Raaskitko ostaa kotipizzasta?
Mielestäni on kyllä riistohinnat. https://www.kotipizza.fi/menu#pizzat
Normaalipizza on niin pieni että on pakko ostaa large jotta nälkä edes jotenkin lähtee. Sekin on pienempi kuin muiden pizzerioiden normaali pizza.
Kommentit (102)
Ei muuta kun karvakäden tykö vaan pitsalle.
Mulla pizzeria naapurissa, pizzat alkaen 8,90 €
Todella huonot lätyt. Raaskisin, mutta en käy koska tuotteet eivät ole yhtä hyviä kuin kilpailijoilla.
Lahjakortin oon ostanu sieltä 😄
Välillä ostan. Ei ole koskaan kaatunut talous muutamaan kymppiin.
Kalliit, pienet, mauttomat pizzat. En osta.
Uunista tai kotipizzasta en juurikaan muualta osta. 2-3 kertaa vuodessa joten ihan sama mitä maksaa.
En ole ikinä käynyt kotipizzassa. Käyn kebab ravintoloissa.
Raaskisin, mutta laatu sellasta kuraa, että ei sitä saa syötyä. Onneks yhtä lähellä on parempia pitsoja tarjolla.
Kotipizza on hyvä mutta toki kallis.
Karvakäsipizzat on yleensä kauheita ällötyksiä.
Kävi Kotarissa taas vuosien jälkeen, normi kytkinlevyllä järkky hinta ja luulin että sain tyhjän laatikon käteen kun otin mukaan. räiskäle oli kuiva käntty eikä kys.firmakaan ole enää suomalainen. Ei ikinä enää, karvaranne rules !
Vierailija kirjoitti:
Kotipizza on hyvä mutta toki kallis.
Karvakäsipizzat on yleensä kauheita ällötyksiä.
Äh ly on paras ja aidoin.
Hyviä pizzoja ovat. Sillon harvoin kun pizzalla käy niin mielellään sen vitosen enemmän maksaa Kotipizzaan kuin veronkiertäjä karvakäsille einespizzoistansa.
Vierailija kirjoitti:
Todella huonot lätyt. Raaskisin, mutta en käy koska tuotteet eivät ole yhtä hyviä kuin kilpailijoilla.
Nämä kommentit on pakko tulla kilpailijoilta. Kotipizzan maulle ja laadulle ei karvakädet pärjää.
Hinta vastaa mielestäni oikein hyvin tuotteiden laatua. Käyn töissä, joten ei ole ongelma. Ja mielelläni tuen yrittäjiä jotka maksavat veronsa.
Ostaisin mikäli kotipizza käyttäisi kotimaisia tuotteita. Piti senkin siirtyä käyttämään ulkolaisia prosessoituja raaka-aineita.
Ostan ainakin tällä hetkellä. YT-kirves jos osuu, niin siirryn kaupan pakastepitsoihin.
Raaskisin kyllä, mutta Kotipizza on kuraa. Jos pizzaa haluan, niin teen itse.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Lahjakortin oon ostanu sieltä 😄
On sulla vihamiehiä, etkö muuten osannut vttuilla?
Pahat pizzat, en osta. Suosin muita pizzerioita.