Milloin olet ostanut puseron/topin, joka on nyt ylläsi?
Kommentit (97)
Hmm, varmaan joku 4 vuotta sitten onlysta alesta on tämä tunika, joka nyt siivouskolttuna, kun niin kellastuneet kainalot :P
2010 hm tämmönen pitkä toppi ostin raskausaikana
Tämä kaunis hihaton, turkoosi toppi löytyi kirppikseltä 8v. sitten, muistaakseni 5e maksoi. Tämä on jotain tekokuitua, mutta silti siisti ja miellyttävän tuntuinen päällä. Välillä olen unohtanut kaapin perälle, parina kesänä ei mahtunut kun olin raskaana ja nyt taas otin käyttöön.....
Lindexistä ehkä pari vuotta sitten. Yöpaita
Toppi ostettu keväällä Gina Tricotista ja paita ostettu viime kesänä Promodista.
Zaran t-paita, kolme vuotta vanha.
Musta toppi tilattu Gapistä pari vuotta sitten.
H & M:n trikootunika, ostin tänä keväänä. On niin kiva kotivaate, että ostin näitä yhteensä kolme. En lähtisi tämä päällä edes kauppaan, mutta kotona on tosi kiva legginsien - joita myös häpeilemättä käytän - kanssa.
Keväällä 2012 Peak Perfomancen alesta.
Mulla on päälläni villainen viltti, mies on saanut sen firmaltaan joululahjaksi.
Kesäkuussa henkkamaukan outletista. Hamstrailen sieltä tankkitoppeja koti/urheilu/kauppareissu käyttöön.
Te jotka samana päivänä otatte käyttöön, pesettekö ennen sitä? Itse sovitan kaupassa, välillä oo ihan hikinen, ja vaate jää kuitenkin kauppaan...Sama juttu rintsikoissa... Ei tulis mulla ainakaan käyttöön ilman pesua..
Mulla on päälläni pari vuotta sitten Stockmannilta hankittu mekko.
Ostin tämän t-paidan kesäkuussa Meandin alesta.