Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ystäväni viestistä?

Vierailija
06.08.2013 |

Ystäväni pyysi minua x viikonloppu juhlimaan tyttöporukalla ja vastasin että sori en pääse lähdetään juhlimaan mieheni kanssa 15- vuotis päivää (meillä siis tulee tuolloin 15 vuotta täyteen ensitapaamisesta)

niin hän vastasi että hän on aina luullut että teinit "laskee" jotain seurusteluvuosia että he ainakin miehensä kanssa viettää vain hääpäiviä, mutta kai tuokin sitten on syy kun en ole päässyt naimisiin..

Onko toi teidän mielestä piilovittuilua, vai luuletko vaan? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä itsekeskeinen tyyppi ja en kyllä pitäisi minään ystävänä!

Tahallaan haluaa vain satuttaa ja vittuilla.

Itse lopetin yhteydenpidon tuollaiseen ystävään täysin ja olen onnellinen. Laitti aina juuri samantapaista viestiä ja jotenkin halusi nostaa omaa itsetuntoaan sillä, että mollasi minun jokaista tekemistäni.

Vierailija
2/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo nyt vähän vittuilulta kuulostaa. Varsinkin tuo "et ole päässyt naimisiin"...höhöhö, ihan kuin avioliitto olisi se kaiken autuaaksi muuttava olotila, jota ihan jokainen pinkit hattarat persereiästä puskien odottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin varmaan kutakuinkin näin: "Niin, ihan teinimeiningillähän tässä mennäänkin. Kaiken tän ajan jälkeen jaksetaan vielä hempeillä tällasia asioita, ajattele <3 :) "

Todennäköisesti koittaa piilokettuilla, mutta siinäpähän yrittää. Älä anna tollasen pilata teidän päivää!! Onnea :) 

Vierailija
4/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan naimisissa. Eli vietetään hääpäivää. Joka vuosi.

Ja vietetään vuosipäivää eli sitä, kun alettiin seurustella. Joka vuosi.

Kaverisi on luultavasti vain pahansuopa ja kateellinen, kun te haluatte tehdä pariskuntana asioita yhdessä, tällaisiin ainakin itse olen usein törmännyt, että ne, jotka arvostelee mun ja miehen parisuhdetta "miksi sitä yhteistä aikaa pitää olla monta kertaa vuoteen, naurettavaa, me anneta ainakaan toisillemme joululahjoja ja ei muisteta joka vuosi edes hääpäivää", on just niitä, joiden oma parisuhde on kasassa vain lasten ja talolainan takia.

Vierailija
5/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasitko hänelle jotain? Sinuna ainakin vastaisin jotain täällä ehdotetuista tai jotain vastaavaa, että "niin me ei olla tarvittu papin aamenta rakkauttamme todistamaan. Loistavasti menee ilmankin ja kyllä 15 vuodessa tosiaan on syytä juhlia :)"

Vierailija
6/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa piilokettuilulta. Meillä juhlitaan tapaamisen vuosipäivää,m kihla- ja hääpäiviä. Kyllä mä kuittaisin jollain tapaa.

Kyllä minä mieluusti  juhlin mieheni kanssa. Oli mikä juhla vaan. Tyttöjen iltoja yms kemuja voi juhlia muutoin. Ja toisaalta jos kamu tollain kettuilee niin eipä mun tosiaan tarvitsin mennä nyt eikä myöhemmin.

Vierailija
7/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te puhutte piilokettuilusta, musta toi oli aika suoraa?

Vierailija
8/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi minunkin mielestä oli ihan suoraa vittuilua eikä mitään piilo-.

En kyllä itekkään lukeudu niihin jotka vuosipäiviä mitenkään juhlii, empä kyllä edes osaa päivämäärä sanoa mun ja aviomiheni tapaamispäivälle ja teinimeiningiltä niiden juhliminen minustakin tuntuu, mutta en sitä kyllä noin v-mäisesti kenellekään ilmasis. Jokainen juhlii mitä tykkää ja jos joku kamu ei haluu likkojen menoihin osallistua joka kerta se on ok oli hällä tärkee tai vähemmän tärkee syy tai ei erityistä syytä olleskaan.

Vierailija
9/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 11:54"]

Miksi te puhutte piilokettuilusta, musta toi oli aika suoraa?

[/quote]

Minä uksi joka sanoi, että on piilokettuilua. Ja sitä se onkin. Nälvitään suoraan, kun toiset haluaa juhlistaa päiväänsä. Ei kylläkään pysty suoraan sanomaa, että oikeesti vituttaa, kun ei mene hänen juhliinsa.

Vierailija
10/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vietetä oikein mitään päivää erityisesti tasan sinä oikeana päivänä. Pidetään tärkeämpänä huomioida toinen arjessa ja yllättää ihan tavallisena tylsänä sateisena tiistaipäivänä toinen jotenkin. Hääpäivänä toki onnitellaan ja joskus saatetaan ostaa vaikka perheelle pullaa hääpäivän kunniaksi, muttei koskaan tehdä mitään erityistä sen takia, että meillä sattuu olemaan hääpäivä.

Tästä huolimatta ymmärtäisin erittäin hyvin, jos joku ei halua hääpäivänään, seurustelun aloittamispäivänä, nimipäivänä tai minä tahansa muuna juhlapäivänä lähteä muualle. 

Vierailija
11/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri olisi vaan halunnut sinut mukaan, mutta olisihan sen voinut nätimminkin sanoa.

Mutta nyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja kannattaa opetella sanomaan hieman "vastaan", sillä tuollainen jatkuu ja on tavallaan kiusaamista, joten sanot vaan, että kai me silti voidaan olla kavereita vaikka toimimmekin eritavoin?  =)

Vierailija
12/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa se piilo-osuus on? Aivan suoraa vittuiluahan tuo on.

Vierailija
13/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi tuollaisen muijan puhelinnumerot ja muut pois laitteistasi ja elämästäsi jos ei pyydä anteeksi ala-arvoista kommentointiaan. Hänen läsnäolonsa ei sitäpaitsi tuo mitään lisäarvoa sinulle, ja vietä mukava ilta miehesi kanssa :)

Vierailija
14/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 11:28"]

No kyllähän tuo nyt vähän vittuilulta kuulostaa. Varsinkin tuo "et ole päässyt naimisiin"...höhöhö, ihan kuin avioliitto olisi se kaiken autuaaksi muuttava olotila, jota ihan jokainen pinkit hattarat persereiästä puskien odottavat.

[/quote]

tarvitaanko naimisiin pääsemisessä joku ajokortti tai pääsykoe? kysäisepäs siltä huvikses ;)

Vierailija
15/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Olipa ilkeää piikittelyä. :(

Vierailija
16/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin piilo-, ihan avointahan tuo on.

Vierailija
17/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä häntä ärsytti jos sulla on usein tollanen tapa syrjiä hänen seuraan kutsua. Vuosipäivää tapaamisesta en kyllä viittis juhlia jos ei ole sormusta vaivautunut hankkimaan sille "kullalleen", ja ehkä hän olisi toivonut että juhlitte yhdessä tai porukalla. Kyllä sunkin vastaus oli aika kylmän oloinen  hänelle. Kyllähän tuo sun exclusive-juhlinta ilman OIKEETA syytä tuntuu vähän niinkuin oisitte muka naimisissa vaikkette ookkkaan, eli ikäänkuin esitätte jotain "vanhaa avioparia".

Vierailija
18/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin siltä, että kieltäytymisiä/peruuntumisia on tullut niin monta, että bileet uhkaa jäädä pitämättä ja nyt kaverisi purkaa vittuuntumistaan sinuun.

Vierailija
19/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teillä näitä tyttöjen iltoja on? Jos kerran vuodessa niin ymmärrän ystäväsi ärsytyksen, jos yksi noinkin johtavan syyn vuoksi jää pois.

Vierailija
20/29 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 13:01"]

Kyllähän tuo sun exclusive-juhlinta ilman OIKEETA syytä

[/quote]

Ja mikäköhän kukaan on arvostelemaan toisen syitä juhlia?

Vaikka järjestettäisiin juhlat miehen kanssa kahdestaan, koska viikonmittainen ummetus viimein helpotti, niin se on varmasti sen parin oikeus ja heille OIKEA syy juhlia eikä siinä ole kenelläkään mitään nokan koputtamista.