Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun miehellä "värilliset" housut?

Vierailija
05.08.2013 |

Eli punaiset tms.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Housut mustia, tummia farkkuja. Shortseja on beiget ja harmaat.

Vierailija
2/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. (Onneksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala sentään.  Jo tavatessamme n 20 v sitten mieheni kertoi vihaavansa punaisia housuja miehillä:) Oli asunut Saksassa ja siellä niitä kuulemma näkyi. 

Vierailija
4/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo miestä :(

Vierailija
5/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit Ivy League -tyylin mukaiset go to hell -housut on.

Vierailija
6/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Punaiset ja terrakotan väriset. Liiloja mietti mutta ei ollut kokoa. Miehekäs lähes 2m mies näyttää hyvältä värillisissä vaatteissa, mies käyttää paljon punaista, vaaleanpunaisen ja lilan sävyjä vaatteissaan. Mm italiassa ja Ranskassa vanhemmatkin herrasmiehet käyttää värillisiä housuja:) Upeita!

Ai juu, mun ukko onkin rohkea suomenruotsalainen;D

Vierailija
7/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mustia, tummia harmaita ja sinisiä on. Minua ei kyllä mitenkään haittaisi, vaikka mies päättäisi ostaa keltaiset housut. Itsepähän niitä käyttäisi, eikä se mies nyt jostain tietystä väristä pilalle mene.

Vierailija
8/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:22"]

Kyllä on. Punaiset ja terrakotan väriset. Liiloja mietti mutta ei ollut kokoa. Miehekäs lähes 2m mies näyttää hyvältä värillisissä vaatteissa, mies käyttää paljon punaista, vaaleanpunaisen ja lilan sävyjä vaatteissaan. Mm italiassa ja Ranskassa vanhemmatkin herrasmiehet käyttää värillisiä housuja:) Upeita!

[/quote]

Enpä olisi arvannutkaan, että on suomenruotsalainen. 

Vierailija
9/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, ei mikkään hipsterihomo oo.

Vierailija
10/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Räikypinkit kireät _miesten_ farkut löytyy. Valkoisia, mustia ja sinisiä myös.

Minulla on kyllä ne punaiset farkut.

Pojalla taas kirkkaan turkoosit.

Vierailija
11/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaikka olen koittanut lempeästi rohkaista, ja itse asiassa tänä kesänä ekan kerran innostui kokeilemaan sellaisia alerekistä jopa yllensä! :) Muttei olleet sopivat. Ehkä jo ensi kesänä! :D Vaikka sama se mulle, pitäköön mitä tykkää, mutta ehkä vähän vois toisaalta apdeitata sitä pappaluukkiaan... O:)

Vierailija
12/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:22"]

[/quote]

Enpä olisi arvannutkaan, että on suomenruotsalainen. 

[/quote]

;D

Vierailija
13/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain itseni puolesta, mutta kahdet punaiset, siniset, vihreät, kevyen harmaat ja tummanharmaat, beiget. Kaikki muut hyvällä pillileukkauksella paitsi nuo beiget, pitäisi ommelluttaa.

Vierailija
14/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:52"]

Vastaan vain itseni puolesta, mutta kahdet punaiset, siniset, vihreät, kevyen harmaat ja tummanharmaat, beiget. Kaikki muut hyvällä pillileukkauksella paitsi nuo beiget, pitäisi ommelluttaa.

[/quote]

t. heteromies 28

Vierailija
15/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se ei osta vaatteita joka vuosikymmenellä. En tiedä oliko noita 80-luvulla, silloin sillä saattaisi olla. Niin no, ainakin turkoosi toppapuku on.

Vierailija
16/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Meistä minä olen se mustaan ja harmaaseen enemmän jumahtanut, tosin onneksi pääsemässä siitä ankeudesta pikkuhiljaa irti.

17/17 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo.. On farkku kansaa...

Joskus oon koittanut ehdottaa valkoisia... niin ei! vaan sinisiä tai tummansinisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi