Hitto että on vaikeaa, minkä puhelimen ostan itselleni??
Kipunoin nyt parin eri Samsungin välillä eli ihan sen Trendin jonka sais n.100e ja sitten se seur malli jota en muista mutta se maksais 249-259e mikä minusta suolainen hinta kännykälle mutta...
Apua, kokemuksia, kommentteja??
Väri taitaa olla valkoinen tällä kertaa..
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:09"]
Mä vaadin parasta. N9 vaihtuu Jollaan, kunhan ovat alkuongelmat selättäneet.
[/quote]
Perusteluja, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:09"]
[/quote]
Hmm... eikö se ollut Jollan edustaja, joka on sanonut, että puhelimet eivät juurikaan eroa toisistaan, koska ne kasataan kuitenkin samoista peruskomponenteista. Suurimmat erot on lähinnä tuurin kauppaa millaisen maanantai kappaleen satut käteesi saamaan.
Itsekin olen vähän tätä mieltä, että niin kauan kun puhelimia suunnittelee ja valmistaa ihminen oma maku ratkaisee ja makuasioistahan ei sovi kiistellä. Nehän kumpuavat jokaisen sisältä, eikä juurikaan perusteluja esitetä.
Itselläni iPhone 5 16gt valkoisena työpuhelimena ja sitä voin suositella.
Oma puhelin Samsung Galaxy s3. Kokemusta myös Nokia Lumia 800:sta, Miehelläni Sony Xperia Z1.
Sony on näistä ehdottomasti miellyttävin iPhonen jälkeen. Samsung Galaxy muuten kiva (+sovellukset ilmaisia) vaan käyttö on haasteellista. Sovellukset avautuvat hitaasti, monesti näppäinten painaminen on hakuammuntaa. Jos piirrän sen näppäintenavauskuvion, saan yrittää monta kertaa kun näyttö ei aina ensimmäisellä ota. Toki se on suorituskyvyltään paras, mutta käytössä iPhone on parempi.
Sony toimii hieman sulavammin.
Itselläni iPhone 5 16gt valkoisena työpuhelimena ja sitä voin suositella.
Oma puhelin Samsung Galaxy s3. Kokemusta myös Nokia Lumia 800:sta, Miehelläni Sony Xperia Z1.
Sony on näistä ehdottomasti miellyttävin iPhonen jälkeen. Samsung Galaxy muuten kiva (+sovellukset ilmaisia) vaan käyttö on haasteellista. Sovellukset avautuvat hitaasti, monesti näppäinten painaminen on hakuammuntaa. Jos piirrän sen näppäintenavauskuvion, saan yrittää monta kertaa kun näyttö ei aina ensimmäisellä ota. Toki se on suorituskyvyltään paras, mutta käytössä iPhone on parempi.
Sony toimii hieman sulavammin.
Juu ei kiitos, en maksaisi luurista sitä hintaa vaikka mikä olisi. Enkä tarvitse sellaista mutta en halua ihan karvalakki/senioripuhelintakaan..
ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:55"]
iPhone5 on ehdottomasti paras
[/quote]
Unohda Iphonet ja applen tuotteet samantien Samsung galaxy s3 on hyvä itse olen ollut tyytyväinen