Onko sun miehellä "värilliset" housut?
Kommentit (17)
Ei herranjumala sentään. Jo tavatessamme n 20 v sitten mieheni kertoi vihaavansa punaisia housuja miehillä:) Oli asunut Saksassa ja siellä niitä kuulemma näkyi.
Parit Ivy League -tyylin mukaiset go to hell -housut on.
Kyllä on. Punaiset ja terrakotan väriset. Liiloja mietti mutta ei ollut kokoa. Miehekäs lähes 2m mies näyttää hyvältä värillisissä vaatteissa, mies käyttää paljon punaista, vaaleanpunaisen ja lilan sävyjä vaatteissaan. Mm italiassa ja Ranskassa vanhemmatkin herrasmiehet käyttää värillisiä housuja:) Upeita!
Ai juu, mun ukko onkin rohkea suomenruotsalainen;D
Ei. Mustia, tummia harmaita ja sinisiä on. Minua ei kyllä mitenkään haittaisi, vaikka mies päättäisi ostaa keltaiset housut. Itsepähän niitä käyttäisi, eikä se mies nyt jostain tietystä väristä pilalle mene.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:22"]
Kyllä on. Punaiset ja terrakotan väriset. Liiloja mietti mutta ei ollut kokoa. Miehekäs lähes 2m mies näyttää hyvältä värillisissä vaatteissa, mies käyttää paljon punaista, vaaleanpunaisen ja lilan sävyjä vaatteissaan. Mm italiassa ja Ranskassa vanhemmatkin herrasmiehet käyttää värillisiä housuja:) Upeita!
[/quote]
Enpä olisi arvannutkaan, että on suomenruotsalainen.
Ei todellakaan, ei mikkään hipsterihomo oo.
On. Räikypinkit kireät _miesten_ farkut löytyy. Valkoisia, mustia ja sinisiä myös.
Minulla on kyllä ne punaiset farkut.
Pojalla taas kirkkaan turkoosit.
Ei ole, vaikka olen koittanut lempeästi rohkaista, ja itse asiassa tänä kesänä ekan kerran innostui kokeilemaan sellaisia alerekistä jopa yllensä! :) Muttei olleet sopivat. Ehkä jo ensi kesänä! :D Vaikka sama se mulle, pitäköön mitä tykkää, mutta ehkä vähän vois toisaalta apdeitata sitä pappaluukkiaan... O:)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:22"]
[/quote]
Enpä olisi arvannutkaan, että on suomenruotsalainen.
[/quote]
;D
Vastaan vain itseni puolesta, mutta kahdet punaiset, siniset, vihreät, kevyen harmaat ja tummanharmaat, beiget. Kaikki muut hyvällä pillileukkauksella paitsi nuo beiget, pitäisi ommelluttaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:52"]
Vastaan vain itseni puolesta, mutta kahdet punaiset, siniset, vihreät, kevyen harmaat ja tummanharmaat, beiget. Kaikki muut hyvällä pillileukkauksella paitsi nuo beiget, pitäisi ommelluttaa.
[/quote]
t. heteromies 28
Ei, se ei osta vaatteita joka vuosikymmenellä. En tiedä oliko noita 80-luvulla, silloin sillä saattaisi olla. Niin no, ainakin turkoosi toppapuku on.
Kyllä on. Meistä minä olen se mustaan ja harmaaseen enemmän jumahtanut, tosin onneksi pääsemässä siitä ankeudesta pikkuhiljaa irti.
Ei oo.. On farkku kansaa...
Joskus oon koittanut ehdottaa valkoisia... niin ei! vaan sinisiä tai tummansinisiä...
Ei ole. Housut mustia, tummia farkkuja. Shortseja on beiget ja harmaat.