Tulin eilen riskimaasta. Olen siis karanteenissa. Mutta voinko käydä torilla??
Sehän on ulkotila. Voinko siis käydä siellä ostoksilla?? Mihinkään kauppaan en muuten mene enkä sisätiloihin muutenkaan , pysyn kotona.
Saahan karanteenissa ulkoilmakonsertin kun pitää turvavälit.
Lähden täydellisesti erakoksi saarimökille kunhan saan jotenkin ruokaostokset joku tekemään mulle.
Kommentit (24)
Et tullut. Olet vain typerys joka haluat kysellä typeriä.
Et voi mennä torille. Tilaa ostokset kaupasta kotiin toimitettuna.
Et voi käydä torilla. Pyydä sitä ruokaostosten tekijää käymään torilla sun puolesta. Ulkoilmakonserttiin ei myöskään saa karanteenissa mennä. Sakkoja tai vankilaa voi tulla.
Suositeltavaa on, että muiden tartuntariskiä vähentääksesi et mene työpaikalle tai muualle kodin ulkopuolelle, vaan pysyisit kotona omaehtoisen karanteenin aikana.
Välttämätön liikkuminen on mahdollista. Välttämätöntä liikkumista on esimerkiksi lääkärissä käynti, riittävät turvavälit huomioiden. Harrastuksissa käynti ei ole välttämätöntä liikkumista.
Onpas muka-hupaisaa kun näitä kyselijöitä tänään riittää.
voisitteko nyt vaan ottaa sen peukalonne pois persuksistanne ja keskittyä pienen hetken.
Kirjoitusvirhe: Putinilla että ”saahan karanteenissa ulkoilla, kun pitää kunnollisen turvavälin”.
Siinä mielessä torilla käynti olisi turvsllista.
Olen terve ja oireeton joten en ole eristyksessä. Se on eri kuin karanteeni. Minä olen karanteenissa.
Et voi mennä.
Ruuat saa tilattua netistä. Maksu etukäteen netin kautta. Lisätietoihin korona, niin et tartuta lähettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirhe: Putinilla että ”saahan karanteenissa ulkoilla, kun pitää kunnollisen turvavälin”.
Olen terve ja oireeton joten en ole eristyksessä. Se on eri kuin karanteeni. Minä olen karanteenissa.
Putinilla juu. Punaiselle torille siispä.
Et voi. Pysy nyt siellä kotona tai naulataan ovet kiinni.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole eri asia. Karanteeni = pakkoeristys.
Mikä tarve ihmisellä on provota tästä aiheesta, päivästä toiseen?
Olen jo ilmoittanut työnantajalle että siirryn karanteeniin seuraavat 2viikkoa. Muutan mökille ja toivon että ilmat pysyy tällaisena.
Sinne ei voi mitään ruokakassia tilata.
Siksi tönään pitää ostaa kaikki tarvikkeet.
Matkailijoita pitäisi lukita valottomaan kellariin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve ihmisellä on provota tästä aiheesta, päivästä toiseen?
Pe r sujen äly ei riitä muuhun.
MOT
Vierailija kirjoitti:
Olen jo ilmoittanut työnantajalle että siirryn karanteeniin seuraavat 2viikkoa. Muutan mökille ja toivon että ilmat pysyy tällaisena.
Sinä voit tilata ruokakassit kotiisi ja ottaa ne mukaan lähtiessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, toivottavasti mökillä kyy puree sinua ja seuraavaksi sinulle värkätään muistovörssyä, loppuu tämä typeryyksien jauhaminen.
Ja juu, kaikille kysyjille, noin toivon.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Matkailijoita pitäisi lukita valottomaan kellariin.
Niin varmasti joo.
Minä olin tekemässä työkeikan jonne minun piti mennä ja jossa tein todellakin työn, josta on hyötyä paljon. Saattaa vaikuttaa sinunkin.
Pitää osata erottaa työmatkat jostain huvimatkoista kun on ”pakko päästä reissuun”.
Vierailija kirjoitti:
Et mene minnekkään, karanteeni on KARANTEENI. YMMÄRRÄTKÖ MITÄ SE TARKOITTAA?
Ei ihmiset ymmärrä mikä on karanteeni. Muutama viikko sitten yksi sankari tuli Espanjasta ja heti ravintolaan aterioimaan mikä sitten jouduttiin sulkemaan ja työntekijät karanteeniin. Ukko pahoitteli lehdessä ravintolanpitäjää ja sanoi ettei ollut kuullutkaan mistään karanteeneista!
Et mene minnekkään, karanteeni on KARANTEENI. YMMÄRRÄTKÖ MITÄ SE TARKOITTAA?