Siideri & tyhjä vatsa: järkyttävät oireet. Tietoa??
Yksikin siideri (sis. natriumsulfiittia) aiheuttaa järkyttävät oireet. Kaikkia lihaksia alkaa särkeä ihan sikana ja todella paha olo tulee. Onko kohtalotovereita? Missä voi olla syy? Jos nopeasti saa syötyä jotain rasvaista, se auttaa. Epäilen natriumsulfiittia. Mikä muu voisi olla? Lonkku ei tee oireita.
Kommentit (8)
Mulla yksikin siideri saa välillä vatsan tosi kipeäksi. Todettiin sitten refluksitauti/ruokatorven haavauma.
Ei ole vatsakipuja, vaan lihaskouristuksia ja pahempi olo kuin oksennustaudissa. Onko yleistäkin? Olenko ainoa yliherkkä? Mutta mille aineelle?
Mulle tulee myös jotenkin sellanen kamala olo.. ottaa vähän niinkuin hengestäkin. Eilen myös Fresita aiheutti sen. Kovasti olen myös yrittänyt selvittää syytä..
Histamiini ainakin allergialääkärin mukaan aiheuttaa mulle vastaavia oireita. Samat oireet valkoviinistä. Perus antihistamiinit on auttanu :)
Mulla tulee siideristä huono olo. Maha ei tuu kipeäksi, mutta etova ja puistattava olo. Mä luulen, että se on ne hedelmähapot ja sokeri/makeutusaineet. Juon ennemmin olutta, siitä ei tule huono olo, hiprakka kylläkin jos vetää tyhjään mahaan 10 minuutissa puolen litran kolmosen tai nelosen).
Minulle tulee omenasiideristä kamalat krampit niskaan/hartioihin =D Ei aina, mutta yleensä....
Eikös tuo omenasiideri ole käymisprosessin tuote. Johtuisiko oireet siitä. Olisko hiivasyndroomaa?
No miksi pitää vetää alkoholia tyhjään mahaan ?