+40 nainen. Onko lyhyt, polkka, vai pitkät hiukset?
Kommentit (54)
Mullakin on pitkä, kihartuva ja paksu.Eikä ole osoittanu vielä ohenemisen merkkejä, päinvastoin.Valitettavasti valkoisia karvoja joudun värjäämään piiloon lähes mustasta tukastani.
Tällä hetkellä lyhyt, vuosi sitten pitkä. Kohta varmaan polkka ja sitten lyhyt tai pitkä. En tykkää pitää samaa mallia jatkuvasti.
Erittäin lyhyt, teräksenharmaa. Olen tyytyväinen.
49v
Ikää 42 ja kampaus pidempi polkka mutta ei ihan päänmyötäinen.
Olen liikenainen ja pitkä roikkuva hippiletti olisi aika karmea näky muun tyylini kanssa, ja jos pitkät hiukset laittaisi nutturalle niin näyttäisin kotiopettajattarelta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 09:42"]
Ikää 42 ja kampaus pidempi polkka mutta ei ihan päänmyötäinen.
Olen liikenainen ja pitkä roikkuva hippiletti olisi aika karmea näky muun tyylini kanssa, ja jos pitkät hiukset laittaisi nutturalle niin näyttäisin kotiopettajattarelta.
[/quote]
Laitan nyt vielä visuaalista apua eli tämän näköinen kuin Charlizella kuvassa, huulipunakin samaa punaista sävyä kuin omani :)
Mulla on paksut,pitkät luonnonkiharat hiukset,ikää 44 v.
Pitkä. Ei välttämäti paras ratkaisu mutta äiti sai minut traumatisoitua poikatukalla joskus hamassa lapsuudessa. Pidän karvoistani kiinni kun voin.
Ap. Kasvatan pitkää. Tajusin, että hiukset ohenee hurjasti vanhetessa, että miksen nyt nauttisi niistä, kun vielä mahdollista. Nyt jo ihan toista paksuus kuin 25v.
Tylsä polkka + otsis. En osaa tottua muuhunkaan.
Tosi lyhyt. Se on ainoa tyyli joka sopii minulle.