+40 nainen. Onko lyhyt, polkka, vai pitkät hiukset?
Kommentit (54)
45 v olen. Mulla on pitkä kerroksittain leikatut luonnonkiharat hiukset, ihanat lainekiharat ei säkkärät. Ja tätä tukkaa on todella paljon.
Just täti leikkas mun alaselkään ulottuvat hiukset olkapäille. Kasvatetaan siis =)
vm -69
Pitkä letti ja otsis on. Muu ei vain sovi mulle.
Tällä hetkellä polkka, mutta kasvatan pitkää. Sopii mulle. Samoin miettein kuin ap, omakin tukka vähentynyt puoleen vrt. 30 -vuotiaana.
Pyydän aina leikkaamaan niin, että saan hiukset ponskarille. Hiukset ovat luonnonkiharat ja paksut.
Missäs te kaikki paksuhiuksiset luonnonkiharaiset piileksitte, kun en mä tunne teitä?
Polkka. Nuorena oli lyhyt tukka. Pitkää ei ole ollut koskaan. 60-luvulla kaikilla tytöillä oli polkka paitsi hemmotellulla naapurintytöllä, jonka äidillä oli aikaa harjata ja kammata tytön tukkaa joka päivä.
Tylsästi "Jennifer Aniston" (ei, en valitettavasti ole niin kaunis) hiusmalli, eli edestä leukalinjaan ja takaa pitenevä. Sopii vaan mun ärsyttävän paksuihin ja taipuisiin hiuksiin, joita ei saa kuriin edes suoristusraudalla. Tää vaan käy mulle.
T. 42, luonnostaan maantienharmaa, onneksi on värit...
Pitkähköt (lapaluihin) ja paksut. Ja harmaata pukkaa, en tykkää. 47v.
Olkapäille ulottuvat, kiharat.
44v.
Hähää, luonnonkiharat ja paksut täälläkin, pitkä polkka. En ole huomannut että olisi erityisesti vähentynyt.
Lyhyt, ns. kananperse. On sen verran roikkuva naama ettei viitsi roikkumista korostaa pitkänä alaspäin roikkuvalla tukalla.
Pitkät hiukset. Ja niistä en enää luovu ellei ole ihanihan pakko! 43v.
Tosi lyhyet, on ollut jo n. 20 vuotta.
44v.
53v: lapaluihin, paksu taipuisa ja kerroksittain leikattu leijonanharja. Hyvin naisellinen kampaus
Minullakin on pitkä, paksu ja luonnonkihara. Yllättävän yleistä täällä.
Rikottu polkka, 53-v. Mulla ei ole koskaan ollut pitkiä hiuksia.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 21:56"]
Ap. Kasvatan pitkää. Tajusin, että hiukset ohenee hurjasti vanhetessa, että miksen nyt nauttisi niistä, kun vielä mahdollista. Nyt jo ihan toista paksuus kuin 25v.
[/quote]
Juu niin, mulla kun ei kasva enää edes se polkka, ja munkkikalju näyttää muodostuvan päälaelle, joten mun on jo pakko tyytyä tähän puolikaljuun.
t.3