käy vähän sääliksi täällä lentsikassa..
Vieressäni istuu perheenisä poikansa kanssa. Multa meni vessareissun aikana ohi, että ostiko mies lentoemänniltä pullon viiniä vaiko ottiko omat juomat käyttöön. Ainakin lentoyhtiön muki sillä on kädessä. Kuitenkin juonut sen kohta yksin kokonaan.... Sääliks käy vähän kyllä, mutta en muuta oikein pysty sanomaan. Harvemmin puutun muiden ihmisten juomistapoihin edes ollenkaan.
Kommentit (29)
lentokoneessa voi nykyään käyttää nettiä
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:54"]
älä tiputa konetta. Lentotilassa ei pääse nettiin ;-) muille tiedoksi, pelkään lentämistä..olen koneessa tinassa, ukko hoitaa lapset. En koskaan kuitenkaan pahasti humalassa....
[/quote]
Lentotila kytkee yhteydet pois, mutta wifin saa erikseen päälle, kun menee wifi valikkoon. Toimii ainakin ipadissa ja iphonessa.
0,75l pullo kyseessä. Itseä ainakin hävettäisi vaan tilata kokonainen pullo itselle.. Joten kiitokset humoristisistä vastauksista, en sääli lasta erityisesti. Lähinnä miestä, jolle ei näköjään 3h lennolla pari piccolopulloa riitä :D Lontoosta lennän Helsinkiin siis Norwegianilla ja langaton internetyhteys toimii :) Ap
Jäi vähän epäselväksi, miksi säälit tuota viinistä nautiskelevaa miestä.
Ei mitään turhaa ja hidastavaa pakkolaskua. Ovi auki ja äijä pihalle. Kyllä katuu juopotteluaan kiitäessään kohti tannerta!
ARGH jos netti yleistyy koneissa... Ei ole sitten enää mitään paikkaa maailmassa, jossa saisi olla rauhassa. Ihmiset alkaa olettamaan että maileihin vastaa lennoiltakin saman tien ja sitten aletaan olla IPpuheluissa luurit korvissa 24/7. EIEIEIEIIEIEIEIIEIEIEIEI
Miksi koneessa ei saisi juoda viiniä? Hissukseen yksin tenutteleva mies on kuitenkin noin sata kertaa miellyttävämpi matkakumppani kuin jokin rääkyvä kakara.
Aika vastuutonta antaa noin suuria annoksia, se pikku pullo olisi riittanyt. Lentokoneessa voi kaikenlaista tapahtua, ei sinne tarvitse viela juoppohulluja riehumaan. Sallisivat viela puukot ja kirveet niin tulee taysi tohina.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:41"]
miten lennon aikana voi olla netissä ? siellä yläilmoissa? sori oon tietämätön ja tekniikasta jäljessä mut miten se onnistuu ? minne oot muuten matkalla? :)
[/quote]
Nykyään voi olla, kun kytkee laitteen lentotilaan.
[/quote]
Mä oon luullut, että se lentotila tarkoittaa nimenomaan sitä, että laite ei silloin pääse nettiin...
[/quote]
http://www.norwegian.com/fi/matkapalvelut/travel-services-fi/wifi/
[/quote]Aika hyödytön linkki. Missä tuolla muka näkee, että saako siellä viinipulloja vai ei.
[/quote]
Olihan siellä yli 2,5 h lennoilla 75 cl viinipullo myynnissä.