Milloin sitten opet alkaa lukemaan wilmaa?
Ja vastaamaan? Vastako ekana päivänä?
Laitoin viestin, muttei ole vastannut.
Kommentit (12)
Mulla ei toimi edes tunnukset.
Ope
Maanantaina vasta palataan töihin. Luen Wilman siloin ja vastaan akuutteihin. Muihin palaan vasta myöhemmin viikolla.
No aika törkeetä. Open nimi siellä luki kuitenkin lapsen tiedoissa ja luki "lähetä viesti"
Niinhän siellä lukee juu. Mutta me olemme vielä lomalla, eikä meidän velvollisuuksiin kuulu hoitaa työasioita kesälomallamme. Toiset tekevät sitäkin, mutta se on täysin vapaaehtoista. Jos sinulla on jotain ihan hirveän kiireellistä asiaa, joka ei voi missään tapauksessa odottaa, niin soita rehtorille. He ovat jo töissä tällä viikolla pääsääntöisesti.
Joo. Täytyy sitten soittaa reksille jos ei ope vaivaudu vastaamaan.
Vastaa varmasti maanantaina, kun palaa lomaltaa töihin. Mutta sinun asennevammasi tuskin ehtii parantua siihen mennessä. Jos koskaan.
Mikähän se on niin tärkeä asia, että opettajan pitäisi hoitaa juuri nyt?
Wilma-viestit ovat sellainen aikasyöppö, että vilkaisen niitä vasta maanantaina, kun on suunnittelupäivä.
Kaikilla ei toimi tunnukset, minulla ei esim. sähköposti. Wilma-viestit olen lukenut maanantaina ja huomenna menen itse töihin. On jo palaveria tiedossa.
Toisaalta joku opettaja on saattanut ajoittaa lomamatkansa tähän tai viettää mökkiviikkoa. Ei meillä ole mikään velvollisuus olla tavattavissa ennen kuin lapset todellakin tulevat kouluun, ellei ole etukäteen jotain sovittu. Tämän takia kannattaa varmaan olla ensisijaisesti yhteydessä siihen rehtoriin. Hyvällä tuurilla voi sen opettajan bongata koululta, jos viitsii seisoa passissa parina päivänä. ;)
Meillä alkaa koulu jo torstaina, olettaisin, että to-pe vastaisi, jos viestittäisin..
Meillä alkaa koulut jo perjantaina täällä, ja ainakin tuttavaopettajia on osa jo töissä. Siitä katsovatko wilmaviestejä en tiedä, mutta lukujärjestykset ollaan saatu jo Wilmaan jo heinäkuulla.
Ne on lomilla koulun alkuun.