Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalopulma! Kumman ostaisit? Auttakaa!

Vierailija
10.05.2013 |

Kaksilapsinen perhe etsii uutta kotia. Talot ovat saman kokoisia  ja lähes saman hintaisia. Tampereen lähellä. Vaihtoehto 1:n hintapyyntö 25 000 e vähemmän. Kumman ostaisit?

Vaihtoehto 1.

1964 rakennettu, 1970-l. laajennettu, pintaremontoitu talo. Maalämpö. Keittiöremontti, putket ja ikkunat pitäisi remontoida. Kuntotarkastusta ei ole tehty. Kaikki palvelut ja koulut, harrastukset parin kilometrin säteellä. Työmatkaa 15 km, kapea vilkkaasti liikennöity tie.

Vaihtoehto 2.

1993 rakennettu, täysin pintaremontoitu talo. Sähkölämmitys, pari ilmalämpöpumppua. Mitään remppaa ei tarvitsisi tehdä. Kouluun alle kilometri, "kylän" harrastusmahdollisuudet koululla. Pieni ruokakauppa lähellä, isompiin marketteihin  ja muihin harrastuksiin väh. 15km. Työmatka 23 km. Kapea, rauhallinen tie, ei ruuhkia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette aio tehdä remonttia, vaihtoehto b. on parempi.

Vierailija
2/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ratkaisisi aika paljon se, että onko kaikille huoneet ja keittiö. Keittiön pitää olla suht iso.

Noista ottaisin kakkosen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista käyttää homekoira kummallakin talolla ? Tai teettää kuntotarkastus luotettavalla taholla ?

Minusta talon rakenteiden kunto on oleellisempana kuin pintaremontit.

Vierailija
4/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin vaihtoehto 2:en. En jaksaisi tehdä noin mittavia remontteja joissa poikkeuksetta tulee ylläreitä.

Vierailija
5/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se Kämmenniemeen muuttoa harkitseva..?

Noista ottaisin kakkosen.

Vierailija
6/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin olisit pedannut oikeksi vastaukseksi jälkimmäistä ja sen minäkin ostaisin ihan vain rakennusvuoden perusteella. Tosin itse ostaisin 2003 jälkeen rakennetun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän