Alkaa helposti seisomaan
Onko täällä muita, joilla on herkkä erektio ja miten hoidatte normaalit nakuna olot? Itsellä tulee helposti sellanen puolikanki esim. suihkussa ja nolottaa heilutella sitä muiden nähden. Uimahallit, mökkisaunat, nakuna uimiset jne.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Joo samaan sarjaan olen kuulunut koko elämän. Mä oon ottanut sen positiivisena asiana, niin kuin myös naiset. Kehuja tullut kun oon ns. helposti valmis.
Mutta ootko sitten vaan muina miehinä sen puolijöpön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samaan sarjaan olen kuulunut koko elämän. Mä oon ottanut sen positiivisena asiana, niin kuin myös naiset. Kehuja tullut kun oon ns. helposti valmis.
Yleensä kyllä. Kyllähän miehetkin tajuaa, että jöpö on normaali. Naiset taas useimmiten arvostaa. Nää on tietty vain mun kokemuksia. Tosin ei mulla koskaan ole käynyt jöpöttää pelkässä miessaunassa esim.
Sama on minun miehelläni. Ei juuri virikkeitä tarvitse, riittää kun antaa kunnon halin, mikä kestää vähänkin pidempään, niin jo alkaa kovettumaan😄
Seksin jälkeenkin, jos mahdollista menemme yhdessä suihkuun, niin jo siellä seisoo taas täyttä päätä ja usein tavalla tai toisella hoidellaan vielä uudelleen. Mutta mielummin näin päin, kun siten että ei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kyllä. Kyllähän miehetkin tajuaa, että jöpö on normaali. Naiset taas useimmiten arvostaa. Nää on tietty vain mun kokemuksia. Tosin ei mulla koskaan ole käynyt jöpöttää pelkässä miessaunassa esim.
Joo, en nyt puhunutkaan sekasaunoista, vaan ihan yleensäkin. Helposti mulla tulee puolikanki missä vaan, vaikka uimahallin suihkussa.
Mun mielestä stressaat turhaan. Ei se muiden silmissä ole niin ihmeellistä kuin itsestä tuntuu. Kaikki miehet tietää, että joskus kangistelee omia aikojaan. Positiivisen ja huumorin kautta. :)
Jos oot nuori ja hyvin varustettu, niin porukka on kateellisia viriiliydestä. Jos taas vanha ja isomahainen, niin sua pidetään pervona homo-setänä. :D
Toisilla veri kiertää herkemmin ja toisilla pysyy aina sama pieni kurttu. Oon huomannut, kun nään harrastuksissa paljon tyyppejä pukkarissa ja suihkuissa. Joillakin se lepotilan koko vaihtelee tosi paljon. Toisena päivänä valtava jööti ja toisena pieni nakki. Sitten toisilla on aina sama kurttu.
Kannattaa olla vaan onnellinen hyvin toimivasta kalusta, miksi sen pitäisi ketään haitata.
Kullihan on aina jotain välillä 0% "avantouinti" ja 100% "luunkova"
On hyvä jos se on saunassa vähän turpea, mutta todella noloa jos se rupeaa kohoilemaan saatika seisomaan. Miesten saunassa sellainen olisi häpeä ja yhteissaunassa erittäin vaivaannuttavia.
Yhteislauluja on kyllä erilaisia: olen ollut sellaisessa yhteissaunassa jossa tytöt istuivat toistensa poikaystävien syliin tarkoituksena saada kunnon stondikset, oli joku tyttöjen juttu jollei kuitenkaan johtanut parinvaihtoon. Silloin oli kiva että seisoi. Meitä oli kolme nuorta paria kesämökillä ja juotu oli.
Olen ollut myös pursiseuran kanssa ja useamman kerran opiskelijaporukassa sekasaunassa ja siellä näkyvä seisokki olisi ollut tosi noloa.
Vierailija kirjoitti:
Kullihan on aina jotain välillä 0% "avantouinti" ja 100% "luunkova"
On hyvä jos se on saunassa vähän turpea, mutta todella noloa jos se rupeaa kohoilemaan saatika seisomaan. Miesten saunassa sellainen olisi häpeä ja yhteissaunassa erittäin vaivaannuttavia.
Yhteislauluja on kyllä erilaisia: olen ollut sellaisessa yhteissaunassa jossa tytöt istuivat toistensa poikaystävien syliin tarkoituksena saada kunnon stondikset, oli joku tyttöjen juttu jollei kuitenkaan johtanut parinvaihtoon. Silloin oli kiva että seisoi. Meitä oli kolme nuorta paria kesämökillä ja juotu oli.
Olen ollut myös pursiseuran kanssa ja useamman kerran opiskelijaporukassa sekasaunassa ja siellä näkyvä seisokki olisi ollut tosi noloa.
Niinpä, sellasta se on ollut, että tahatontakin erektiota on pitänyt hävetä. Jotkut jopa pelänneet niin paljon, että jättäneet harrastuksia, saunailtoja tai jopa intin väliin. Onneksi näyttää maailma pikkuhiljaa vähän muuttuvan ja nuoremmat polvet fiksumpia. Olen nimittäin huomannut, ettei nuorempi sukupolvi ole enää kaikkineen noin kammoinen. Monissa harrastuspaikoissa olen nähnyt tahattomia stondiksia eikä porukka niihin kiinnitä huomiota. Kaikki ymmärtää, että joskus voi ottaa eteen, vakkei tarvisi.
Tahattomasta erektiosta ei ole kellekään mitään haittaa ja siksi niistä on ihan turha tehdä mitään elämää suurempaa ongelmaa. Luojan kiitos maailma muuttuu ja kehittyy.
Mulla puolijööti on aina merkki jostain humaanista kannanotosta: lasten oikeudet, turkiseläinten puolesta, sotia vastaan, yhdenvertaisuus ym. Aivan kuten naiset esittelevät tissejään niin minäkin otan kantaa heiluttelemalla mulkkua julkisella paikalla.
Seisokki voi oikeassa tilanteessa olla oikein kiva näky - huom. siis vain näky.
Minä jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu puolikova lenkki kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Mitään ei sanottu, mutta hymyillä tehtiin selväksi, että tilanne miellyttää molempia.
Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä.
Kyllä se ikä korjaa tuonkin ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla vaan onnellinen hyvin toimivasta kalusta, miksi sen pitäisi ketään haitata.
Samaa mieltä, anna kalun olla niin kuin sattuu olemaan. Ei haittaa mitään eikä ketään.
Mies kantaa kalunsa ylpeydellä, neidit nolostelee ja piilottelee. Herkkä erektio on merkki siitä, että on mies viriili ja kroppa kunnossa. Eli anna kullin elää omaa elämäänsä ihan rauhassa.