Ei kutsua sisarpuolen lasten kastetilaisuuksiin
Vanhempaa sisartani ja minua perheinemme ei kutsuttu sisarpuolemme lasten kastetilaisuuksiin. Olemme aina olleet läheisiä perheen kanssa, joten tilanne oli hämmentävä. Tilaisuuteen kutsuttiin kummankin perhe, pariskunnan ystävät - ja pariskunnan ystävien vanhemmat. Ei meitä. Helppo tapa kertoa, ketkä ovat pariskunnalle läheisiä.
Kommentit (3)
No on erikoista jos kerran olette keskenään enemmänkin tekemisissä. Itse en ole tekemisissä sisarpuolteni kanssa joten ei tulisi mieleenkään kutsua heitä minun perhejuhliin.
Aika kurjaa ainakin, jos olitte lapsina samaa perhettä, siis asuitte ainakin osan ajasta yhdessä tai vietitte lomia yhdessä tms.
Itse asuin isäni perheen luona noin puolet ajasta lapsena eikä mua kutsuttu mun äitipuolen 40-vuotissynttäreille. Siis lähtivät viikonlopuksi pois, jätti teini-ikäisen minut yksin kotiin viikonlopuksi (ei haitannut yleensä) ja myöhemmin kävi ilmi, että ne oli pitänyt ne synttärit. Sisarpuolet ja mun isä oli toki kutsuttuina.
Eniten otti päähän se, kun ne mua nuoremmat sisarpuolet automaattisesti joskus oletti, että ne on siinä perheessä mua olennaisempia. Se tietty johtui just siitä, että mut suljettiin melkein aina ulkopuolelle. Ne siis saattoi tyyliin pieninä olettaa, että ne saa päättää, mitä pitsaa tehdään ja mitä kanavaa katsotaan ja valita ensimmäisenä aina kaikesta ja mä sain jämät. No niin se kyllä menikin. Vieläkin suututtaa.
Ei varmaan kutsuisi kastetilaisuuksiin mua, jos sellaisia olisi. Mutta musta se on enemmän mun isän ja sen vaimon vika.
No voi kyynel. Jos ei perintöasiat niin sitten parutaan jostain hemmetin pään läträämisestä.