Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vaimon mielestä sopiva summa miehen käytettäväksi poikien iltaan kun kyseessä yhteiset rahat?

Vierailija
10.08.2020 |

Haluaisin kuulla naisten mielipiteitä. Minulla menee normaalisti yli satanen ravintolaan ja enemmänkin jos vaimo on mukana. En ole sanonut vielä vaimolle, mutta vähintään ajattelin käyttää poikien viikonloppureissuun 550 euroa.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut aina niin yhteiset rahat, että kummallakaan ei ole käytännössä mitään omaa.

Kun oltiin ihan pa, mitään "poikien iltoja" ei todellakaan vietetty. Jos oli läheisen ystävän polttarit tmv. ns. tärkeä illanvietto tulossa niin siihen varauduttiin ja säästettiin yhdessä jo hyvissä ajoin.

Kun oli vähän löysää, niin satunnaiseen illanviettoon oli ihan ok jokunen kymppi käyttää, ja nyt kun taloudellinen tilanne on kohtalaisen hyvä, ei ole enää niin hirveän tarkkaa mutta tämä riippuu hyvin paljon siitä, millainen meno ja miten usein.

Kun ovat puolivuotta suunnitellet jotain viikonloppureissua porukalla, niin siihen on ihan ok laittaa useampikin satanen, mutta jos kyseessä on jokin kerran kuussa tapahtuva jätkien saunailta, niin se jokunen kymppi juomiin ja naposteltaviin on enemmän kuin tarpeeksi.

Näistä ei ole onneksi tarvinnut riidellä, sillä mies tajuaa itsekin käyttää rahaa kohtuullisesti ja nämä ovat sen verran harvassa, ettei niihin loppujen lopuksi niin hirveästi rahaa edes mene.

En harrasta saunakaljailtamia poikien kanssa. Nehän ovat sivistymättömien touhuja. ap

Vierailija
82/89 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa itse omat menos.

Vaikutat valittavalta Justiinalta. Eikö elämästä saa nauttia ja mihin ne yhteiset rahat kuuluu laittaa? Olettaen että laskut on maksettu. ap

Yhteiset rahat? Eikö niistä kuulu päättää yhdessä?

Nauti mistä haluat, mutta kuulostat rasittavalta jankkaajalta. Sano nyt vielä että makseletbomat lomasi "yhteisistä" rahoista ja sulla on vielä erikseen omat rahat, joihin nainen ei ole oikeutettu?

Kuulostat jotenkin sellaiselta "mikä on sun, on myös mun, ja mikä on mun on vaan mun"-mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo kertonut mistä teidän rahat tulee etkä paljonko tuo on suhteessa tämän hetken tuloihin ja varallisuuteen.

Kysyin vaimoni mielipidettä ja sanoi asian olevan ok, mutta ei halua lainkaan mennä tyttöjen reissulle. Tienaan todella hyvin ja meillä on yhteinen käyttötili ja säästöjä on kummallakin. Varallisuutta on, mutta kaikki ei ole käteistä. ap

Vierailija
84/89 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa itse omat menos.

Vaikutat valittavalta Justiinalta. Eikö elämästä saa nauttia ja mihin ne yhteiset rahat kuuluu laittaa? Olettaen että laskut on maksettu. ap

Yhteiset rahat? Eikö niistä kuulu päättää yhdessä?

Nauti mistä haluat, mutta kuulostat rasittavalta jankkaajalta. Sano nyt vielä että makseletbomat lomasi "yhteisistä" rahoista ja sulla on vielä erikseen omat rahat, joihin nainen ei ole oikeutettu?

Kuulostat jotenkin sellaiselta "mikä on sun, on myös mun, ja mikä on mun on vaan mun"-mieheltä.

Yhteisiä rahoja käytetään vähän kaikkeen mutta meillä on myös omat säästöt. Jankkaaja en ole enkä myöskään tee lapsellisia oletuksia, mutta vaimoni ymmärtää minua eikä ole tuollainen negatiivinen nipottaja. Relaa vähän hyvä nainen! ap

Vierailija
85/89 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. tuon takia en ikinä suostuisi yhteisiin rahoihin. Päätän omien rahojeni käytöstä ihan itse enkä ole siitä tilivelvollinen puolisolleni.

Vierailija
86/89 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 500 euroa saa luvan riittää yhteen poikien iltaan. Sillä voi tehdä jo vähän muutakin kuin vain ryypätä.

Vierailija
87/89 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tulotasosta? Rikas mies ei edes laske ja köyhälle riittää itse piilottamansa rahat. Vaikeinta on saada vaimo myöntämään se viikonloppuvapaa.

Vierailija
88/89 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä 500 euroa saa luvan riittää yhteen poikien iltaan. Sillä voi tehdä jo vähän muutakin kuin vain ryypätä.

En läträä viinalla, en matkoilla enkä arkenakaan. Kukaan järkevä ei käytä viinaan noin paljon rahaa. ap

Vierailija
89/89 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostat vaimolle vastaavalla summalla? Olisiko ap:lle ok jos vaimo käyttäisi 550€ kasvohoitoon, vaateostoksiin, ravintolaan jne. Molemmille saman verran humputtelurahaa! Tuo 550€ yhteen v-loppuun on tosi paljon jos ette ole hyvätuloisia ja jos vastaavia reissuja on useammin kuin 1krt/ vuosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi