Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisitkö stalkkauksena vai pelkkänä kiinnostuksen osoituksena?

Vierailija
04.08.2013 |

Kävin pari kertaa treffeillä puolitutun miehen kanssa, joka on mulla myös facebook-kaverina. Treffeillä mulle jäi sellainen olo, että hän oli hyvinkin tarkkaan lukenut facebook-sivuani ja sen perusteella kyseli minulta vaikka mitä ja kommentoi tekemisiäni, joista olin joskus päivittänyt facebookiin. Jäi pikkuisen kiusaantunut olo tuosta, vaikka toisaalta ihan imartelevaa, että on kiinnostunut (itse en valitettavasti hänestä ole).

Nyt sitten huomasin fb:stä, että hän oli spotifyssa kuunnellut bändiä, jonka musiikkia treffeillä mainitsin kuuntelevani. Silloin hän sanoi, ettei kuuntele ko. bändiä.

Ahdistavaa. Jotenkin niin kytätty olo. Ja mies vaikuttaa liian kiinnostuneelta minusta jo tässä vaiheessa. Minä odotan kauhulla, että hän ehdottaa kolmansia treffejä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:47"]

jotain otsikon ehdotusten väliltä. Olisi huomattavasti pelottavampaa, jos tämä ei olisi fb-kaverisi ;D ehkä ei ole ollut se kaikkein sulavin hemmo, joku muu olisi voinut "valmistautua" treffeille samalla tavoin, eikä vain olisi niin selvästi tuonut sitä ilmi. Pointseja yrityksestä? On toki ärsyttävää, jos toisella on mieletön "etumatka" tunnerintamalla, tuttu tilanne.

[/quote]

Juu, se tuossa lähinnä vaivaannutti, että niin selkeästi huomasi, että oli tarkkaan lukenut fb-sivuani. Tietysti sitä saa lukea, itsehän olen jutut jakanut, mutta olisi voinut peitellä paremmin, että oli lukenut. :)

Ei ole tosiaankaan aikomuksia lisääntyä tuon tyypin kanssa.

Vierailija
2/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks söpö mies, jonka kanssa en ollut jutellut koskaan aiemmin, pyysi minua treffeille. Suostuin. Kävin lukemassa sen fb-profiilia. Treffeillä yritin varoa sanomasta mitään mikä paljastaisi, että olin käynyt stalkkeeramassa sen sivua. Kiertelin ja kaartelin. Kiersin kuin kissa kuumaa puuroa. Lopulta mies laski kahvikuppinsa pöydälle, huokasi ja katsoi minua silmiin ja sanoi : " Olet siis lukenut fb-profiilini. Kysy vaan ".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana stalkkauksesta. Hän nyt vaan on kiinnostunut susta.

Vierailija
4/9 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkausta että se lukee mitä itse olet jakanut? Juu, ehkä se on ihastunut ja kuuntelee siksi sun lempibändiä, ja ehkä haluaa sunkin näkevän sen, jos vaikka alkaisit jutella ja pääsisi siitä sujuvasti ehdottelemaan jatkoa.

Vierailija
5/9 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla stalkkausta tai sitten ihan normaalia ihastuneen menettelyä. Jos alkaa stalkkailemaan sua, niin lopeta tylysti kaikki yhteydenpito sun puoleltasi. Se on ainut tapa suhtautua stalkkeriin. Mulla on lähipiirissä ollut pari vainoamistapausta, ne ei oo kivoja.

Vierailija
6/9 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain otsikon ehdotusten väliltä. Olisi huomattavasti pelottavampaa, jos tämä ei olisi fb-kaverisi ;D ehkä ei ole ollut se kaikkein sulavin hemmo, joku muu olisi voinut "valmistautua" treffeille samalla tavoin, eikä vain olisi niin selvästi tuonut sitä ilmi. Pointseja yrityksestä? On toki ärsyttävää, jos toisella on mieletön "etumatka" tunnerintamalla, tuttu tilanne.

Vierailija
7/9 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se jos et kerran ole kiinnostunut. Menee vaan myöhemmin vaikeammaksi jos suostut seuraaviin treffeihin. Stalkkauksesta ei ole kyse, älä jaa sellaisia tietoja joita et halua muiden näkevän, tämä pitäisi nykyään onnistua facebookissakin.

Vierailija
8/9 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pliis lisääntykö.

Vierailija
9/9 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisin kiinnostuksena! Eihän treffikumppanista kiinnostuminen mitään stalkkausta ole!!! Ja jos et halua uusille treffeille, niin sano se, älä oleta että mies lukee ajatuksia. Selvästi mies on kiinnostunut ja jatkaa tuota niin kauan kuin sinä annat sen jatkua. Jos et ole kiinnostunut, tee se heti selväksi.