Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on yläkoululaisen pojan koululaukku??

Vierailija
06.08.2013 |

Onko se vieläkin reppu vai jokin olkalaukku? Pitäisi mennä laukkuostoksille...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu ja iso sellainen.

Vierailija
2/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuvalinkkiä mageesta repusta?

Vierailija
4/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu, mutta elä osta 19€ koululaisreppua joka menee pohjasta heti puhki, vaan joku erä/sityreppu halti yms. Kestävät paljon paremmin ja ovat tyylikkäämän näköisiä, hinta noin 50€.

Vierailija
5/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 19:24"]

Olisiko kuvalinkkiä mageesta repusta?

[/quote]Ei koska tuonikäisillä on erilaisia tyylejä ja genrejä, mikä on yhdelle makee on toiselle typerä. Meidän poika haluaa välttämättä käyttää enonsa ikivanhaa fjällrävenreppua, se sopii hänelle mutta jollekulle muulle (esim. meidän nuoremmalle) se ei sopisi mitenkään.

Vierailija
6/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä yläkoululainen itse? Olisi varmaan ihan kiva kuulla hänen mielipide...   Luulisi sellaisen jo olevan.??? Jotkut tykkää repuista toiset olkalaukuista jne.

Vierailija
7/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin koululaisesta. Joku haluaa salkun, toinen selkärepun. Anna pojalle sopiva raha käteen ja käske ostaa itse.

Vierailija
8/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppua meinaa käyttää yhä. Ostin pari vuotta sitten korisseuran repun ja tuo on läpeensä tyytyväinen ollut siitä vieläkin. Olin siis ostamassa seiskalle uutta, mutta hän sanoi, ettei tarvii. No, ei osteta sitten.... vielä.

Vierailija
9/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 19:28"]

Mitäs mieltä yläkoululainen itse? Olisi varmaan ihan kiva kuulla hänen mielipide...   Luulisi sellaisen jo olevan.??? Jotkut tykkää repuista toiset olkalaukuista jne.

[/quote]

Poika itse sanoi menevänsä samalla vanhalla. Se on siis ihan rikkinäinen reppu. Pojalle kuulemma aivan sama mikä laukku hänellä on. Mielestäni rikkinäisellä ei kouluun mennä. AP

Vierailija
10/10 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 19:28"]

[/quote]

Poika itse sanoi menevänsä samalla vanhalla. Se on siis ihan rikkinäinen reppu. Pojalle kuulemma aivan sama mikä laukku hänellä on. Mielestäni rikkinäisellä ei kouluun mennä. AP

[/quote]Älä ala päsmäröimään, vaan anna hänen käyttää rikkinäistä reppuaan. Mielestäni se on turvallisempi tapa kapinoida kuin vaikkapa päihdekokeilut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän