Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Juhannus" ei vaadi uhreja.

Vierailija
23.06.2013 |

Tympii tuo peittely. Siis juhannuksena hukkuu kymmenen känniläistä ja toiset kymmenen kaahaavat itsensä hengiltä. Kumpiakaan emme jää kaipaamaan, enemmänkin joutaisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kuolema on aina tragedia. Poislukien säännön vahvistavat poikkeukset, ja nämä poikkeukset eivät ole kännissä hukkuvat tai kaahaavat.
Itse pidän jussin kännikuolemia onnettomuuksina jotka on perin hyvin voitu estää. Oikeasti surullisesta tapahtumasta voidaan puhua vasta kun sivullisia menee känniläisten mukana.

Vierailija
2/7 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kai tänäkin juhannuksena hukkui vanhuksia, jotka ovat ehkä liian pian menneet saunasta kylmään veteen ja saaneet sydänkohtauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kaikki nuo ovat olleet itse aiheutettuja: kännissä rattiin, kännissä vesille, ylinopeuden kaahaaminen jne.

Vierailija
4/7 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeä väite, ettei kukaan jäänyt kaipaamaan. odotahan vaan, saat lauseesi vielä takaisin.

Vierailija
5/7 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kaipasin kovasti puolisoani, vaikka hukkuikin kännissä omaa tyhmyyttään.

Vierailija
6/7 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla uutisoidaan, että joku jäi junan alle. Kuinkakohan moni sinne vahingossa tipahtelee, aika harva varmaan. Samoin kuin putoaa veneestä, eipä moni putoa, jos ei seisoskele (=kuseskele) tai kävele veneessä kännipäissään. 

Olisihan se aika ikävää uutisointia, jos sanottaisiin, että taas niin ja niin moni kuseskeli veneestä ja hukkui omaa typeryyttään, ja että noin ja näin moni ajoi kännipäissään ulos tieltä, kun kaverit yllytti ajamaan kovempaa. Uutisointi pitää olla asiallista ja neutraalia, ei syyllistävää. Lukija voi sitten itse päätellä, että mitenköhän oli. 

Vaimoja ja lapsia on monella omaa hölmöyttään kuolleellakin. 

Vierailija
7/7 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suurin uskonnollinen juhla, rituaalimenoissa poltetaan kokkoa ja annetaan ihmisuhreja veden jumalalle Näkille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme