Viisi kuukautta korona-aikaa takana. Lisää tulossa. Uuvuttaako?
Kommentit (56)
uuvuttaako mikä? Käsien peseminen? Mikä tässä pitäisi uuvuttaa? Käsiäni pesin jo ennen koronaa.
Minua uuvuttaa. Etäkoulu oli raskas, kesä oli raskas, ja nyt pelkään, että tulee taas etäkoulua.
Minua uuvuttaa. Pitää koko ajan varoa, ystäviä ei voi tavata. Kaikki huoleton meneminen on vain haavetta.
Ei korona ole vaikuttanut mun elämään juuri mitenkään. Nyt voin tehdä koko ajan etänä töitä kun ennen vain osan ajasta, joten vaan positiivista.
Uuvuttaa, lapsella alkamassa ekaluokka ja haluaisin vaan normaalin koulunalun hänellle. Olisi ihanaa mennä ostamaan koulutarvikkeet paikanpäältä, eikä miettiä mitä sieltä netistä nyt pakettina saapuu.
Bussimatkat miten tuo pieni osaa huolehtia turvaväleistä ja pestä käsiään tarpeeksi.
Olen todella surullinen ja tartuntamäärät nousee näiden itsekkäiden matkailijoiden vuoksi.
Uuvuttaa tätä yksin asuvaa ja ahdistuksesta ja usein masennuksesta kärsivää keski-ikäistä naista. Ystäviä ei taaskaan näe. Yksinään ajatukset saattavat alkaa kiertämään negatiivista kehää ja alkaa ahdistaa.
Mukavaa aikaa ollut, mikäs tässä.
Vierailija kirjoitti:
Lomautus uuvuttaa.
Miten se voi uuvuttaa? Sunhan ei tartte tehdä duunia!
Vierailija kirjoitti:
Uuvuttaa tätä yksin asuvaa ja ahdistuksesta ja usein masennuksesta kärsivää keski-ikäistä naista. Ystäviä ei taaskaan näe. Yksinään ajatukset saattavat alkaa kiertämään negatiivista kehää ja alkaa ahdistaa.
Kokeile viinaa. Se auttaa.
Tietenkin uuvuttaa, Huolehdin perheestä sekä iäkkäistä vanhemmista ja muista sukulaisista eli mulle paljon lisää työtä, juoksemista, kauppakäyntejä (=mahdollista altistumista) jne. Maski on tietenkin, ollut jo monta kuukautta. Käsiä pesen ja desinfioin jatkuvasti. Ja jotta tässä ei olisi tarpeeksi jäin työttömäksi. Eli kyllä, viiskymppisenä uuvuttaa ja huolettaa moni asia. Eikä vähiten oma toimeentulo, asuntolaina yms.
Siihe vielä päälle kirsikkana hallituksen töppäilyt ja sadistiset ulostulot tavallisen ihmisen elämän kurjistamisesta niin onhan tässä ainekset isompaan ahdistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei näe ystäviä? Keväälläkin vain yli 10 hengen tapaamiset oli kiellettyjä.
Ei haittaa yhtään. Etäduunia teen muutenkin paljon kun ei jaksa raahautua toimistolle. Toi meidän tokaluokan aloittava handlas jo keväällä etäkoulun itsenäisesti, joten eipä senkään suhteen huoleta. Ihania oli arkiaamut, kun käytiin eka rauhassa lapsen kanssa metsässä aina pienellä aamureippailulla ja sitten tultiin aamupalalle ja päivän hommiin!
Mä luulen, että niitä ihmisiä uuvuttaa, jotka muutenkin suhtautuvat kaikkeen negatiivisesti. Mutta niitä nyt uuvuttaa joka tapauksessa kaikki. Me normaalit ihmiset sopeudutaan ja käännetään kaikki parhain päin!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että niitä ihmisiä uuvuttaa, jotka muutenkin suhtautuvat kaikkeen negatiivisesti. Mutta niitä nyt uuvuttaa joka tapauksessa kaikki. Me normaalit ihmiset sopeudutaan ja käännetään kaikki parhain päin!
Miten käännät parhain päin työttömyyden ja sen, että palkanmaksun puuttumisen takia perheeltä menee asunto alta? Suosittelen ottamaan nenän pois omasta pers*eestä ennen kuin kirjoittelee typeryyksiä nettiin.
Ei uuvuta. Ihan normaalia elämää vietetään maalla.
Ei