

Niin ja ihan olalla kannan tai kädessä. En roikota kyynärtaipeessa.

Vierailija
25/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä taas ne pikkuiset laukut, joita ei saa edes kunnolla olalle, on naurettavia ja epäkäytännöllisiä. T. Omaisuuttaan mukana kuljettava kassialma

Vierailija
26/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kulkee päivittäin mukana laukussa ainakin:

-vesipullo

-lompakko

-kännykkä

-avaimet

-kalenteri

-pokkari/e-kirjanlukija

-pitkähihainen/huivi

-huulirasva ja vähän muutakin kosmetiikkaa

-nenäliinoja

Iso laukku on siis tarpeen. Arkipäivisin laukusta löytyy aina lisäksi kansion verran työpapereita, penaali ja monesti läppärikin.

En ole ikinä ymmärtänyt, miten ihmiset pärjäävät niillä minilaukuilla joihin ei edes kännykkä meinaa mahtua.

Vierailija
27/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi päivä veskassani jumppavaatteet, neuletakki, sateenvarjo ja niiden lisäksi peruskamat.

Vierailija
28/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone, kirja, lompakko, kännykkä, avaimet, ehkä salivaatteet. Tiukkaa tekee...

Vierailija
29/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on auto ei tarvitse koko ajan kantaa koko omaisuutta mukana, onhan se kalliimpi kuin joku Vuittoni mutta sinne mahtuu tosi paljon enemmän tavaraa.

Vierailija
30/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ihmetytti se Miran kassi, että miksi se se rehaa sitä mukanaan, mutta sitten huomasin hihnasta sen olevan jokin merkkikassi. Siksikö ne niitä takkejaankin kuskaa mukanaan? Pitääkö niiden mainostaa?

Vierailija
31/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen saa edes laukun koosta päättää. Toisella on toiset tarpeet kuin toisella.

Vierailija
32/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:01"]

Onneksi mulla on auto ei tarvitse koko ajan kantaa koko omaisuutta mukana, onhan se kalliimpi kuin joku Vuittoni mutta sinne mahtuu tosi paljon enemmän tavaraa.

[/quote]

Sama homma. Ja mielenkiintoista on seurata, kuinka tämä laukkualma-porukka 10 vuoden päästä kulkee jonossa fysioterapeuteille skolioosin takia.

No, onpahan tiedossa lisää rahaa, että voi vaihtaa uuden auton.

t. reppua kantava fysioterapeutti

Vierailija
33/77 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:01"]

[/quote]

Kalliimpi ja aika paljon vähemmän ekologinen.

Mieluummin kannan isoa kassia mukanani ja kuljen julkisilla/pyörällä/kävellen. Autoa tähän talouteen ei hankita ennenkuin se on täysin välttämätöntä ja senkin jälkeen turha ajelu ympäriinsä pidetään minimissä.

Vierailija
34/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tiedä että iso laukku saa naisen näyttämään hoikemmalta?

Siksi :DDD Vaikka ne isot laukut kamalilta säkeiltä aina näyttävätkin.

Vierailija
35/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:08"]

Minulla on Luis Vuittonin Neverfull iso laukku ihan jokapäiväisessä käytössä. Laukku käytännöllinen koska siihen mahtuu kaikki tarpeellinen, eli lompakko, meikkipussi, pieni lääkelaukku, iso kalenteri, puhelin, avaimet, silmälasikotelo ja kirja. Tilaakin jää vaikka villatakille tai pikkuostoksille.

Niin ja ihan olalla kannan tai kädessä. En roikota kyynärtaipeessa.

[/quote]

Feikeissä laukuissa lukee Luis Vuitton, aidoissa Louis Vuitton.

Vierailija
36/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ne hirvenkohtu-säkit ovat kyllä naurettavan näköisiä

Vierailija
37/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mun isoa kaunista merkkilaukkuani, sinne mahtuu mun päivittäiset tavarat lompakosta vesipulloon ja villapaitaan samoin tyttären paita ja muuta pikku tavaraa. Sen lisäksi että se on äärettömän käytännöllinen, sitä on myös mukava kantaa ja näyttää nätiltä. Se on asuste siinä missä kauniit vaatteet ja kengätkin. :) Antakaa naisten vaalia omia tyylejään, joku tykkää isoista laukuista, toiset treenikasseista ja kolmas käyttää reppua! Entä sitten :)

Vierailija
38/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:38"]

Mulla oli yksi päivä veskassani jumppavaatteet, neuletakki, sateenvarjo ja niiden lisäksi peruskamat.

[/quote]

Mä luin ensin että peruskamat -> peräpukamat :)))))))))

Vierailija
39/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 14:19"]

Ja se juomapullo ei ole kyllä mikään muu kuin juuri näitä muotijuttuja. On niin trendikästä kantaa juomapulloa laukussa. Hienompaa, kuin ottaa hanasta vettä ja juoda se lasista.

[/quote]

Mua ei vois muoti vähempää kiinnostaa, ja silti kannan aina vesipulloa mukanani. Siis minkälaista teidän elämä on, kun aina on hana vieressä? Minä ainakin kuljeskelen pitkin poikin julkisilla ja jalkaisin, ja teen ex tempore -kävelyretkiä ihan muiden asioiden lomassa, joten onhan se nyt vaan hemmetin kätevää, kun janon yllättäessä apu on heti saatavilla. Miksi sitä pitäisi kuivalla kurkulla kärvistellä hanaa etsien, tai vielä pahempaa, kuluttaa rahaa ihan turhaan ostaen jostain juotavaa? Ei mitään järkeä. Minulla on myös usein päänsärkyä ja kivuliaat kuukautiset, joten buranaa tarvittaessa on se kiva vetäistä siltä seisomalta, eikä odotella, kunnes pääsee hanan äärelle. En ymmärrä, miten jotkut kyseenalaistavat niinkin oleellisen asian kuin juomaveden saatavuuden. Pitää olla vähän vajaa, kun ei muuta näe kuin muoti-ilmiön. Olette kaikki vaan lukeneet jonkun yksisilmäisen ekspertin mielipiteen vesipullojen turhuudesta, ja nyt kaikki toistelette kyseistä juttua kuin pahimmat lampaat. Siinä vasta muoti-ilmiö.

Vierailija
40/77 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon neljän aikuisen nuoren äiti ja olen tullut siihen tulokseen, että on normaalia, etten ymmärrä nuoria ja heidän muotiaan. se tarkoittaa vain, että olen aikuistunut samaan tahtiin kuin ihmiset ennenvanhaankin. =D